Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W praktyce wygląda tak :0 Obie sondy do wymiany,błąd oznacza że napięcie nie oscyluje między 0,7 a 5v i ma napięcie stałe co wskazuje na martwą sondę.

 

Czujnik wałka oznacza że albo padł albo był stary błąd po odłączeniu go wywalił się ten błąd,musiałbyś ponownie podpiąć się pod kompa i wtedy dowiesz się czy błąd jest stały

 

Cheers

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
O kurde powiedz mi Sondy są 2 ? Drogi to gips jest ? Bo Mi troche dużo pali , a z wałkiem to moze być tak bo goodpinałem chyba to mozliwe .
Opublikowano

Na początek to po prostu odłącz obydwie sondy i podłącz z powrotem.skasuj błedy i zobacz czy ponownie się pojawią.Obejrzyj wtyczki czy nie są zaśniedziałe.Sondy często generują takie błędy a przyczyna jest prozaiczna i tkwi we wtyczkach i kablach.

Miałem tak w dwóch autach i generalnie już sondy zamawiałem a tu wystarczyło tylko poczyścić i tyle.Nie mówię ze tobie to pomoże ale warto spróbować.

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
ale powiedz mi co dokłądnei mam sparawdzic i jak ? i ile powinno byc to Zobacze

do przewodu czerwonego i białego we wtyczce sondy powinno dochodzić 12V z przekażnika

to jest zasilanie grzałki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.