Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miałem kiedyś bardzo podobnie, dwie przypadłości na raz. Poniżej 15l gasła i nie odpalała, dolewka kilku litrów pomogła, przyczyną była pompka w zbiorniku. Wymiana na nową pomogła. Od razu po tym znowu przestała odpalać, zauważyłem bąbelki powietrza w tym samym przewodzie co u Ciebie. Okazało się, że przewód był pęknięty w miejscu gdzie łączy się z silnikiem/pompą i łapał powietrze. Zdjąłem przewód, uciąłem końcówkę, założyłem i skręciłem nową opaską. Od tamtej pory problemu już nie było.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Jeśli wyeliminujesz kwestię nieszczelności to kolejna na liście jest pompka w baku. Zdjęcie wężyka i przekręcenie stacyjki nic nie kosztuje ...
Opublikowano
Aha. Czyli te bąbelki nie są normalne? Gdzieś jest nie szczelność. Dobrze rozumiem? Jeszcze jedno pytanie są dwie pompki jedna w baku jedna pod progiem do czego służy ta pod progiem?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pompa w baku napełnia kosz w baku z którego paliwo jest pobierane przez pompke 'progową'.

No właśnie nie do końca, pompa z baku podaje do pompy progowej, przy czym jej praca napędza pompę strumieniową, co zaś powoduje że paliwo zbiera się tylko w prawej komorze.

Pompa progowa sama pociągnie, ale zostawi w baku 15l, jeśli ta w baku nie działa.

Jeśli masz pusty układ paliwowy, to czasem może powstać sytuacja że sam się nie odpowietrzy, wtedy ściągasz wyjście z filtra paliwa, i zatykasz wężyk wyjściowy palcem (ten co do pompy CR idzie, ale wężyk, nie króciec na filtrze), po czym włączasz zapłon, i dopiero wtedy pompa powinna przelać układ paliwem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chłopaki jaka pompa progowa, jaka pompa CR? Mówimy o e39 z silnikiem M47 136KM z pompą VP44.

Do autora: wymień pompę w zbiorniku, uszczelnij układ i jeździj. Jeśli to nie pomoże, to szykuj kasę na VP44, około 2000zł, ale oczywiście zacznij od tych tańszych rzeczy i życzę Ci żebyś na tym poprzestał.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Oczywiście, że powietrze w wężyku paliwowym nie jest normalne. Są 3 wyjścia: albo masz gdzieś nieszczelność, albo nie działa pompka w baku, albo zapowietrza się pompa vp44.

 

Jeśli masz pompkę pod progiem to może to być jedynie pompa paliwa do webasto bo jak już napisał Krzysiek, tzw. pompki progowej nie ma w tym silniku.

Sprawdzisz wreszcie czy pompuje ci ta pompka w baku?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chłopaki jaka pompa progowa, jaka pompa CR? Mówimy o e39 z silnikiem M47 136KM z pompą VP44.

Kawałek wcześniej podłączył sie kolega z M57, także poszła informacja dla obu silników :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.