Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM

MAM TAKI PROBLEM

AUTO MI SIĘ NAGRZEWA DO 90ST, ALE PRZY TEMPERATURZE NA ZEWNĄTRZ 2st TRZEBA PRZEJECHAĆ PONAD 20km

WYMIENIŁEM DWA TERMOSTATY I CO MNIE CIEKAWI

TO CHŁODNICZKA AGR TAK GDZIE PRZYKRĘCONY JEST TERMOSTAT AGR U MNIE W AUCIE JEST CIĄGLE ZIMNA, TERMOSTAT NOWY POWIETRZA NIE PUSZCZA, WYGLĄDA NA TO JAKBY CIEPŁE SPALINY PRZE NIEGO NIE PRZEPŁYWAŁY, A MOŻE SIĘ MYLE ALE WYDAJE MI SIĘ IŻ TO NA TEJ ZASADZIE DZIAŁA ŻE CIEPŁE SPALINY OGRZEWAJĄ PŁYN W CHŁODNCZCE?A TERMOSTAT SIĘ TAM OTWIERA JAK PŁYN MA ODPOWIEDNIĄ TEMPERATURĘ, MOŻE KTOŚ MI WYJAŚNI JAK TO POWINNO BYĆ BO WG MNIE JEST COŚ NIE TAK? ABY TYLE KM JECHAĆ ABY OGRZAĆ AUTO PRZY SPRAWNYCH TERMOSTATACH? GDZIE BŁĄD?

PROSZĘ O POMOC

Opublikowano

Kolego, czy trzeba to wszystko pisac duzymi literami ???

 

Powietrze ktore zapodawane jest z kolektora wydecowego do ponownego spalenia musi byc schlodzone. Te spaliny leca wlasnie przez chlodnice AGR. Termostat AGR dziala tak samo jak glowny termostat.

To znaczy... Spaliny ogrzewaja wode do temperatury kiedy termostat nagrzeje sie i otworzy obieg wody. Chlodna woda pylnie do chlodnicy AGR i tak w kolko....

 

Mam 525d i moj silnik potrzebuje takze 15-20 km przy tej temperaturze na dworze... Moje termostaty sa takze nowe. Zakupilem orginalne!

 

Czy kolega ma sprawny AGR ??? Pytam czy nie zostal on zaslepiony?

Opublikowano
chlodnicy AGR i tak w kolko.... [...]

Czy kolega ma sprawny AGR ??? Pytam czy nie zostal on zaslepiony?

Co to jest AGR? Pytam bez podtekstu - bo widzę, że kolega powtarza. To niemiecka wersja skrótu EGR, czy jakiś inny układ?
Opublikowano

AGR - NIE WIEM CZY TO DOBRA JEST NAZWA ACZKOLWIEK WSZĘDZIE SIĘ POJAWIA I NA OGÓL LUDZIE WIEDZĄ O CO CHODZI

 

NIE MAM ZAŚLEPIONY WCZORAJ SIEDZIAŁEM PRZY SILNIKU I MEDYTOWAŁEM OKAZAŁO SIĘ NA KONIEC ŻE PRZY WYMIANIE TERMOSTATU AGR RUSZYŁEM WĄŻ OD PODCIŚNIENIA I ORYGINALNA OPASKA ZROBIŁA SIĘ LUŹNA I ZACIĄGAŁO LEWE POWIETRZE NIE OTWIERAŁ SIĘ ZAWÓR PODCIŚNIENIOWY PRZY PRZEPUSTNICY, JAK ZAŁOŻYŁEM NOWĄ PRZEZ MOMENT BYŁO WSZYSTKO OKI GRZAŁO AŻ MIŁO, ALE DZIŚ RANO ZNOWU CHŁODNICZKA ZIMNA, I TERAZ PYTANIE JAK SPRAWDZIĆ ZAWÓR PODCIŚNIENIOWY AGR CZY JEST SPRAWNY???? BO SIĘ OKAZUJE ŻE PO DRODZE JEST JESZCZE JEDEN ELEKTRONICZNY PONIŻEJ GDZIE WCHODZĄ TE CIENKIE WĘŻYKI????

Opublikowano

Dlaczego krzyczysz? Pisanie wielkimi literami to KRZYK !!!!!!!!!!!!!!!! :)

AGR - NIE WIEM CZY TO DOBRA JEST NAZWA ACZKOLWIEK WSZĘDZIE SIĘ POJAWIA I NA OGÓL LUDZIE WIEDZĄ O CO CHODZI

Ja wszędzie spotykam EGR.

 

NIE MAM ZAŚLEPIONY WCZORAJ SIEDZIAŁEM PRZY SILNIKU I MEDYTOWAŁEM OKAZAŁO SIĘ NA KONIEC ŻE

a teraz powiedz, jak to nalezy odczytać:

"Nie, mam zaślepiony. Wczoraj siedziałem przy silniku..." - masz coś zaślepione i wczoraj siedziałeś przy silniku

"Nie mam zaślepiony, wczoraj siedziałem przy silniku..." - nie masz czegoś zaślepionego i wczoraj siedziałeś przy silniku

"Nie mam, zaślepiony wczoraj siedziałem przy silniku..." - czegoś nie masz i sam byłeś wczoraj zaślepiony siedząc przy silniku

 

Jeden przecinek i nagle treść zupełnie inna. A motłoch niech sobie zgaduje, gdzie ten przecinek powinien być i o którą wersje wybrać! :nana: :twisted2:

 

Tak?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak dla wyjaśnienia to AGR jest z j. niemieckiego (Abgasrückführung) a EGR z angielskiego. (Exhaust Gas Recirculation)
Opublikowano
Dlaczego krzyczysz? Pisanie wielkimi literami to KRZYK !!!!!!!!!!!!!!!! :)
AGR - NIE WIEM CZY TO DOBRA JEST NAZWA ACZKOLWIEK WSZĘDZIE SIĘ POJAWIA I NA OGÓL LUDZIE WIEDZĄ O CO CHODZI

Ja wszędzie spotykam EGR.

 

NIE MAM ZAŚLEPIONY WCZORAJ SIEDZIAŁEM PRZY SILNIKU I MEDYTOWAŁEM OKAZAŁO SIĘ NA KONIEC ŻE

a teraz powiedz, jak to nalezy odczytać:

"Nie, mam zaślepiony. Wczoraj siedziałem przy silniku..." - masz coś zaślepione i wczoraj siedziałeś przy silniku

"Nie mam zaślepiony, wczoraj siedziałem przy silniku..." - nie masz czegoś zaślepionego i wczoraj siedziałeś przy silniku

"Nie mam, zaślepiony wczoraj siedziałem przy silniku..." - czegoś nie masz i sam byłeś wczoraj zaślepiony siedząc przy silniku

 

Jeden przecinek i nagle treść zupełnie inna. A motłoch niech sobie zgaduje, gdzie ten przecinek powinien być i o którą wersje wybrać! :nana: :twisted2:

 

Tak?

 

to w ogóle źle napisane

nie, nie jest zaślepiony, wczoraj siedziałem przy silniku

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam

Dużo czytam po forach i nie mogę znaleźć jednej informacji czy to normalny objaw.

auto jak w temacie, a chodzi mi mianowicie o spadek temperatury a dokładniej:

Auto nagrzewa się do temperatury około 90st i tak trzyma, ale przy wzroście obrotów z około 2200 do 3200 temperatura potrafi spaść około 10st od razu i to bez różnicy czy nagrzane auto czy jeszcze nie, przy naciśnieciu na pedał gazu temperatura od razu sapada o kilka stopni. To jest normalne w tych autach? czy termostat się otwiera samoczynnie pod wpływem większego ciśnienia? czy coś innego jest popsute?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.