Skocz do zawartości

mocniejsze żarówki?


miril

Rekomendowane odpowiedzi

tak się rozpisaliśmy o typach żarówek a bez względu na jaki wstawimy to i tak żarówa ma swój czas działania,tzn z czasem siada jej moc światła i powinno się je zmieniać co x km,na ŚWIEŻE -PARAMI a nie czekać gdy nam kóraś padnie I DOPIERO WTEDY ZMIENIAĆ

 

najgorzej gdy padnie w nocy,w szczerym polu :roll2: zapasówki brak a do stacjii paliw kawał drogi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boogie nie kazdy mial 5 z ortografi,i nie kazdy jast tak dobry jak TY :norty: Mam pytanie do udzielajacych sie w tym temacie jak poprawic jakosc naszych swiatel,nieuszczuplajac zbytnio naszych budzetow,ksenony odpadaja (wogole mozna je zamontowac w E30),ktos wspomnial o odnowieniu tych "odblysnikow" czy to mozliwe,jesli tak to jakim kosztem,jak rozebrac te nieszczesne lampy bez strat w lampach i w ludziach :mrgreen: moze sprzedac te przyciemniane lampy a kupic te zwykle w poprzedniej buni mialem zwykle i bylo nawet dobrze!Ale z kolei te ciemne fajnie wygladaja,cos jednak w tym jest :norty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pamietam jak do 730 udało mi sie kupic zarówki General Electric + 50% i te naprawde swieciły duzo lepiej i ponad 1,5 roku - z nimi auto sprzedałem. Reszta to tak jak pisał Boogie- jak juz jakis Philips czy inny OSram świeci jaśniej , to spali się po miesiacu. Ciekawi mnie tylko co potrafią żarówki BOscha czy Helli . Miał ktos z nimi jakies doswiadczenia ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

To auto ma najgorsze światła jakie widziałem wśród aut tej klasy.

To żenada zrobić taką popeline. Żeby jechać musiałem się podpinać do kogoś na tył.

Mam dośc, dlatego w trybie natychmiastowym zakładam xenony.

W tak szybkim samochodzie to samobójstwo jeżdzić z takim badziewiem....

 

Takie są konkluzje -

jeśli jeździsz po nocy, i szybciej niż 90 km/h wsadzaj xenon !!!!!

 

Ja zauwazyle, ze w wielu autach osramy palily sie duzo czesniej niz philipsy. I w kazdym aucie konczylo sie za zarowkach philips allweather (z taka zolto-fioletowa poswiata) Sluzyly mi od zamontowania do sprzedazy czyli z reguly 2-3 lata.

 

Moze masz brudne lampy?

 

Nie zapominajmy, ze napiecie na aku przy wlaczonym silniku powinno byc takie samo jak na wtyczkach do lamp. jesli nie jest to trzeba wymienic okablowanie lub puscic jakies alterantywne, z nowym przekaznikiem, etc.

 

 

Co do przerobki na xenony. Kupujac standardowe swietlowki D2R/D2S nie da sie ich przypasowac do kloszow z H1 czy z jakakolwiek inna zarowka. Trzeba robic przerobke. Ja przerabialem tak (audi), ze wyciagnalem stare soczewki i zamontowalem soczewki od e46 (dostalem od kumpla z ASO cale lampy z gwarancji). Soczewki mialy takie same wymiaty jak oryginalne w lampach w moim Audi. Dzieki temu majac soczewke przystosowana do D2S mialem gwarancje, swiatlo bedzie sie skupiac tak jak Hella przewidziala, ze nikogo nie oslepie, etc. Do tego mam D2S o temp 4300K, po ktorych w dzien praktycznie nei widac, ze sa xenonami czyli miski sie nie czepiaja. Poprawa gigantyczna. Ale jesli zamierzasz byle jak wetknac xenona w stary odblysnik to najpewniej wszystkich oslepisz a sam nic nie zobaczysz.

pozdrawiam

t.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Próbowałem zrobić xenony w E30. Mogę Wam coś tam napisać jak to wyglądało, ew fotkę podesłać, ale to na pw, albo gg.

 

Ja do tego podszedłem raczej eksperymentalnie, bo wiadomo, że nie będzie to spełniało żadnych norm (oprócz tego przy xenonach trzeba mieć obowiązkowo spryskiwacze lamp o ile się nie mylę, pomijam lśnienie takich lamp), mając w dyspozycji przetwornicę HELLA z E39 z okablowaniem i żarówkami, kupiłem używane wkłady do lamp (lampy z soczewkami) i postanowiłem to jakoś razem połączyć.

Tak jak pisze typson nie da się zaadaptować żarówek D2R/D2S do gniazd na H1 bez żadnych przeróbek. Ja z tym tematem poradziłem sobie następująco (troche rzeźbienia, ale coś z tego wyszło), miałem jeszcze do dyspozycji same gniazda w które mocuje się żarówki z E60 i te gniazda zamocowałem na wkładach oryginalnych do E30 po wcześniejszym rozwierceniu otworów, aby żarki xenonowe zmieściły się w nich bez problemu. Robota rzemieślnicza nie nadająca się do codziennej eksploatacji, ale nie przyglądając się z bliska wyglądało to całkiem nieźle. Jedynym sposobem na nie przerabianie niczego w lampach jest nabycie żarówek xenonowych, ale z mocowaniem np. na H1, jest coś takiego, ale trochę kosztuje. Poza tym lampy w mojej E30 mają wkłady metalowe, także nie bałem się że coś mi się tam potopi, bo i takie opinie słyszałem.

Na koniec kwestia podłączenia do przetwornic 12V, ja to zrobiłem bez żadnych przekaźników, żeby zrobić to dobrze może lepiej byłoby zasięgnąć rady elektryka, ale podłączyłem i zadziałało i żadnych ubocznych skutków nie przyniosło.

 

Jak byście chcieli o tym podyskutować to na pw, albo gg 8095557

Pozdrawiam.

Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boogie napisz namiary na "Śwista".

Korzystałeś z ich usług :?:

Ile kroją za taką usługę,widać różnicę w świeceniu lamp :?:

 

Cześć! nie Boogie tylko Boggy e36 :D (dwie różne osoby)

 

Jak miałem calibre w 00-02 latach to pomalowałem środki na czarno i w efekcie nic nie widziałem w nocy,

Pojechałem do "śwista" auto lampy ,plastiki na ul. piaskowej jak dobrze pamiętam (niedaleko hożej) i tam zaproponował zamiast nowych lamp regenerację odbłyśników (po niej odbłyśnik jak nowy),

 

Ceny nie pamiętam ale nieporównywalnie niska w stosunku do lampy , ponoć wysyłają do Poznania i tam to robią (więc może ktoś z Poznania wie gdzie to jest ? )

 

A ja w sumie wziołem spray do felg srebrny ,prysnołem odbłyśnik i świecił dobrze i tanim kosztem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich

we wtorek padające światła postojowe-przód zmusiły mnie do grzebania w samochodzie

kupiłem Kontakt :idea: w spreyu i do roboty

zacząłem od przodu w niektórych stykach był kurz :?: w innych trochę jakiegoś szarego nalotu - tak na oko to wyglądał jak osad na bolcach akumulatora

Kontakt działa super wyczyścił na błysk złączki z przodu :cool2:

zabrałem się za tył-sporo styków było mocno zaśniedziałych i więcej Kontaktu poszło

ALE NADAL ZWARCIE GDZIEŚ BYŁO BO PALIŁO POSTOJÓWKI PRZÓD

---bezpieczniki się nie paliły :?: tylko żarówki :!: parametry bezpieczników OK.

zostały mi jedynie lampki od rejestracjii no i

otwieram,a w lewej tyle zielonego nalotu,że robiło się spięcie :mad2:

żaróweczki podkopcone lekko-ale nadal świecą

 

ZOSTAŁO MI NIECO CZYŚCICIELA WIĘC PRZELECIAŁEM NIM WSZYSTKIE PRZEKAŻNIKI JAKIE SĄ ,A POTEM ZŁĄCZKI WTYCZEK OD URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I CZUJNIKÓW

 

poskręcałem wszystko do kupy,odpaliłem auto ---lampy jakby lepiej świecą :?: MYŚLĘ SOBIE MAM EFEKT PLACEBO :mrgreen:

 

DZISIAJ W NOCY SAMOCHODEM JEŻDZIŁ MÓJ OJCIEC,CO ZDEKA SŁABO WIDZI W NOCY I UŻYWA DO JAZDY OKULARÓW ,SPYTAŁ SIĘ CZY ŻARÓWKI ZMIENIAŁEM MOŻE :?: BO LEPIEJ WIDZI

 

więc albo mu wzrok powraca :roll2: albo te czyszczenie pomogło :cool2: naprawdę

 

wielkie ukłony dla JELITO za pomoc w odnalezieniu spięcia :modlitwa:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz trochę z innej beczki

podczas grzebania przy lampach stłukłem żarówkę od kierunków

mam e 32,na stacjii paliw proszę o nową,a kobieta do mnie:

DWUŻARNIKOWA CZY JEDNO :?:

stara miała 1 więc i taką dokupuję :idea:

ale do czego JEST ten 2 typ żarówek z 2 ŻARNIKAMI :?: :?: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale do czego JEST ten 2 typ żarówek z 2 ŻARNIKAMI :?: :?: :?:

np: do malucha, z tego co pamiętam w jednej żarówce z tyłu jest STOP i POSTÓJ :roll:.

http://img291.imageshack.us/img291/9725/3500ga.jpg

Pozdrawiam

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam prośbę jeśli ktoś w jaki sposób rozebrać lampy mijania/długie w e32 w bezpieczny sposób :cool2: to PROSZĘ O INFO

albo może jakiegoś LINKA z tym związanego :!:

jak już wspomniałem w poście wcześniej moje lampy już po czyszczeniu styków świecą lepiej ale podczas tej roboty zrobiłem pacynkę z waty na patyczku do szaszłyków i poprzez otwór na żarówkę sprawdziłem czy szybki lamp od środka są czyste-NIESTETY NIE

na 100% odbłyśniki też są do oczyszczenia :idea: a nie wiem w jaki sposób się do tego dobrać

PO TAKIM CZYSZCZENIU CHYBA NALEŻY SKOCZYĆ NA KOREKTĘ USTAWIENIA ŚWIATEŁ :idea: PRAWDA :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam prośbę jeśli ktoś w jaki sposób rozebrać lampy mijania/długie w e32 w bezpieczny sposób

PO TAKIM CZYSZCZENIU CHYBA NALEŻY SKOCZYĆ NA KOREKTĘ USTAWIENIA ŚWIATEŁ :idea: PRAWDA :?:

 

Z tego co pamiętam, masz takie same światła jak w E34 więc:

1) Otwierasz maskę ;)

2) Zdejmujesz plastikowe osłony świateł

3) Odkręcasz po 3 wkręty na które są mocowane wkłady

4) Wyjmujesz wkłady (wymaga trochę gimnastyki, szczególnie jeśli masz elektryczną regulację świateł, trzeba "pokombinować" żeby wyszły, poluzować sruby mocujące regulację... jak zaczniesz rozbierać powinieneś zobaczyć o co chodzi i przy odrobinie inteligencji poradzić sobie z tym ;) )

5) myjesz wkłady i środek reflektora (OSTROŻNIE: odbłysnik myjesz wacikami i płynem do mycia szyb, bardzo delikatnie, jeśli zacznie schodzić farba z odbłyśników lepiej przerwij operację, i kup jakieś inne wkłady - np. używane, bo wtedy z Twoimi raczej już nie można nic zrobić za rozsądne pieniądze)

6) Czekasz aż wyschnie i składasz z powrotem.

 

Co do regulacji: jeśli masz dobrze ustawione, to samo rozkręcenie i skręcenie nie powinno zmienić ustawień pod warunkiem ponownego skręcenia "tak samo". Ale lepiej podjedź na jakąś stację diagnostyczną - u mnie były lekko poluzowane śruby mocujące wkład - po wyczyszczeniu podjechałem na stację i wyregulowali mi światła za "miły uśmiech" ( trwało 2 minuty - aż się ździwiłem ;) )

$M$
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak z tym jest ??????????

jak płyn do szyb co jest przeważnie na jakimś alkoholu rozpuszcza farbę :?:

to chyba lepiej-bezpieczniej to zrobić płynem do naczyń :idea:

na początek mam ściągnąc tylko tą plastykową atrapę-w paski z przodu????????przy światłach :idea:

 

kiedyś jak narzekałem na swe światła na warsztacie to chłopaki mówili,że trza całego grilla ściągnąć :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak z tym jest ??????????

jak płyn do szyb co jest przeważnie na jakimś alkoholu rozpuszcza farbę :?:

to chyba lepiej-bezpieczniej to zrobić płynem do naczyń :idea:

na początek mam ściągnąc tylko tą plastykową atrapę-w paski z przodu????????przy światłach :idea:

 

kiedyś jak narzekałem na swe światła na warsztacie to chłopaki mówili,że trza całego grilla ściągnąć :?:

 

Nie zdejmujesz grilla, tylko te plastiki które zasłaniają lampę od wewnątrz. Dalej wkręty itd...

A co do płynu: Jeśli Twoje odbłyśniki są w porządku, to ani płyn do mycia szyb, ani Ludwik nic im nie zrobią. Jeśli farba na odbłyśnikach "odlatuje" to potrzesz palcem i zacznie schodzić.

$M$
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

farba na odbłyśniku może solidnie wyglądać ale może być przegrzana i wtedy nawet jak lekko przejedziesz szmatką to wszystko zostanie na szmatce (całe srebro ) ,spróbuj na najmniej widocznym miejscu i zobacz czy nie złazi (ja kiedyś zdarłem u siebie całe to srebro jak nie wiedziałem :mad2: )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Co racaja to racja tylko delikatne podejscie do odblysnikow sam zalatwilem na amen lampy w audi.Pozostaje tylko watka ,woda bez zadnych dodatkow (przeciez w lampie jest conajwyzej kurz).I bardzo delikatne ruchy z ciagla kontrola ,czy nie zostaje nic na szmatce,ktora musi byc tak delikatna jak te do okularow.najlepiej tylko na sucho tak, zeby jednym ruchem zebrac kurz i nie trzec w miejscu bo odblask jest zlosliwy pod tym wzgledem i potrafi sie szybko zetrzec.

Co do zarowek to philips + 50 % wytrzymaly ponad rok az do sprzedazy Betty pozdro dla wszystkich. i narka rzekla Bawarka wyprzedzajac mesia

Bad toys 4 Bad boys
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastosowałem się do porad, z któregoś z wątków: czyszczenie kloszy, odbłyśników, soczewek (nie wycierałem niczego tylko suszyłem suszarką do włosów nie pozostawiając zacieków) + wymiana żarówek na Philips Vision +50 (55W). Efekt zadziwiający :) Myślę, że dużo dało czyszczenie, widać było spływający z odbłyśników brud.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.