Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam (jak bym pisal w zlym dziale prosze o przeniesienie) moze ktos zna jakas firme albo osobe co zajmuje sie swapem do bmw jestem wlascicielem bmw e39 530i od wlasciciela ktorego kupilem ten samochod robil swap wczesniej byl tam silnik 2.5 teraz jest 3.0 i chcial bym zeby osoba ktora na tym sie zna zaglodnela do tego bo mam wrazenie ze swap zostal wykonany zle nawet bardzo zle jak sprawdzalismy z szymonem samochod wydaje sie jak by byly dwa viny i parametry na biegu jalowym jak stwierdzil szymon sa o ok 80% wieksze niz powinny i teraz sie boje nim jezdzic zeby nie uszkodzic silnika prosze o info jesli znacie kogos dobrego w swapach bmw :) Ja jestem z Żar kolo Zielonej Góry Pozdrawiam Edytowane przez scooby90
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Napisz kolego skąd jesteś, to może szybciej ktoś z Twojej okolicy się odezwie, albo kogoś się poleci..

 

PS. POPRAW TYTUŁ TEMATU, bo szybko będzie zamknięty.... regulamin!!

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wydaje sie jak by byly dwa viny i parametry na biegu jalowym jak stwierdzil szymon sa o ok 80% wieksze niz powinny

 

Ja tego nie kumam :mad2:

Opublikowano
Nie bardzo mozna w tym dziale reklamowac mechanikow, ale najblizej to chyba w Poznaniu kogos kompetentnego znajdziesz. Co do vinu to normalne przy wsadzeniu innego kompa

Xdrive

Koder

Opublikowano
no tylko nie wiadomo czy nie trzeba wszystkiego zgrac na nowo zeby byl jeden vin Jak by ktos kogos znal co zna sie na tym to prosze o info na priv
Opublikowano
no oby tak bylo przeciez ludzie przekladaja silniki i jakos jezdza A mam jeszcze pytanko bo od jakiegos czasu szukam licznik z tym duzym wyswietlaczem do mojej buni ale nie moge znalesc i czasem sie zastanawiam czy w ogole byl e39 530i automat bo z tego co czytam na aukcjach to sa 2.8 3.5 4.0
Opublikowano
no tak u mnie silnik jest z anglika i tu pytanie czy licznik tez musi byc angielski czy moze byc europejski bo wolal bym europejski mowiac szczeze
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja mam silnik z anglika sterownik od europejczyka a EWS i zegary te co były.

VIN nie ma znaczenia ale wazne by sterownik silnika był od tego typu silnika a nie od innego.

Sprawdź po tym numerze VIN z jakiego auta pochodzi sterownik i będziesz wiedział czy to taki silnik.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
na obudowie sterownika masz podany numer VIN
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Moze glupie pytanie ale gdzie sie znajduje ten sterownik ? i na nim bedzie ten numer vin i po vin bede mogl sprawdzic czy on jest od tego silnika? czy moze jakis numer seryjny bedzie zamiast vin?
Opublikowano

Koncowke vinu wklejasz w realoem i masz z jakiego auta pochodzi. Dla wszystkich silnikow m52 (bez TU) jest jeden sterownik i mozna go przelozyc miedzy roznymi modelami aut w razie potrzeby. W realoem bedziesz mial liste aut do ktorych pasuje.

 

Sterownik znajdziesz jak zdemontujesz puszke filtra pylkowego od strony pasazera.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sterownik masz pod prawym filtrem pyłkowym.

Tam jest skrzynka z pokrywą na górze. Pokrywa na kilka imbusów.

Pod pokrywa masz sterowniki. Na obudowie sterownika masz numer VIN < przynajmniej powinien być>

Podaj siedem ostatnich znaków z tego numeru i znajdziemy.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co do tego jaki sterownik powinien być to nie jest tak do końca jak kolega opisuje.

Sterownik możesz przełożyć ale mapę musisz zmienić.

Oczywiście silnik będzie chodził i na niewłaściwej mapie ale nie chodzi prawidłowo.

Ja po zmianie z 2,0 na 2,8 odpalałem na sterowniku od 2,0.

Silnik chodził ale nie miał "dołu" i inaczej odpalał.

Nie wiem ile palił bo dwa dni miałem ten sterownik.

Po zmianie na właściwy nie to auto.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
no wlascie i tu mnie ciekawi czy ten byly wlasciciel zmienil ta mape w ogole czy tylko po przekladal po podlaczal i tyle u mnie byl silnik 2.5 wczesniej teraz niby jest 3.0 ale pewnosci to ja juz nie mam z tego co zauwazylem to przeplywomierz jest inny niz w silnikach 3.0 po podlaczeniu pod komputer bede widzial jaki jest silnik?
Opublikowano

jesli instalacja nie jest przerobiona to wsadz prawidlowy sterownik, zmien vin i skasuj adaptacje. takie rzeczy da sie zrobic, tylko musis znalesc ogarnietego elektronika

 

co do zegarow to wszystko jedno czy od angola czy europy, dzialaja na tyhc samych sygnalach, wazne zeby dospasowac je numerami zcs do reszty, wtedy nie bedzie kropki przy przebiegu i nikt sie nie kapnie :D

Xdrive

Koder

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.