Skocz do zawartości

BMW e39 pomoc swap


scooby90

Rekomendowane odpowiedzi

Witam (jak bym pisal w zlym dziale prosze o przeniesienie) moze ktos zna jakas firme albo osobe co zajmuje sie swapem do bmw jestem wlascicielem bmw e39 530i od wlasciciela ktorego kupilem ten samochod robil swap wczesniej byl tam silnik 2.5 teraz jest 3.0 i chcial bym zeby osoba ktora na tym sie zna zaglodnela do tego bo mam wrazenie ze swap zostal wykonany zle nawet bardzo zle jak sprawdzalismy z szymonem samochod wydaje sie jak by byly dwa viny i parametry na biegu jalowym jak stwierdzil szymon sa o ok 80% wieksze niz powinny i teraz sie boje nim jezdzic zeby nie uszkodzic silnika prosze o info jesli znacie kogos dobrego w swapach bmw :) Ja jestem z Żar kolo Zielonej Góry Pozdrawiam Edytowane przez scooby90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Napisz kolego skąd jesteś, to może szybciej ktoś z Twojej okolicy się odezwie, albo kogoś się poleci..

 

PS. POPRAW TYTUŁ TEMATU, bo szybko będzie zamknięty.... regulamin!!

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no oby tak bylo przeciez ludzie przekladaja silniki i jakos jezdza A mam jeszcze pytanko bo od jakiegos czasu szukam licznik z tym duzym wyswietlaczem do mojej buni ale nie moge znalesc i czasem sie zastanawiam czy w ogole byl e39 530i automat bo z tego co czytam na aukcjach to sa 2.8 3.5 4.0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja mam silnik z anglika sterownik od europejczyka a EWS i zegary te co były.

VIN nie ma znaczenia ale wazne by sterownik silnika był od tego typu silnika a nie od innego.

Sprawdź po tym numerze VIN z jakiego auta pochodzi sterownik i będziesz wiedział czy to taki silnik.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!