Skocz do zawartości

BMW e39 pomoc swap


scooby90

Rekomendowane odpowiedzi

Witam (jak bym pisal w zlym dziale prosze o przeniesienie) moze ktos zna jakas firme albo osobe co zajmuje sie swapem do bmw jestem wlascicielem bmw e39 530i od wlasciciela ktorego kupilem ten samochod robil swap wczesniej byl tam silnik 2.5 teraz jest 3.0 i chcial bym zeby osoba ktora na tym sie zna zaglodnela do tego bo mam wrazenie ze swap zostal wykonany zle nawet bardzo zle jak sprawdzalismy z szymonem samochod wydaje sie jak by byly dwa viny i parametry na biegu jalowym jak stwierdzil szymon sa o ok 80% wieksze niz powinny i teraz sie boje nim jezdzic zeby nie uszkodzic silnika prosze o info jesli znacie kogos dobrego w swapach bmw :) Ja jestem z Żar kolo Zielonej Góry Pozdrawiam Edytowane przez scooby90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Napisz kolego skąd jesteś, to może szybciej ktoś z Twojej okolicy się odezwie, albo kogoś się poleci..

 

PS. POPRAW TYTUŁ TEMATU, bo szybko będzie zamknięty.... regulamin!!

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no oby tak bylo przeciez ludzie przekladaja silniki i jakos jezdza A mam jeszcze pytanko bo od jakiegos czasu szukam licznik z tym duzym wyswietlaczem do mojej buni ale nie moge znalesc i czasem sie zastanawiam czy w ogole byl e39 530i automat bo z tego co czytam na aukcjach to sa 2.8 3.5 4.0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja mam silnik z anglika sterownik od europejczyka a EWS i zegary te co były.

VIN nie ma znaczenia ale wazne by sterownik silnika był od tego typu silnika a nie od innego.

Sprawdź po tym numerze VIN z jakiego auta pochodzi sterownik i będziesz wiedział czy to taki silnik.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koncowke vinu wklejasz w realoem i masz z jakiego auta pochodzi. Dla wszystkich silnikow m52 (bez TU) jest jeden sterownik i mozna go przelozyc miedzy roznymi modelami aut w razie potrzeby. W realoem bedziesz mial liste aut do ktorych pasuje.

 

Sterownik znajdziesz jak zdemontujesz puszke filtra pylkowego od strony pasazera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Sterownik masz pod prawym filtrem pyłkowym.

Tam jest skrzynka z pokrywą na górze. Pokrywa na kilka imbusów.

Pod pokrywa masz sterowniki. Na obudowie sterownika masz numer VIN < przynajmniej powinien być>

Podaj siedem ostatnich znaków z tego numeru i znajdziemy.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Co do tego jaki sterownik powinien być to nie jest tak do końca jak kolega opisuje.

Sterownik możesz przełożyć ale mapę musisz zmienić.

Oczywiście silnik będzie chodził i na niewłaściwej mapie ale nie chodzi prawidłowo.

Ja po zmianie z 2,0 na 2,8 odpalałem na sterowniku od 2,0.

Silnik chodził ale nie miał "dołu" i inaczej odpalał.

Nie wiem ile palił bo dwa dni miałem ten sterownik.

Po zmianie na właściwy nie to auto.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlascie i tu mnie ciekawi czy ten byly wlasciciel zmienil ta mape w ogole czy tylko po przekladal po podlaczal i tyle u mnie byl silnik 2.5 wczesniej teraz niby jest 3.0 ale pewnosci to ja juz nie mam z tego co zauwazylem to przeplywomierz jest inny niz w silnikach 3.0 po podlaczeniu pod komputer bede widzial jaki jest silnik?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli instalacja nie jest przerobiona to wsadz prawidlowy sterownik, zmien vin i skasuj adaptacje. takie rzeczy da sie zrobic, tylko musis znalesc ogarnietego elektronika

 

co do zegarow to wszystko jedno czy od angola czy europy, dzialaja na tyhc samych sygnalach, wazne zeby dospasowac je numerami zcs do reszty, wtedy nie bedzie kropki przy przebiegu i nikt sie nie kapnie :D

Xdrive

Koder

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.