Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam taki problem że nagle zaczęło brakować czasem mocy.

Jadę normalnie, zmieniam bieg i zaczynam przyspieszać i czuje totalny brak mocy, np ledwo dojdzie do 3tyś obrotów, cały czas trzymam gaz i nagle moc wraca i zaczyna ciągnąć. Nie ma żadnej zasady co do tego jak i kiedy to się dzieje. Czasem podczas jednostajnej jazdy nagle czuć że przestaje ciągnąć i za chwile moc wraca. Czym to może być spowodowane?

 

z 4 miesiące temu, miałem inny problem z mocą i sprawdzałem wtryski, no i widziałem że podawały wszystkie 4 paliwo jednakowo w tym samym czasie podczas kręcenia rozrusznikiem, nie na zmianę parami. Czy tak to powinno być, bo wtrysk niby jest pół sekwencyjny.

Opublikowano

Sprawdziłem błędy i było coś takiego, lecz po wykasowaniu nie pojawił się ponownie, lecz nigdzie nie jeździłem ani nie odpalałem silnika.

 

http://i.imagebanana.com/img/yvpltaoo/20130225_195356_938.jpg

Opublikowano

Co do wtrysków to pytam jak powinny działać bo wydawało mi się że działał wszystkie 4 naraz, w tym samm czasie podawały paliwo.

No i co nimi steruje.

Opublikowano
kolego mam podobny problem,ale u mnie glownie dopoki auto sie dobrze nie nagrzeje tzn do pionu to lapie takiego muła..a wtych momentach jak lapie tego muła to az silnik zaczyna tak ciszej chodzic tzn scisza sie..i zauwazylem ze jak wcisne gaz do dechy to wtedy ciagnie..
Opublikowano
Zauważyłem też że na wolnych obrotach czasem jest coś takiego: Chodzi równo powiedzmy ma te 900obr, i nagle zaczynają powoli spadać, przez np 10sek obroty spadają tak średnio o 100obr i nagle momentalnie wracają do poziomu normalnego tych 900obr. Podczas tego spadania obrotów czuć i słychać że to nie jest normalne. Potem chodzi normalnie ale za jakiś czas znowu zacznie się to co wyżej opisałem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sonda pracuje?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Tak, przynajmniej tak pokazywała inpa. Wyżej widać błąd jaki miałem, jutro ponownie sprawdzę komputer czy się pojawił czy nie.

Tylko że inpa nie jest za szybka, więc nie pokaże jak szybko następują zmiany napięcia, ale ogólnie były.

Opublikowano
witam, u mnie natomiast występuje taki problem, że przy około 3 tys obrotów auto sie dusi, jak przejdzie wyżej to juz idzie, i nie występuje to za każdym razem lecz tylko czasami, nie byłem jeszcze na diagnostyce ale to jest strasznie denerwujace. filtr paliwa wymieniony i nic.
Opublikowano

Podłączyłem inpę i błąd z sondy był znowu. Po skasowaniu ponownym błędu, odpalałem silnik kilka razy i podczas pracy zdążył złapać odpowiednią temperaturę ale błąd się nie pojawił na razie.

Podczas pracy silnika na wolnych obrotach zaobserwowałem to zjawisko które opisałem wcześniej, czyli obroty ponad 900 i powoli zaczynały spadać przez nawet jakieś 20 - 30 sek i nagle urosły z powrotem do ponad 900. Zaczął wtedy też głośno cykać ( normalnie jest dość cicho) zawór odpowietrzenia zbiornika co jest pod maską, lecz nie wiem czy jak się to zaczęło czy jak skończyło.

Sonda niby pracuje ale inpa odświeża się co kilka sekund więc nie można zaobserwować jak szybko ona działa. Na wolnych obrotach raz było ok 0.40 na zmianę z ok 0.60. Przy ok 2500 obr pokazywała napięcie niby od 0.04 do 0.70, czasami było tak że przez kilka odświeżeń jakby pokazywała tylko niskie napięcia ok 0.15 - 0.20, ale jak pisałem inpa nie jest pewna w takich pomiarach.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zawór odpowietrzenia zbiornika nie pracuje na biegu jałowym,przynajmniej nie w bmw.Zaślep wężyki tymczasowo i zobacz jak pracuje.Albo coś nie tak z zaworem,wiązką lub sterownikiem.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

U mnie chyba pracuje, cały czas czuć jak "tyka" a czasem słychać. Ogólnie rozłączyłem go ostatnio i wężyk do kolektora zaślepiłem, a od strony zaworu na wężyku zostawiłem ten zaworek, czy może powinienem go zdjąć?

Jeździłem z odłączonym tym zaworem od dolotu, lecz był podłączony, lecz to co się dzieje na wolnych obrotach wystąpiło znowu.

Teraz odłączyłem kostkę od tego zaworu, błąd w inpie pokazało i chciałem sprawdzić czy będzie różnica.

Ogólnie nie mam pojęcia co to cało odpowietrzenie robi, w jaki sposób działa i co odpowietrza, bo bak przecież własne odpowietrzenia w baku ma.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To nie chodzi o odpowietrzenie tylko wykorzystanie opar benzyny żeby nie szły w powietrze.Jak zaślepiłeś wężyk do kolektora to ok.Poprawy nie było?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Nie, moim zdaniem to nie jest na pewno lewe powietrze.

Ten brak mocy zdarza się czasem, nie ma zasady co do tego. Sprawdzę jeszcze sondę jak wygląda z zewnątrz, czy coś nie jest obtarte itp.

Myślę też aby sprawdzić ciśnienie na listwie czy jest ok.

Czy manometrem od powietrza można sprawdzać ciśnienie cieczy?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Można,ja też taki mam,musisz mieć trójnik.Pompę warto podłączyć na jakieś 15-20min,bo czasami od razu jest ok a po czasie zaczyna klękać.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Trójnik? Ja chciałem się podłączyć na listwie paliwowej bo na niej jest takie gniazdo, coś jak wentyl przy kole i chciałem na to przykręcić, bo chyba też do tego to jest. No i wtedy podczas pracy silnika patrzeć jakie ciśnienie daje?
Opublikowano
Trójnik? Ja chciałem się podłączyć na listwie paliwowej bo na niej jest takie gniazdo, coś jak wentyl przy kole i chciałem na to przykręcić, bo chyba też do tego to jest.

Mówisz kolego chyba o regulatorze ciśnienia na listwie.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ech u mnie w m50 nie ma wyjścia z listwy. :D
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

sonda nie pracuje

 

zmiany na jałowych musza byc caly czas w zakresie 0.1 do 1v, nie wiem czy inpa to wyłapie swoim oscyloskopem (o ile ma)

podjedz na porzadnego kompa ale na 99% sonda do wymiany

 

przeplywke tez warto sprawdzic

Opublikowano

Przepływkę sprawdzałem i jest ok, jest tu taki inny temat o przepływkach i tam pisałem.

 

Można brać ewentualnie używaną sondę? Bo nawet nie wiem jaką nową bo w real oem są z 4 sztuki podane.

Czy to może być tak że ta sonda teraz jest jakoś mechanicznie uszkodzone czy może przewody? Czy nie ma czasem jakiegoś zwarcia do +, czy co to znaczy dokładnie ten opis na zdjęciu z inpy.

Opublikowano (edytowane)

mozna ori ale nie wiadomo ile ile pochodzi

 

ja kupilem.uniwersalna bosza za 200 zł i jest ok

 

uszkodzenie malo prawdopodobne ale nawet jesli to i tak nie naprawisz ;)

sprawdz oacyloskopem wachania napiecia

Edytowane przez messix
Opublikowano

Miałem na myśli że może przewód się przetarł czy coś.

Głównie chodzi o cenę bo trochę kosztuje, a gorzej jak nic się nie zmieni, ale przed zakupem gdzieś ją jeszcze sprawdzę w jakiś sposób.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Doszło mi także falowanie obrotów, nie cały czas, ale czasem po puszczeniu gazu obroty chwilę po falują, kilka sekund i następnie się ustabilizują?

Z czym to może mieć związek? Obroty falują od normalnej pozycji w dół.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.