Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Czy ktoś trenował temat?

1. Czy tylny zderzak zmienił się jeśli chodzi o mocowania po lifcie z 2007 w stosunku do wersji przedliftowej? Nie chodzi mi o stylistykę i o kształt lamp.

2. Czy zderzak od Mki (czy m pakietu) jest kompatybilny?

 

Jak wygląda sytuacja z przodem?

 

M.

Opublikowano
Z tego co widziałem np. na allegro to jest tam parę furek 645 z eM-kowymi zderzakami, nie wiem jak to jest z tymi poliftowymi ale myślę że jedno i drugie spokojnie podejdzie. Gabaryty szóstki się nie zmieniają jedynie przód, w zderzaku przód w M nie masz halogenów a w zwykłej szóstce są.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Sam zapytaj, sam odpowiedz.

 

Jeśli chodzi o zderzak M6, to mnie nie interesuje i nie chcę rozwijać tematu, żeby kogoś nie urazić kto instaluje sobie gadżety z tym logo a jest to istna plaga, również na tym forum :mad2: ,

Natomiast mogę się podzielić wiedzą, że zderzak LCI pasuje (mówimy o skorupie samej) do wersji sprzed liftu na zasadzie wsadził/włożył

Opublikowano
Masz rację, sorry. Było takie pytanie. Myślałem, że jest ktoś na forum kto ma pełną wiedzę i powie kompleksowo co i jak. Niestety te auta są mało popularne i w serwisach też niewiele wiedzą poza numerkami w katalogach.
Opublikowano

Jest tego mało i dlatego trzeba często śmigać pod dobry komp żeby zdiagnozować usterki itd.

A co do numerków w serwisie to ręce opadają, ja już do nich nie jeżdżę, na forum Adam nick Gorik, sprzedaje części, szybko i sprawnie więc omijam serwis z daleka.

Opublikowano

Ja korzystam z bmwstore.pl do poszukiwań i analizy o co chodzi a dopiero potem zamawiam konkretny numerek w aso jak muszę lub na allegro. Wiele też jest części wspólnych miedzy e64/63/61/60 i innymi ale mają inne numery itp itd... Kopalnia wiedzy i kupa zabawy żeby to rozkminiać. Zakładam sie, że należę do kilku gości w PL, którzy wiedzą czym oprócz numerów w katalogu różnią sie tylne dyfry w coupe i cabrio.

Ten tylny zderzak poliftowy mi chodził po głowie bo podobają mi sie strasznie te szerokie poliftowe światełka na nich zwłaszcza, że tylne lampy główne odziedziczyłem ledowe, poliftowe, wiec tył będzie ładny.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

żeby całkiem zakończyć temat i przysłużyć sie potomności

dopiero teraz wymieniłem zderzak przed liftowy na poliftowy lci w e63 e64

Wnioski:

1. zasadniczo zderzak 100% pasuje, choć jest kilka zonków, na szczęście kupiłem zderzak kompletny wraz z lampkami i czujnikami PDC

2. LCI ma nowe czujniki PDC, które mają oczywiście inne kostki do wpinania i inną średnicę, więc jest kłopocik, reszta kostek pasuje .

3. Ja przerobiłem wiązkę PDC sam, poza tym czujniki lci współpracują ze sterownikiem idealnie

4. druga kwestia to koniecznosć delikatnej modyfikacji skrajnych fragmentów belki wzmacniającej, która jest pod skorupą. Chodzi o małe poziome blaszki na skrajnych końcach tej belki. Należy je wyciąć za pomocą diaksa (czy jak tam to urządzenie zwą fachowcy). Nie ma to żadnego wpływu na konstrukcje zderzaka.

I po temacie.

Nie sądzę aby wielu z Was chciało to trenować ale jak komuś przyjdzie to do głowy to ma tu gotowe rozwiazanie łamigłówki. W żadnym serwisie nikt tego nie wie.

 

Pozdrawiam,

 

M.

Opublikowano

Fajnie ze to wszystko opisales Dzieki :)

Mi po glowie chodzi zmiana zderzakow na te od M6 ma ktos jakies doswiadczenie z tym tematem?

Opublikowano

Jesli chodzi o tył to sprawdź najpierw czy belka od M6 (czyli właściwy zderzak) jest taka sama. Aby to zrobić skombinuj najpierw VIN od oryginalnego M6. Najlepiej wejdź na jakieś ogłoszenie z ofertą sprzedaży M6 gdzie podany jest VIN, najłatwiej w USA na ebay. Potem wejdż do sklepu bmwstore.pl (albo w inny katalog) otwórz w 2 oknach z różnymi vin i porównaj numery i wygląd tych belek. Podobnie postąpisz z innymi elementami jak ślizgi, mocowania , światełka itp.

Dodatkowo wymiana zderzaka tylnego na m6 powinna sie wiązać z wymianą tłumików końcowych i nie wiem czy same końcówki załatwią sprawę i czy puszki nie będąjakoś dziwnie wyglądały.

Z przodem będzie znacznie gorzej żeby to zrobić porządnie. M6 nie ma halogenów a ma za to w tym miejscu tunele powietrzne. Odtworzenie tej koncepcji to pewnie sporo plastików i pewnie inne nadkola. Można oczywiście robić "aby wyglądało" ale to według mnie słaby pomysł.

Zostają jeszcze tematy innych progów bocznych w M6 i lusterek!!!

Moim zdaniem jak robić to porządnie i po całości ale czy warto? Tak czy owak zabawy może być sporo i kosztów też bardzo , bardzo...

  • 5 lat później...
Opublikowano
Witam czy jest jakis problem z zalozeniem zderzaku tylnego od M6 przed lift, do E63 650i lci po lifcie, ? przymierzam sie do takiej podmianki zrobic i sie zastanawiam czy jak zakupie zderzak czy beda jakies problemy z zalozeniem , moze ktos z was juz cos takiego robil?
Opublikowano
Po pierwsze temat był już omawiany. Po drugie - będą problemy bo- wymiana zderzaka pociąga konieczność wymiany nadkoli (są mocowane do zderzaka) na odpowiednio dopasowane a to z kolei powinno też licować z progami bocznymi od M6 i idac dalej należałoby również przednie nadkola i zderzaki wymienić. Impreza na całego. Wtedy koniecznie i lusterka trzeba przełożyć, żeby to rzeczywiscie wygladało jak M6. Oczywiście możliwe wszelkie patenty i druciarstwa ale rozumiem, że to nie było przedmiotem zapytania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.