Skocz do zawartości

BMW e61 3.0d 218KM , bardzo ciekawy przypadek


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam bardzo ciekawy przypadek braku mocy w/w aucie. Zaczne od tego co było czyli jakies 25KM i 50NM za malo wzgledem serii , oględziny wykazaly uszkodzone :

- turbina, sterowana elektrycznie

- wtryskiwacze

- kolektor wydechowy i ssący

- zapchany katalizator

Gdy zabralem sie za wymiane wymienionych elementów okazało sie, ze auto ma

-wtryski od 525d czyli nr : 0445 110 212

-oraz zamontowany box podnoszący moc :) , podlaczony pod czujnik cisnienia paliwa na listwie

 

Oczywiscie wszystkie w/w elementy wymienione na nowe oraz wlasciwe do 530d i usuniety box. Pojechałem na hamownie i co ... to samo, wykres bardzo zblizony do tego przed wymiana, brak mocy .

Sprawdzilem czy auto nie ma zblokowanej mocy fabrycznie , byly wersje flotowe tkz auta firmowe z ograniczona moca, nie jest. Moze sterownilk silnika sie zepsul i cos klamie wiec wgralem winkfp soft na nowo , nic nie dalo. Jezdzilem z kompem , wszystkie parametry , czujniki itd w normie ... Auto nie kopci nie szarpie żadnych objawow uszkodzen oczywiscie , bledów brak, a nie chce jechac jak trzeba.

Po wgraniu nowego softu i przejechaniu okolo 20km wyskoczyl blad przeplywomierza (anormaly sygnal czy cos w tym stylu), mimo, ze wczesniej byl podmieniany na nowy i nic to nie zmienialo.

 

Jesli ktos ma jakikolwiek pomysl bede wdzieczny bo mi sie koncza...

Skrzynie biegów ? Jest automat.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
sprawdz dyfer moze jest wadzony z innym przełożeniem skoro ktoś wsadił inne wtryski to moze i dyfer zmieniał.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano

Włożyłeś wtryski zakodowane?

 

Może turbina też jest z modelu niżej?

 

Strasznie ciekawy przypadek!

Opublikowano
A moze caly silnik zostal podmieniony na 525?

3.0 padl i wrzucono 2.5?

 

 

Wszystko zakodowane i zrobione zgodnie z procedura serwisowa, turbo dobrane po nr vin.

 

Sprawdzilem jeszcze cisnienie paliwa i zabralem sie za szukanie nr na glowicy i .....zostal zeszlifowany :duh: ale obok widnial napis 2.5D6 :duh:

Bodek trafiles!!! Tylko kto przypuszczal ze z autoryzowanej stacji dealerskiej BMW wyjdzie taka mina!!!

Opublikowano
Serwis w Niemczech ale nie wiem jaki, dowiem sie i dam znac.
Chwila... to twoje auto? I nie wiesz, gdzie kupiłeś? Czy czasem nie kupiłeś od handlarza, który rzekomo kupił w ASO? Czy może chodzi o czyjeś auto i nie wiesz, gdzie dokładnie znajomy kupił?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.