Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W większości przypadków odcięcie na 4000. W czym problem odczytać to, co jest teraz w sterowniku silnika , dalej wgrać stock i jechać na badanie. 1 godzina roboty, piszecie tu już dwa dni ))
  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W większości przypadków odcięcie na 4000. W czym problem odczytać to, co jest teraz w sterowniku silnika , dalej wgrać stock i jechać na badanie. 1 godzina roboty, piszecie tu już dwa dni ))

Bo każdy ma sprzęt w domu żeby to zrobić.


Oprocz sprzętu to jak widzisz, każdy ma o tym wielkie pojecie.

  • 2 lata później...
Opublikowano
Witam, zrobiłem ostatnio chiptuning w swojej f11 535i. Seryjnie powinno być 306km i 400nm, niestety po pomierzę wyszedł wynik 258km i 388 Nm. Po wgraniu programu wyszło 280km i 475nm. Tuner zasugerował że słabe wyniki mogą być z powodu wysokiej temperatury. Na hali było ok 30 stopni. Czy możliwe jest aby przez wysoka temperaturę stracić kilkadziesiąt koni?
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Panowie, 

mam zonka. Zrobiłem program w uznanej hamowni drogowej z downpipe wyszło 298km i 420nm. Po jakimś czasie dołożyłem intercooler i czuje na trasie że jest jeszcze lepiej z dynamiką. Pojechałem na uznaną hamownię rolkową i wyszło mi 271km i 420nm. O co chodzi i komu mam wierzyć? Auto jest w pełni sprawne ma nowy rozrząd i wymienione oleje.. Chce znać prawdę komu wierzyć i dlaczego jest taki rozjazd?

 

BMW F30 328XI 2015

seria 245km i 350nm

Opublikowano
W dniu 8.06.2023 o 01:04, Borsuczek napisał(a):

Zdecydowanie bardziej ufałbym wynikom z hamowni rolkowej 😉

Też tak myślę. Jednak ten wynik też nie wydaje mi się prawidłowy. Mocy jest więcej ale pewnie jakbym pojechał na inne hamownie to wyszłoby jeszcze inaczej. Ten pomiar był robiony w upale może to mogło mieć jakieś znaczenie. Dla mnie te rozbieżności są zbyt duże i zastanawiające na tyle że zacząłem szukać przyczyn w przepływomierzu i innych elementach. Słabe jest to, że płaci się tyle kasy a dalej nie wiadomo gdzie leży prawda. Może powinienem cieszyć się z tego ze dla mnie jest ok, nie patrzeć na kreski bo auto idzie i ma dla mnie zadowalającą moc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.