Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Wiem ale akurat tu miałem po drodze. Standard? Na forum vw jeden znaffca mi napisał, że tuner nie powinien wydać takiego auta, że coś z silnikiem na bank nie tak
Opublikowano

schodki typowe dla hamowni vtech, nie wygładzają kresek, więc wszystko Ok :)

jak zawsze, fachofffcy internetowi mają dużo do powiedzenia :D

jedyne co bym zrobił inaczej, to bard\ziej progresywnie poprowadził moment obrotowy, mniejszy z dołu

Opublikowano
Dzięki za odpowiedź. Też mi się wydawało, że to znaffca. Auto idzie dobrze, silnik nie kula, pod kompem 0 błędów. Dla mnie okej.
Opublikowano

Eh, te wszędobylne filtry. Niestety ale wykres "pod klienta" najlepszy jest z ogromnym filtrem - robisz takie banany jak kreator mocy i masz spokój. Co prawda trzeba potem tłumaczyć, dlaczego moment tak późno, ale ja w zwyczaju nie mam wielkiego wygładzania i zawsze pytania a co a dlaczego a jak. A ten brak wygładzania często się przydaje, bo wiele może pokazać. Ostatnio miałem do zrobienia auto z uszkodzoną skrzynią i wykres bez dużego filtra elegancko pokazał co się dzieje z lockupem, dzięki temu można było łatwo klientowi wytłumaczyć, że wóz jest uszkodzony :) :


ed8ee500d4426.jpg

Opublikowano
Nie, sugeruję w drugą stronę - że po prostu nie ma co się przejmować delikatnym załamaniem na wykresie. Tuner mógł dać inny filtr i już byś go nie ujrzał :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

21 kuców mniej moment też super :cool2: Spotkałeś się z jeszcze zdrowszą serią w B47 ? :wink:

Czy głównym powodem takiej serii jest emerycka eksploatacja, czy tak się urodziło i wyjechało z fabryki ?

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam panowie, pytanko takie, zastanawiam się zakupem f10/f11 ale ostatnio coraz więcej z dopiskiem "i" niż "d". Jednak zawsze w benzynkach ten moment był jednak niższy i myślę nad minimum 528i (3.0). Jak się to chipuje? w sensie podatność. I czy ewentualnie jest sens pchać się w 528i ale w dwóch litrach a już w ostatecznej ostateczności w 520i ? Da się z tych 3 wymienionych silników powyciskać coś skoro one nie mają turbin?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

2017 440i B58

Stock - 326Hp/450Nm

Remap - 400Hp/580Nm

Dostępne są do tuningu wszystkie sterowniki MD/MG 2016-2018 , oprócz serii M na dzis.

Zdjęcia i film nie z Polski, ale robimy identyczne .


https://www.youtube.com/watch?v=5yCkLqwHqgs&feature=youtu.be


http://i.piccy.info/i9/f4475f4b6c84aa9fc133a0d0bfed9902/1531597303/38232/1246861/scv_15314756751351640018230_800.jpghttp://i.piccy.info/a3/2018-07-14-19-41/i9-12483414/435x800-r/i.gif

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Hej. Bedę pierwszy raz robił chipa w moim BMW F31 B47 320xd LCI 2015 zastanawiam sie nad:

1. Czy po dokonaniu modyfikacji powinienem poinformować ubezpieczyciela?

2. Miejsce to Warszawa i zastanawiałem się nad Ecu-performance lub Kreator Mocy. Ma to znaczenie kogo wybiore czy na tym poziomie specow nie ma to juz znaczenia (obie generalnie polecane). Czy kogoś innego jeszcze polecacie w Warszawie?


Dzieki!

Opublikowano

Ad.1 Skąd taki pomysł przyszedł Ci do głowy, żeby informować ubezpieczyciela o ingerencji w ustawienia fabryczne auta? Chcesz dać powód do zwiększenia stawki i możliwości zanegowania ewentualnych wypłat?

Ad.2 Obydwie firmy mają już gotowe softy pod ten samochód i obydwie mają też przygotowane gadki szmatki o zupełnie indywidualnym podejściu do pojazdu. Nie ma to znaczenia. Większe znaczenie ma to, jaki masz soft w skrzyni, bo od tego zależy sposób wykonania modyfikacji.

peace & love

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.