Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak wyglada trwalosc dpf-a po chipie? Interesuja mnie opinie szczegolnie uzytkownikow 3.0d 258km. Robilem kiedys chip w Kreatorze Mocy(Warszawa) w Lagunie 2.0dCi i po kilku tys km sprawny dpf nadawal sie tylko na recykling.

Jak byś się wcześniej zainteresował, nie było by tego postu.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Jestem z 3city.

Mam 318D F 31 i chciałem go podkręcić.

Gdzie najlepiej zrobić modyfikacje na pomorzu czy lepiej się gdzieś wybrać.

Czy to prawda że w F31 trzeba rozwiercać sterownik żeby coś zmodyfikować-trochę mnie to przeraża.

Z góry dziękuję za info.

Opublikowano
Witam

Jestem z 3city.

Mam 318D F 31 i chciałem go podkręcić.

Gdzie najlepiej zrobić modyfikacje na pomorzu czy lepiej się gdzieś wybrać.

Czy to prawda że w F31 trzeba rozwiercać sterownik żeby coś zmodyfikować-trochę mnie to przeraża.

Z góry dziękuję za info.

Mam oddział w Pruszczu Gdańskim, więc zapraszam :)

tak, trzeba wyjąć sterownik, ale to dzisiaj częsty standard w nowszych autach :)

Opublikowano
Witam

Jestem z 3city.

Mam 318D F 31 i chciałem go podkręcić.

Gdzie najlepiej zrobić modyfikacje na pomorzu czy lepiej się gdzieś wybrać.

Czy to prawda że w F31 trzeba rozwiercać sterownik żeby coś zmodyfikować-trochę mnie to przeraża.

Z góry dziękuję za info.

 

Tune UP myślę, a jeśli nie p.Robert to bym do Łodzi do TC podleciał, daleko nie masz.

Opublikowano
Witam

Jestem z 3city.

Mam 318D F 31 i chciałem go podkręcić.

Gdzie najlepiej zrobić modyfikacje na pomorzu czy lepiej się gdzieś wybrać.

Czy to prawda że w F31 trzeba rozwiercać sterownik żeby coś zmodyfikować-trochę mnie to przeraża.

Z góry dziękuję za info.

 

Tune UP myślę, a jeśli nie p.Robert to bym do Łodzi do TC podleciał, daleko nie masz.

Tune UP to dobry warsztat?

mam po sąsiedzku

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Mam pytanie techniczne, czy jest już możliwość chipowania po OBD 320d 184KM. Planuję na wiosnę wirusa i zastanawiam się nad IC Wagnera, ale mam skrzynię 8HP45 czyli do 450 nm. Tunerzy robią okolice 437 nm i ok 220KM. Czy warto zmieniać IC podczas gdy wąskim gardłem może okazać się automat? Chyba, że w takim przypadku da się "zrobić" więcej mocy i pozostać przy bezpiecznej granicy 440 nm?
Opublikowano
Już można zrobić po OBD bez wyciągania sterownika. Dla uzyskania parametrów o których piszesz nie jest wymagana wymiana jakichkolwiek elementów. Intercooler warto wymienić na pojemniejszy ze względu na utrzymanie mocy podczas cieplejszych dni. "Wąskim gardłem" jest tu raczej turbina, bo skrzynia przyjmuje okolice 480 Nm w odpowiednim zakresie. Zdrowy "niezamulony" egzemplarz powinien wydać 230 KM i 480 Nm.
peace & love

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.