Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To co piszę to wiadomość z drugiej ręki, no ale jeżeli już mnie wywołano do tablicy to :

W odpowiedzi na moje pytanie ze str.11 viewtopic.php?f=103&t=270565 osoby które się ze mną kontaktowały (a którym jeszcze raz dziękuję ) nie skarżyły się na podzespoły auta tylko na pracę 2 tunerów ( podejście do klienta, montaż osprzętu, i działanie programu. Otrzymałem odp. typu tuner x to ..... i nie polecam, ale też pełne i merytoryczne.

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Cześć,

 

Czy są tu jacyś ludzie, którzy mają u siebie zchipowane auto i jeżdżą nim już przez jakiś dłuższy czas ?

Interesuje mnie na ile chipowanie nowych BMW to jakieś ryzyko i czy komuś coś walnęło. Np. przeniesienie napędu w XDRIVE, skrzynia, DPF itp....

Konkretnie chodzi mi o auto F10 535xd podniesione do okolic 400-420 KM.

Oczywiście nie planuję wyścigów na torze, tylko czasem dla smaczku i czasem pocisnąć na autostradzie na chwilę.

 

Dzięki i pozdrawiam,

Michał

 

W N57 lecą panewki główne. Motor nie wytrzymuje zmian oleju co 30tys km nawet na seryjnym programie.

Xdrive psuje się również w serii, często przez niewiedze użytkowników - niespójne ciśnienie w kołach itp

Skrzynia raczej daje rade od kilku miesięcy wytrzymuje 920Nm w F11.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Hej, jakie macie wyniki w swoich zchipowanych wozach F10 535xd ?

Chodzi mi o te, które są podciągnięte do okolic +/- 400 hp bez usuwania DPF.

 

licznikowe [km/h]

0-100 ?

80-120 ?

100-200 ?

Ważne, przy jakiej temperaturze zewnętrznej osiągnęliście te wyniki.

 

I drugie pytanie: czy ktoś z Was ma może tak, że po 2-3 runach 100-200 [km/h] auto wam na kilka minut poważnie traci moc ?

Nie wiem, jakaś temperatura się podnosi do tego stopnia i jakieś zabezpieczenia włączają czy coś ?

Mam na myśli program na trochę poniżej 400 hp.

Ale bez przesady, przed programem mogłem jechać 260km/h przez kilka godzin i nic !

 

Pozdrawiam,

Zorad

Opublikowano

Witaj,

 

W moim mniemaniu nie wszystkie limitery zostały znalezione/wyedytowane przez tunera. Osobiście obstawiam limiter w funkcji temperatury oleju, ale z pewnością bardziej doświadczeni powiedzą coś więcej. Gdyby traciło przy jeździe z wysoką prędkością po autostradzie to obstawiałbym limiter w funkcji EGT.

Opublikowano

Wskaźnik temp. oleju ani drgnął przez ten cały czas. Jeśli nawet EGT, to co, czy należy go przestawić ? Na ile ? Przecież tam jest DPF ?

Na ile go przestawić, skoro przy 2 sprintach 100-200 już to wszystko siada. A co dopiero jechać 260 ... A przecież 260 jedzie się ze standardowym programem.

Opublikowano
Nie jestem pewien jaka jest zależność wskazanie na desce vs odczyt ECU jeśli chodzi o olej. Kiedyś np. VW miały tak, że dla zakresu 75-100 st.C temperatury cieczy wskazówka stała w pionie... A jak dobrze pamiętam tą mapę to już przy zaledwie dwustopniowej różnicy temperatury oleju była różnica w dawce. Ale nie chcę w błąd wprowadzić ;) Ciężko żeby przy kilku rozpędzaniach EGT było tak wysokie, bo jednak pomiędzy jest faza hamowania (chłodzenia), do tego 100-200 to w takim aucie 10s, bez przesady żeby się tak dogrzał.
Opublikowano

Pardon bo nowy jestem ale czy jest w eFkach wskaźnik temperatury oleju?

Bo temperatura cieczy chłodzącej ma się słabo do temperatury oleju.

 

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Opublikowano
jesli chodzi o wskazniki to tak jak mowisz linearyzacja byla poprostu skopana ale istnieje mozliwosc poprawy tego . jesli chodzi o soft to moze byc masa rzeczy nie tak , tak naprawde bez sprawdzenia w srodku to taka zgadywanka .

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

do 260 na seryjnym dochodzi ale pod innym obciążeniem, może wszystko jest ok, masz zabezpieczenia termiczne któe działają, a wkład filtra tak szybko nie oddaje ciepła i poprostu wszystko puchnie, chcesz cieszyć się pełnią mocy to zainstaluj IC wagnera oraz wywal filtr

 

zmodyfikowane seryjne diesle sa od tego by sobie przycisnąć a nie cisnąć..

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

GC-S rozumiem, że wersja 204PS wychodzi podobnie po sofcie co i 245PS ?

 

Niezły przyrost.. ponad 100 PS & NM. Właścicielowi pewnie się oczy zaswiecily :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale to 3 litry...

Na dwóch tak nie pójdzie. Z drugiej strony jeśli 2.0 ma seryjnie 190KM i 400Nm to 3.0 powinno bez problemu ~300KM i 600Nm już w serii mieć.

Najlepsze to to że prędkość max. się zmniejszyła :)

 

W f34 też temp. oleju na desce

 

Sent with handy.

Opublikowano

Hej,

 

Aplikacja Carly for BMW ma opcję odczytywania parametrów w czasie jazdy, włącznie z np. momentem w Nm.

Czy to jest wiarygodne wskazanie ? Gdzie i w jaki sposób następuje przeliczenie na jednostkę Nm. Przecież to jest chyba tylko teoretyczna wartość ? A skoro teoretyczna, to na ile może się różnić od rzeczywistej ?

 

Pozdr.

Zorad

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

BMW F11 535D - STAGE x - 486KM

6448b23b33f64.jpg

7b9f0eaa05a7a.jpg

 

BMW F30 320d 190KM B47 - 229KM

 

1f18a2486ae04.jpg

d5de25b5cff2a.jpg

 

 

BMW F30 330d 258KM STAGE 2 - 370KM

 

376ef3ca04c76.jpg

17da29bfc1d7c.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

z opisu pod avatarem wnoszę, że to Twoje auto :cool2:

 

w sumie to nie tyle moc, co moment obrotowy który pewnie daje w du.ę skrzyni

Opublikowano
Jest jakakolwiek nadzieja na to, że w najbliższym czasie DME 8.4.0/8.6.0 będzie programowalne ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.