Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Bagor problem jest taki, że trzeba pruć ECU, żeby zrobić odczyt...a przy takiej robocie jest bardzo duże ryzyko uwalenia ECU...ot co..więc nie "filozuj" o RSA i innych bzdetach bo to akurat jest norma w praktycznie każdym sterowniku w każdej marce po ok 2010r...

Zanim zaczniesz "pruć" ECU z tego modelu, lepiej zrobisz jak walniesz kilka razy głową w ścianę...

 

Widziałeś chociaż ten sterownik na oczy? Próbowałeś się z nim połączyć? Gdybyś próbował, to byś wtedy takich bzdur ludziom na forum nie pisał. I nie jest to jakaś

"tajna" informacja, tylko powszechnie już znana przez tunerów, którzy się interesują bądź też rozumieją ten temat. Nie wiem gdzie Ty się "chowałeś" przez ostatni czas, ale chyba w jakiejś dżungli. Naprawdę nie musisz rozumieć dlaczego tak jest, bo widzę dla Ciebie wspomnienie o czymś bardziej zaawansowanym jak RSA to jest już "filozofowanie". Czytałeś chociaż dokładnie co napisałem? Bo widzę, że nic nie zrozumiałeś. Napisałem wyraźnie, że z tym sterownikiem sposób połączenia jest "inny", Ale skoro chcesz nadal pruć ten sterownik, to wnioskuję że nie masz zielonego pojęcia jak wygląda sposób połączenia.

 

Podsumowując, wpadasz nagle jak jakiś mędrek, ale żeby zabłysnąć, to trzeba mieć jakąś wiedzę. Wprowadzasz tylko ludzi w błąd. Podajesz tylko standardowe slogany, że trzeba "pruć ECU" i że "jest duże ryzyko uwalenia" - kto tego już nie słyszał? Nie masz pojęcia o czym mówisz. Wygląda jakbyś napisał post byle się pokazać. Szkoda, bo nie wyszło.

 

Jeśli jakiś właściciel Fxx czuje się zdezorientowany, to zapewniam - wbrew bredniom jakie napisał TuneFORCE - że to co napisałem wyżej odnośnie chiptuningu modeli Fxx jest faktem.

 

I nie "filozofuję", tylko Ty się ośmieszasz. Następnym razem zastanów się co piszesz.

 

Przez OBD? NIE można w żaden sposób modyfikować. Dlaczego tak ciężko to zrozumieć? :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

czy to oznacza, ze wysoki stopien zakompleksienia?

 

Masz racje. Jeszcze majac poprzednio 400 konne evo szukalem sposobow na podniesienie jego osiagow. Takie bylo "niewydolne" :)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
A ja widzę ze się jednak stresujesz ... bo ktoś zanegował twoja wypowiedz i podważył pozycje forumowego guru ...

 

http://zapodaj.net/images/6efa1e5c4fe58.jpg

 

da się te komputery programować na stole i twoje krzyki nic tutaj nie zmienią...

Zanegował i podważył? Ty się na siłę coraz bardziej ośmieszasz.

 

Byłem niemal pewien, że skopiujesz listę obsługiwanych sterowników na stole przez CMD. Dlatego wyjaśniam Ci, że pokazane przez Ciebie na zdjęciu obsługiwane sterowniki Bosch EDC17CP45 dotyczy np. E71 X6 xDrive40d a Bosch EDC17C41 np. w E82 120d. Te sterowniki (EDC17CP45 i EDC17C41) występują też w modelach Fxx, ale NIE są obsługiwane - jest to zupełnie inna bajka. Nazwa jest ta sama, ale sposób połączenia inny. Firma CMD zapomniała Ci zaznaczyć, że modele Fxx nie są obsługiwane i już się gubisz... Napisałem to już trzeci raz. Potrafisz to w końcu zrozumieć? Czy nadal będziesz marnował mój jak i swój czas i dodatkowo dezorientował ludzi?

 

Inne firmy jak Dimsport czy Alientech informują o tym mało zorientowanych użytkowników ich sprzętu. Sam zobacz: http://i46.tinypic.com/21a0bgo.jpg

 

Nie potrafię zrozumieć dlaczego masz tak podstawowe luki w wiedzy. Lepiej by dla Ciebie było jakbyś od razu się przyznał do błędu, wyszedłbyś przynajmniej z twarzą. Ja tylko powtarzam Ci w kółko to samo, ale zaczyna być to powoli męczące. Jednak to Twoja sprawa - jak chcesz to możesz się pogrążać dalej.

Opublikowano
Ja osiołku pisałem ogólnie o sterownikach po 2010r i problemie z programowaniem i o tym że trzeba wyciągać sterownik z samochodu i programować go na stole...a ty wszystko sprowadziłeś do poziomu wo-do .. ochłoń troszeczkę...

Ręce opadają w jaki perfidny sposób się teraz wykręcasz :duh: Cały czas była rozmowa o Fxx, temat się nazywa "Chiptuning F-ek" - o czym Ty piszesz?

 

Wcześniej napisałeś:

da się te komputery programować na stole i twoje krzyki nic tutaj nie zmienią...

Stwierdziłeś jasno, że "da się te komputery programować na stole". I co, niby pisałeś sobie "ogólnie o sterownikach po 2010r"? :mrgreen: W dziale F10, w temacie dotyczącym chiptuningu modeli Fxx?

 

I po co wklejałeś to zdjęcie, pokazując że te sterowniki można modyfikować, skoro powszechnie wiadomo że modele E90 etc. są modyfikowalne? Przecież pisałem w poprzednim poście, że te sterowniki można modyfikować. To o czym Ty w końcu dyskutowałeś ze mną, bo nie bardzo rozumiem? :mrgreen: Wkleiłeś to zdjęcie, bo chciałeś pokazać, że sterowniki z Fxx są modyfikowalne.

 

Tak więc przestań teraz kłamać, że pisałeś sobie ogólnie. Udowodniłem Ci w sposób bezpośredni, że modyfikacja Fxx nie jest możliwa, co dopiero teraz zrozumiałeś. Dlatego teraz próbujesz to wszystko przekręcić, bo wpadłeś jak śliwka w kompot ze swoją niewiedzą i próbujesz z tego jakoś wyjść. Sama niewiedza to mniejszy problem, gorzej wygląda to w jaki sposób się zachowałeś. Myślisz, że właściciele Fxx są tak głupi, że uwierzą teraz w Twoje marne próby wyjścia z sytuacji? :) Że pisałeś sobie "ogólnie o sterownikach po 2010r"? Przecież każdy czytał i wie o czym była rozmowa. Naprawdę aż mi Ciebie szkoda. Miej trochę honoru i się przyznaj do błędu, że nie miałeś racji co do modyfikacji Fxx, bo żałośnie to już wygląda.

Opublikowano (edytowane)

Uwielbiam takich forumowych guru... raz spec od zabezpieczonych procesorow a teraz psycholog ... widzisz to ty tutaj sie zachowujesz jakby był jakiś problem, krzyczysz, imputujesz ... a ja mam to gdzieś, bo tak naprawdę mnie interesuje tylko plik binarny i to w jaki sposób go wyedytuje a to czy i jak go zgrać/wgrac zostawiam producentom programatorow...zgodzę sie ze czasami sciemniaja.... ale mozna sie o tym przekonać pracując na danym sprzęcie a nie teoryzujac na forum...dlatego wrzuć na luz i sie tak nie stresuj ... nie chce mi sie tutaj wymadrzac bo w przeciwieństwie do Ciebie nie mam ciśnienia żeby byc czyimś idolem ... skoncz więc z agresja i ublizaniem mi ponieważ po pierwsze w sieci nie jesteś anonimowy a po drugie takie zachowanie nie jest miłe widziane ;-)

 

p.s najpierw czytaj ze zrozumieniem a potem sie wymadrzaj ;-)

p.s2 widzę ze takie medrkowanie to standard w Twoich wypowiedziac...praktyka jednak pokazuje ze krowa co dużo muczy mało mleka daje ...

p.s3 w zwiazku z p.s2 kończę ta bzdurna polemikę bo nie ma to najmniejszego sensu, tak więc pisz sobie co chcesz ale nie oczekuj na odpowiedz

Edytowane przez TuneFORCE
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

... no i po swietach

 

ciekawie piszecie tylko szkoda iz w takim tonie - znowu moj temat bedzie zamkniety :mad2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie ze wzgledu na problemy fachowego chip tuningu przez tzw. hamownie zdecydowalem sie na zakup modulu AC- schnitzera kozt 12 tys. zl

jestem juz po zainstalowaniu i jak:

 

po pierwsze czuc znaczaca roznice w zakresie 3000-5000 obr./min

po drugie auto odpycha sie w całym zakresie od 1500-5000obr./min- rownomiernie

po trzecie auto stalo sie bardzo nerwowe na dodanie gazu

 

pomiary 2 osoby na pokladzie 19-20sek 0-200km/h(poprzednio 21-22sek.)

 

najwieksze odczucie jest jednak przy przyspieszeniu od 60-120km/h

 

teraz czekam na hamownie ile pokaze tak naprawde ile jest KM i Nm

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to ladnie musi Ci bryka teraz przyspieszac. Prawie jak M550D nad ktorym wielu redaktorow tak pieje. Troche zazdroszcze.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

przy zakladaniu mialem okazje jedzic 550xd kombi, osiagi jakie tylko zrobilem to 0-100km/h wychodziło 5-5.5sek

co do moich odczuc to 550xd ma fajny dzwiek taki bass co fajnie daje oddczuc przy przyspieszeniu

 

 

a co do osiagow to powiem tyle jeden facet w salonie BMW zastanawial sie nad kupnem 550xd najpierw testowal 550xd pozniej dalem mu swoja kierownice z modulem AC- jego odczucia ( zadna moja reklama)iz nie ma zadnych roznic oprocz dzwieku - czy zamowil 535xd+AC tego nie wiem ale jak wysiadal to - panie ale mi pan zrobil problem ....

Opublikowano

Gdzie robiłeś AC ?

Zastanawiam się nad tym wariantem u siebie...

 

Dziwne, że przy tej cenie nie hamują Tobie autka przed i po....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

robilem w Mikolowie przedstawiciel AC-Schnitzera w PL jest Sikora BMW

 

hamowni nie robili tez chcialem nawet za dodatkowa oplata. jak to oni robia to zakaldaja modu,l jazda probna i sprawdzaja czy sa jakies bledy wiem iz to wyglada dziwnie ale nic innego nie znalazlem w PL zawsze uwazam iz chip indywidualny na hamowni jest :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

nie posiadam profesionalnego urzadzenia do pomiarow dlatego moje obliczenia podaje usrednione i w przedziale

mam aplikacje na smarfona ktora robie pomiar dlatego gdy wychodzi 5.2 to pomiar z tolerancja +-0.3sek

Opublikowano
Pytam bo mam moduł BT, ktory sie wpina w gniazdo diagnostyczne, do tego program Torque, ktory ściągasz z Google Play. Jedna z opcji programu jest pomiar przyspieszenia, pomiar odbywa sie samoczynnie tylko wciskasz gaz. Wyniki pomiarów są powtarzalne więc jako urządzenie pokazujące zmiany przyspieszenia po modyfikacji jest OK. Do tego pokazuje moc auta i to tez jest w miarę realne.
Opublikowano
Zakładałem sterownik ACS rok temu z ASO w Bielsko Białej. Auto zostało zhamowane wg wykresu kM 256, Nm 530. Seria w moim silniku R6 poj.3000 to 204kM/450 Nm. Przez ten czas jeździłem też z odłączonym sterownikiem, różnica jest ogromna. Wg mnie najbardziej czuć różnicę w przyśpieszaniu w przedziale 80 -180 km/h. Jestem b.zadowolony, nie pałuję auta i w codziennej jeździe wystarcza mi 1/3 pedału gazu, ale jak trzeba przeciągnąć to jest bardzo przyjemnie.
Larsen
Opublikowano
moze cos przeoczylem - czy silnik 528i tez juz mozna oficjalnie (w ASO czy cos podobnego) bez utraty gwarancji zchipowac???
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jestem po pomiarach 535 xd AC-schnitzer :

- na pokładzie 2 dorosłe osoby + 2 dzieciaki

- pełen bagażnik

- 3/4 baku

- ustawienie na sport+

0-100km/h : pomiar 1 - 5.1sek pomiar 2 - 4.9sek

0-200km/h: pomiar 1 - 18,8sek pomiar 2 - 19.1sek

 

odczepiany modol ( takie same ustawienia i tyle samo osob na pokladzie):

0-100km/h : pomiar 1 - 5.8sek pomiar 2 - 6.1sek

0-200km/h: pomiar 1 - 22.3sek pomiar 2 - 22.9sek

 

Dzis jak wracalem A1 do domu ustawil sie na moim zderzaku/pozniej ja na jego model BMW 535d kombi - i przyspieszalismy od 120km/h jak i z 140km/h - krotko odjedzam spokojnie roznica jest naprawde duza az sam sie dziwilem iz to 535d kombi ( pierwszy raz myslalem iz to 530d jak nie zobaczylem znaczka na klapie tylniej)

proba byla rowniez z A7 ON biturbo tu roznica jest mala ale jest- 535xd ma przewage ( A7 byla tylko 1 osoba na pokladzie u mnie 3 dorosle)

krotko gdybym mial jeszcze raz zakladac modul czy czekac na fachowy chip-hamownia to bym ani 1 sekundy sie nie zastanawial tylko modul AC

Opublikowano

4,9 do 100 robi wrażenie, urwałeś spokojnie ponad 1sek.

Chyba najlepiej wydane 12 tys. :), czasem musimy sobie robić jakieś drobne przyjemności.

hejka

Opublikowano
przy zakladaniu mialem okazje jedzic 550xd kombi, osiagi jakie tylko zrobilem to 0-100km/h wychodziło 5-5.5sek

co do moich odczuc to 550xd ma fajny dzwiek taki bass co fajnie daje oddczuc przy przyspieszeniu

 

To jak to jest z tym dzwiekiem - teoretycznie i moj, i Twoj, i ten z 50d to te same silniki rozniace sie tylko turbinami?

BMW Auto Rawski - NIE POLECAM!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.