Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
przyjdzie czas i na 4x4 ;) poza tym jutro zamawiamy kolejna oske . 4x4 nie jest jakims priorytetem chociaz czasami z pewnoscia ulatwiloby prace ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
...w serii było grubo, wyjechało poza skalę :D

czemu te wykresy nie są na jednym?

 

Taki urok kurde oprogramowania to Dynometu, nie jest to dopracowane w 100% ale wartości pokazuje dobre. Ostatnio na moim odcinku testowym robiłem 2.7TDI@233KM i o dziwo - pewnie dziełem przypadku :) wyszło idealnie tak samo jak na Maha w Reduxie.

 

Na drodze nie ma możliwości uzyskania max momentu przy 1500obr ze względu na ograniczenia skrzyni poprostu zrzuci bieg, sa to suche dane fabryczne poprostu. Dynomet pokazuje realnie to co się dzieje na drodze na 3 biegu a że moment z dołu zaniżony względem fabrycznego... pisane o tym było tysiąc razy :) Co do płaskiego wykresu momentu obrotowego : to jest BMW i one jak są zdrowe-nowe to tak wychodzą. Jak się robi fabrycznymi limiterami to moment można sobie uwzględniając możliwości osprzętu prowadzić dowolnie.

 

Ostatnio robiłiśmy E70 LCI i chciałem wypiąć wał i się okazało że jest na sztywno ze skrzynią rozdzielczą, więc zrobiłem na drodze a że dawka,turbo,egt,bp się zgadzało no to czego chcieć więcej... Zaprzal do tej pory robi na tej zabawce i jakoś nikt nie wnosi że robi źle ;-)

 

Co do tego wykresu 435D no to od 4400obr moment obrotowy na wykresie rośnie świadczy to o tym że pewnie wskoczył wyższy bieg na pomiarze lub krzywa strat w tym zakresie leci mooocno w górę.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Osobiście mierzyłem moja dawna 535xd na hamowni drogowej i powiem powyżej 4700obr.min w Manual nie udawało się. Co do pomiarów to jak i na serii i boxie auto wychodziło gorzej niż na hamowni stacjonarnej facet z Czech mówił ze ciężko jest zrobić pomiary na drodze kiedy auto na prostym odcinku musi się rozpędzić z 80 do 180km/h zawsze jest jakieś wzniesienie, zakret, jakosc nawierzchni drogi czy czynnik zewnętrzny deszcz czy wiatr. Dlatego wyniki mogą być zawyżone lub zaniżone tak jak moim przypadku. Inaczej jeśli się jest na dobrym torze sportowym a u nas tego w pl jak lekarstwo wiarygodne wynik jest u dobrego tunera z hamownia obciążeniowa
Opublikowano

Co do tego wykresu 435D no to od 4400obr moment obrotowy na wykresie rośnie świadczy to o tym że pewnie wskoczył wyższy bieg na pomiarze lub krzywa strat w tym zakresie leci mooocno w górę.

nie myślisz chyba że nie umiem shamować auta, robię to od lat, mam ok. 25tyś. pomiarów za sobą :P

jedna sprawa, to że taką mam hamownię, która pokazuje najdrobniejsze zafalowania, dobre dla mnie, diagnostycznie, słabo do pokazywania, bo 100tyś. pytań, co to, dlaczego itp.

nadal jest dla mnie zagadką, jakie są ograniczenia przy pomiarach xd w F-kach na ośce...a ten pik pod koniec, sprawdzony 5x, tak generuje, domyślam się że tu zaczyna puszczać to, co go trzyma przez hamowanie ośką

Opublikowano

W takim układzie pokaż krzywa strat z tych swoich pięciu pomiarów :)

 

może wyjmij wszystkie bezpieczniki od systemów kontroli trakcji, bezpieczeństwa itp...

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

wszystko rozpiętę, w mniejszym i w większym stopniu...bez różnicy

 

właśnie zamknąłem halę, ale mnie podk...eś tym niedowiarstwem, i specjalnie się wróciłem :twisted:

 

 

http://images68.fotosik.pl/657/ed2dc8c981cb8bc3med.jpg

Opublikowano
Czy f10 525 da się jeszcze podkręcić ? Czy te 218km to max co z niej można bezpiecznie wyciągnąć ?
Opublikowano
Czy f10 525 da się jeszcze podkręcić ? Czy te 218km to max co z niej można bezpiecznie wyciągnąć ?

 

da się :mrgreen:

Opublikowano

Ktoś robi sensowne wydechy do dizla?

 

Sensowne: faktycznie poprawią pracę silnika, a nie tylko będą miały ładną końcówkę pod zderzakiem.

 

sent from my iPhone (sorry for typos) via Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
Jak wygląda spalanie po chipie w 520D? Jest dużo większe?

 

Nie jest większe, a przy normalnej jeździe spada delikatnie :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wkleję ten Wykresik do odpowiedniego działu : mój serdeczny kolega zdecydował się na usługę profituning.sk

 

Szybko, miło i solidnie.

Oto wykres jego zmodyfikowanego f10 m550d

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/0fb9462dcd4d.jpg

Po zmianie wydechu na kompletny od Manharta będzie jeszcze korekta softu :wink

 

 

.. ja na miejscu wlasciciela auta po chipie bralbym sie za modyfikacje skrzyni aut.

Opublikowano
Wkleję ten Wykresik do odpowiedniego działu : mój serdeczny kolega zdecydował się na usługę profituning.sk

 

Szybko, miło i solidnie.

Oto wykres jego zmodyfikowanego f10 m550d

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/0fb9462dcd4d.jpg

Po zmianie wydechu na kompletny od Manharta będzie jeszcze korekta softu :wink

 

 

.. ja na miejscu wlasciciela auta po chipie bralbym sie za modyfikacje skrzyni aut.

 

Skrzynia również otrzymała nowe oprogramowanie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
bardziej mi chodzi o wymiany czy modyfikacje mechaniczne .... z tego co pamietam to chyba 750Nm to max dla tej skrzyni
Opublikowano

takie przykłady można mnożyć ...ale to nie znaczy, że każda ogarnie bezawaryjnie, ja bym tak auta nie wypuścił, dla świętego spokoju :D

można sobie robić "projekty" ale klient musi zdawać sobie w 100% sprawę czym to grozi

niedawno zrobiłem 5 X-drive 40d na ok. 700Nm...wracając do Wawy, urwał się wał nap. przedni przy skrzyni, dewastując ją totalnie, wraz z mehatronikiem...niby niemożliwe, ale stało się :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.