Skocz do zawartości

Chiptuning F-ek/wykresy/modyfikacje itp.


maja22

Rekomendowane odpowiedzi

.... no ta M2 niezle osiagi uzyskala na hamowni - nawet moze dac baty nowej F80/82

 

.. wczoraj dostalem oferte od kreatormocy.pl na moja M3 za 3000zl - ( zawsze uwazam ze indywidualny chip jest bezpieczniejszy niz chip-box) czy ktos ma opinie o tym warsztacie?

 

Mnie montowali w A5 IC od A7 Biturbo i robili hamownię , wszystko OK .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Czego mozna bezpiecznie oczekiwac z trzylitrowej 525d 204 KM? Na swojej stronie Kreator mocy podaje 285 KM i 550 Nm. Czy to nie sa zbyt optymistyczne cyfry?

 

Jako ze ukradli mi niedawno E61 przymierzam sie do zakupu Fki i jest opcja 520d albo 525d (530d jeszcze troche drogie, chyba ze by sie cos trafilo w budzecie). Skoro 520d robi sie na 215-220 KM a 525d na 285 KM to stawialbym zdecydowanie na 525d...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim masz 6 zamiast 4 cylindrów.... Pal diabli moc po "dłubnięciu"

 

 

Beg forgiveness for typos - sent from my iPhone via Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

525d 6 garów 204ps robi się tak samo jak 530d 245 - to kastrat softowy, więc 280ps to żaden optymizm, rzeczywistość, pod 300ps zdrowe można zakręcić

 

Btw pytanie do tunerów z trochę innej beczki - czy jest możliwość tuningu 308 1.2 puretech (2015r) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skrzynia w 525d czasem nie ma limitu do 500Nm? Gdzies chyba czytalem ze to ta sama co w 520d.

 

Zawsze myslalem ze 525d ma inny osprzet niz 530d. Wtryski, turbina, skrzynia itd. Ale jesli to rzeczywiscie to samo co 530 to calkiem fajnie, roznica w cenie uzywanch jest znaczaca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche poszperalem w internecie i wychodzi na to ze w szesciogarowym 525d jest skrzynia GA8HP45Z (w dieslu do 500 Nm) a w 530d GA8HP70Z (do 700Nm). Pozostaje pytanie ile Nm zniesie na dluzsza mete skrzynia w 525d. Te 500 Nm to juz absolutny max czy pozostaje jeszcze bezpieczna rezerwa do powiedzmy 550 Nm?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu moja F11 była kręcona w Kreatorze Mocy. Nie mam zastrzeżeń i polecam ich firmę. Auto jeździ rzeczywiście żwawiej. Tutaj chłopaki zamieścili wykres:

 

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.597324963735731.1073742211.273224036145827&type=1

 

BMW było z rynku belgijskiego i miało założoną redukcję mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Troche poszperalem w internecie i wychodzi na to ze w szesciogarowym 525d jest skrzynia GA8HP45Z (w dieslu do 500 Nm) a w 530d GA8HP70Z (do 700Nm). Pozostaje pytanie ile Nm zniesie na dluzsza mete skrzynia w 525d. Te 500 Nm to juz absolutny max czy pozostaje jeszcze bezpieczna rezerwa do powiedzmy 550 Nm?

Tutaj dyskutowaliśmy nieco w tym temacie:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=165&t=264403

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PPK do 520d, ktoś wie co jest dokładnie w zestawie?

- komputer to wiadomo,

- IC - jaki dokładnie? jest w innym modelu? nr katalogowy osobno?

- wentylator? gdzie czytam to zdania są podzielone....

- na obrazkach jest jeszcze trochę mniejszych dupereli....

 

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/2213308-power-kit

Głowix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Perwersja. Ma 380 kucy i mu mało ;)

 

(A ja czekam na koniec docierania, żeby moimi "biednymi" 313 konikami nacieszyć się choć trochę :) )

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Szczególnie nie trzyma jak auto ma Xdrive. Problem jeszcze tkwi w umiejętności prawidłowym hamowaniu auta na hamowni bo tox co widziałem sam -co miasto to inaczej wyniki widzę. Ostatnio właściciel hamowni maha 3000 sam powiedział ze ma duże problemy z pomiarem Xdrive i nie wie dlaczego.

 

Widziałem jeden wykres 550xd po normalnym chipie wynik 440KM i 845nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest wykres M550d na stronie 18 po boxie. Ma 425 KM i 875 Nm a po chie powinno być jeszcze więcej :)

Wiem że powinno być więcej. Pytanie ile więcej. Nie ma za dużo wykresów w sieci dla tego modelu.

 

Wysłano z mojego HTC one przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mam 380 bo to nigdy nie wiadomo. Chcę więcej? To prawda.a dlaczego? Bo można

Dla jasnosci: ani nie potępiam, ani Ci nie żałuję

 

Raczej lekko zazdroszczę tej za...czki, którą będziesz miał po wirusie. Idealny sprzęt do marszczenia asfaltu :)

 

 

sent from my iPhone (sorry for typos) via Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Zawsze można zrobić pomiar na hamowni doczepianej do koła. Pomiary mocy przy odpowiednim podaniu wagi auta są bardzo dokładne i nie ma problemu z x-drive czy kontrolą trakcji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zawsze można zrobić pomiar na hamowni doczepianej do koła. Pomiary mocy przy odpowiednim podaniu wagi auta są bardzo dokładne i nie ma problemu z x-drive czy kontrolą trakcji.

 

 

... radall tez testowalem na hamowni drogowej tak jak opisujesz moja 535xd( wyniki bardzo rozne ) przed chipem okolo 295-300KM i 580Nm po chipie 306-320KM i 600Nm facet sam nie wiedzial dlaczego tak wychodzi ( nie wiedzial jak sie wylacza ESP :) w serii F ) - uwazam ze duzo zalezy od wiedzy faceta ktory przeprowadza testy.

 

co do kucykow po chipie- porownalem 535xd( ssrednia z wielu hamowni 320KM ) z 535xd( bez chipa ) oraz Audi A6 313KM( na hamowni mial dobre 320KM) - wszytko zostawial w tyle.

Najgorsze wyniki z hamowni uzyskiwalem z 3miasta i okolic mimo firmy maja wiedze a wyniki wychodzily z kosmosu :)

 

Dlatego jesli ktos chwali sie wynikami ze po chipie wyszlo mu 30% wiecej niech bierze duza poprawke wiedze ludzi ......

 

nastepny przyklad na youtoobie sa flmiki gdzie Nisana GTR 650KM vs 720 - pomiary byly robione na roznych firmach i co 720KM:) nie dalo rade 650KM:)

 

 

nie znalazlem filmiku 650 vs 720 ale cos innego mam :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maja 22, na wynik pomiaru ma wpływ bardzo wiele czynników, a przy takich silnikach i mocach jednym z najważniejszych jest nadmuch.

Jeśli auto sie grzeje, a pomiary wykonywane sa jeden po drugim itp to wyniki będą słabe bo po prostu samochód bedzie zgrzany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.