Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
BMW 528i xDrive [F11 LCI Kombi] by MM-Performance.pl

Seria: 249KM [338Nm]

Hartge: 287KM [472Nm]

Przyrost: +38KM [+82Nm]

http://farm8.staticflickr.com/7315/13984015029_3891834614_o.jpg

http://farm8.staticflickr.com/7315/13984015029_3891834614_o.jpg

 

Napewno dobrze wszystko z tymi niutkami po założeniu boxa od Hartge ?? 472 Nm ?? :wink:

 

No mi też coś nie pasowała ta wartość końska. :) Nawet nie powiększyłem wykresu. Teraz przyjrzałem się i widać co najwyżej 422 Nm.

 

Faktycznie, spisałem z 535 :-) Poprawione

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Teoretycznie gwarancja powinna być. Praktycznie nie da się zrobić chipa dla silnika którego producent by nie wykrył ( nawet boxa ) bo komputer zapisuje dawki jakie dawał, i po wnikliwej analizie i tak może to wyjść. Najlepszym przykładem na to jest kolega AO.

 

Jeśli nic nie będziemy wojowali w serwisie, ani nie damy podstaw aby przypuszczać że mamy coś zmodzone pod maską to nikt nie powinien nawet tego sprawdzać. Na pierwszy rzut oka, i komputera serwisowego nie powinno to być widoczne.

 

Powerizer Remus'a ma certyfikat TUV, a jak dobrze wiemy w DE na "gębe" go nie dają :wink:

Nie ma przeciwwskazań dla skrzyń, mają zapas.

 

Miałem na myśli fakt iż skrzynia w 518d, 520d i 525d jest do limitu 450Nm. Jeśli można zrobić 500Nm w 520d to po ewentualnej awarii skrzyni z gwarancją może być problem.

Mam ten sam dylemat przed zmianami u siebie. Skrzynia w 550d ma wytrzymalość do 750Nm przy fabrycznych 740Nm :mad2:

I bądź tu mądry i podkręć sobie motorek :cry2:

 

 

Odnośnie tych limitów Nm dla skrzyń biegów:

Więc w F11 525 z 3-litrowym motorem jest montowana taka sama skrzynia jak do silników 2-litrowych?

Właśnie stałem się posiadaczem F11 525 (2993cm3, 204KM) i zastanawiam się nad "dołożeniem" czegoś, ale jeśli skrzynia już jest na limicie to powstaje pytanie czy warto ryzykować...?

Może ktoś już robił ten silnik i może podzielić się spostrzeżeniami?

Czym w ogóle różni się 525 od 530 z tym samym silnikiem 3litrowym?

Opublikowano

Witam Wszystkich!

 

Jeżeli ktokolwiek będzie wiedział cokolwiek o ewentualnych zmianach odnośnie chiptuningu naszych Efek to dajcie znać.

Dziś dzwoniłem w tej sprawie do Masters'a i niestety ale jeszcze nie ma możliwości modyfikacji mocy poprzez chip :(

Także pozostało nam czekać...

Oby jak najkrócej!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pisałem już, że znam osobę tu w Łodzi, która to robi. Jak ktoś konkretny jest zainteresowany to piszcie na priv.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ladne wyniki jak na box. ciekawi mnie czy to jest przy max nastawach doladownia cisnienia. u mnie przy max ustawieniach box dawal na silnik 209KM ( 2.0d)
Opublikowano
Auto chyba niedociążone, zobaczcie jak turbo wstaje. Z resztą pracę krematora bym zweryfikował w jakieś poważnej firmie, ostatnio u Mastersów na forum się przewinął piękny wykres - octa BXE zrobiona na 400nm z górą niutonu, na pewno trwale i na lata :duh:
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
WYDECH-zastanawiam się nad wymianą całego wydechu w swoim 525, niestety męczy mnie ten klekot czterech cylindrów i zastanawiam się czy zrobienie jakiegoś wydechu nie pomogłoby choć troszkę by ten dźwięk nie brzmiał jak starego TDI :( miałem przez tydzień volvo S80 z asistance z nowym ich czterocylindrowym dieslem, który brzmi jak na taką konstrukcję fenomenalnie, spokojnie można powiedzieć że basik jaki z siebie wydaje jest na poziomie ich poprzedniej konstrukcji pięciu cylindrów. To co jest w BMW to mega kpina, nie rozumiem dlaczego robią taką sieczkarnie skoro można jednak wykrzesać troszkę z podstawowej jednostki. Chyba tylko dlatego żeby klienci kupowali "szóski" ;) ale do meritum, mam na tapecie dwie firmy, INOCHI motorsport, którą polecał mi kolega z Łodzi, druga to MG motorsport, pytanie czy ktoś z kolegów robił wydech w 520 lub jak u mnie w 525 i czy jest w ogóle sens, czy coś to da i nie licze tutaj na przyrost mocy, lecz na poprawę dźwięku, który jest BEZNADZIEJNY :mad2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W mojej 520d za cholerę nie słychać brzmienia starego TDI tylko przyjemny dla ucha dźwięk. Ale 520d brzmi lepiej niż 525d, chociaż też uważam, że przesadzasz, bo mam na co dzień do czynienia z 525d i nie rozumiem Twojego problemu. Układ wydechowy może Ci pomóc ale niestety będzie głośniej na bank, a czy to pasuje do komfortowego 525d? Wątpię.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Niestety, na brzmienie tego silnika pomoże tylko... dobry system audio :mrgreen:

 

Sprawdzone, działa! :cool2:

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

a bardziej sprawdzone jest kupno 6/8 cylindrowej benzyny :)

 

btw. moj 520d tez nie brzmi jak TDI :P cichutko mruczy :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
masz przeglad to sciagasz go:)
  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

cos sie ruszylo w temacie chipa

tlumaczenie z google wiec sa bledy:) ):

 

 

Byłem w kontakcie z tunera niemiecki LEIB Inżynierii ( http://www.leib-engineering.de/ ) po ich aktualizacji w zeszłym tygodniu o Facebook w końcu jest w stanie dostroić samochody F-series. Oni potwierdzili poprzez e-mail do mnie , że w zeszłym tygodniu pęknięty DME (lub raczej "znalazł sposób") i są teraz w stanie dostroić każdy BMW serii F !!! pierwszy samochód udało się dostroić był M235i, który został dostosowany do 400KM tylko poprzez modyfikacje oprogramowania. Są to tylko niektóre z rzeczy mogą zrobić (na wszystkich serii F):

 

 

 

 

 

 

Usuń światła silnika (jeśli samochód został decatted)

Otwórz v-max do nieograniczonej

Zastosuj nowy (większy) zestaw turbo do oprogramowania

"Program F-series z każdym życzeniem, że możemy albo custumer mają"

 

Tuner oparty jest w Niemczech, więc to może nie być dostępna dla wszystkich członków amerykańskich na tym forum. EDIT: To jest ostatnie zmiany dotyczące modyfikacji oprogramowania DME z LEIB Inżynierii: Oni są teraz w stanie wysłać już dostrojony DME jest do klientów. W chwili obecnej to obecnie tylko dostępna dla wszystkich silników N55 i S55. M5 / M6 będzie następny. . Będzie on gotowy w końcu września . Całkowicie otwarty Vmax, usunięte CEL i więcej jest możliwe Pierwsze utwory są:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

M135i i M235i : 390 KM i 525 Nm

 

M3 i M4 : 550 KM i 650 Nm

 

Wszystkie inne x35i (e) : 360 i 500 nm PS

 

 

Klient może zachować swój DME. . Mogą teraz wysyłać już dostrojony DME bezpośrednio do klienta . Wszystkie potrzebne jest kilka podstawowych informacji o samochodzie, w celu szybkiego odpowiedniego oprogramowania bazowego Mają również obniżył cenę AFAIK

 

 

calosc :

http://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1019375

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
pytaj bezposrednio na forum bimmerpost.com
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
... moze wtedy bedzie cos do przodu w PL :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.