Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Moc imponująca. Widzę także, że obniżyliście moment z 870nm do 680nm. Podejrzewam, że obciążenia były zbyt duże dla ZF'a ?
"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Opublikowano

modyfikacje super :cool2: :cool2: jakość :cool2: :cool2: :cool2:

 

ale argument z gwarancją :

Póki co nie ma możliwość zrobienia indywidualnego oprogramowania, raz że brak odpowiednich sterowników do ECU F10 a dwa, że pojazd jest jeszcze na gwarancji.

 

M550d trafiło do nas nowe, prosto z salonu i obecnie ma przejechane około 5 000km.

 

do bani, auto nie ma już gwarancji...forum czytają przedstawiciele różnych ASO, auto jest tak niepowtarzalne, że wyjęcie boxu na wizytę w ASO nic nie zmieni :| w przypadku awarii/naprawy dostaniecie takie pismo jak ja ~3 lata temu...

 

chyba, że przez gwarancję rozumiesz ubezpieczenie :cool2: :cool2: Waszej firmy na jakiekolwiek :cool2: naprawy

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Moc imponująca. Widzę także, że obniżyliście moment z 870nm do 680nm. Podejrzewam, że obciążenia były zbyt duże dla ZF'a ?

 

Zerknij na nagłówek, to nie jest to auto :-) to 550i a nie M550d

Opublikowano

fajnie by bylo gdybyscie dla takich "grubych fur" mierzyli czasy race logiciem 100-200 (jak w 550d) ;) Daje to wyobrazenie o sile modyfikacji.

Gpower ma juz oferte na nowe 550i/650i na 560 koni... :)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

A co myślicie o Chip Boxie od Hartge (218KM/450Nm z seryjnych 184KM/380Nm)? Montował ktoś tego boxa w 520xd? Chciałbym trochę podnieść moc seryjną, indywidualnych chipów jeszcze nie robią, a Performance Kit w ASO jest jak narazie niedostępny dla xdrive'a. :duh:

 

No i najważniejsza sprawa, czy w razie wizyty w ASO są w stanie wykryć, że taki box był zamontowany (zaznaczając, że został wypięty przed wizytą)? Jeśli są to na jakiej podstawie, bo słyszałem, że te boxy nie zostawiają śladu w pamięci flash samochodu.

Pozdrawiam,


Patgor

Opublikowano
Zatem nasze BMW F10 M550d [425KM | 875Nm]

http://farm8.staticflickr.com/7314/10186085854_8a8abce275_o.jpg

 

Zdjęcia Facebook: http://tnijurl.com/fb_m550d_by_mmperformancepl/

Zdjęcia Flickr: http://flic.kr/s/aHsjKWpMnG

 

GTSpirit.com | http://www.gtspirit.com/2013/10/20/black-bmw-m550d-xdrive-by-mm-performance/

 

Enjoy! :8)

 

http://farm8.staticflickr.com/7388/10637618635_7e742d85df_o.jpg

 

Po wymianie układu wydechowego, drobnej kuracji i kilku innych, kosmetycznych modyfikacjach:

F10 M550d Seria 80-200 km/h: 17,5s

F10 M550d Hartge 80-200 km/h: 15,2s

F10 M550d MM-Performance.pl 80-200 km/h: 13,5s

 

Pomiar: Racelogic

100-200 km/h w okolicach 12s

0-60 i 0-100 nie mierzone

Hamownia: Nie mierzono

 

Aktualna galeria zdjęć:

BMW M550d F10 Sedan Tuning Program By MM-Performance.pl

 

 

Wow !!! 875Nm z 550d :duh:

Czyli ten silnik nie jest do końca wysilony skoro można jeszcze podbić jego osiągi. Pytanie jak długo wytrzyma z takim dodatkiem?

A ja się martwiłem czy moja skrzynia wytrzyma fabryczne 740Nm gdyby mi bucik spadł na pedał gazu :mrgreen:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
A co myślicie o Chip Boxie od Hartge (218KM/450Nm z seryjnych 184KM/380Nm)? Montował ktoś tego boxa w 520xd? Chciałbym trochę podnieść moc seryjną, indywidualnych chipów jeszcze nie robią, a Performance Kit w ASO jest jak narazie niedostępny dla xdrive'a. :duh:

 

No i najważniejsza sprawa, czy w razie wizyty w ASO są w stanie wykryć, że taki box był zamontowany (zaznaczając, że został wypięty przed wizytą)? Jeśli są to na jakiej podstawie, bo słyszałem, że te boxy nie zostawiają śladu w pamięci flash samochodu.

Patgor odezwij się na prv, przekażę Ci szczegóły.

 

Zatem nasze BMW F10 M550d [425KM | 875Nm]

http://farm8.staticflickr.com/7314/10186085854_8a8abce275_o.jpg

 

Zdjęcia Facebook: http://tnijurl.com/fb_m550d_by_mmperformancepl/

Zdjęcia Flickr: http://flic.kr/s/aHsjKWpMnG

 

GTSpirit.com | http://www.gtspirit.com/2013/10/20/black-bmw-m550d-xdrive-by-mm-performance/

 

Enjoy! :8)

 

http://farm8.staticflickr.com/7388/10637618635_7e742d85df_o.jpg

 

Po wymianie układu wydechowego, drobnej kuracji i kilku innych, kosmetycznych modyfikacjach:

F10 M550d Seria 80-200 km/h: 17,5s

F10 M550d Hartge 80-200 km/h: 15,2s

F10 M550d MM-Performance.pl 80-200 km/h: 13,5s

 

Pomiar: Racelogic

100-200 km/h w okolicach 12s

0-60 i 0-100 nie mierzone

Hamownia: Nie mierzono

 

Aktualna galeria zdjęć:

BMW M550d F10 Sedan Tuning Program By MM-Performance.pl

 

 

Wow !!! 875Nm z 550d :duh:

Czyli ten silnik nie jest do końca wysilony skoro można jeszcze podbić jego osiągi. Pytanie jak długo wytrzyma z takim dodatkiem?

A ja się martwiłem czy moja skrzynia wytrzyma fabryczne 740Nm gdyby mi bucik spadł na pedał gazu :mrgreen:

JacoFK Wytrzymuje i dobrze się ma, kilometry przejechane, łatwo nie miały, żadnych uszczerbków na zdrowiu. Gwarancja Hartge. Przetestowane i sprawdzone, droższe ale z pewnością i TUV.

Opublikowano

Od niedawna Remus rozwinął tez mocno ofertę, maja Boxy ktore w 520d dają parametry 525d ;) niedługo będę taki montowal zobaczymy co pokaże.

 

Co do 550d, ładnie wyszła :cool2:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Od niedawna Remus rozwinął tez mocno ofertę, maja Boxy ktore w 520d dają parametry 525d ;) niedługo będę taki montowal zobaczymy co pokaże.

 

Montują to gdzieś na Śląsku?

Opublikowano

Co do 550d, ładnie wyszła :cool2:

 

W sumie zmiana z 740Nm na 875Nm to wzrost o 18% więc nieźle. Nominalnie też wynik ciekawy. Nie zmienia to faktu iż bazowe 740Nm to raczej wynik większy niż powszechny :think:

Zastanawiem się jaka jest różnica w odczuwaniu możliwości 875Nm vs bazowe 740Nm. Cytując Clarksona który kiedyś opisywał różnicę pomiędzy trybem Race i Race+ w Ferrari "To w zasadzie to samo tylko że BARDZIEJ" ? :roll:

Wychodziłem z założenia że 550d przy starcie "zwija asfalt" w wersji fabrycznej :clap:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
Od niedawna Remus rozwinął tez mocno ofertę, maja Boxy ktore w 520d dają parametry 525d ;) niedługo będę taki montowal zobaczymy co pokaże.

 

Montują to gdzieś na Śląsku?

 

Tak, MotoSPA - http://www.moto-spa.com.pl

Jak cos to PW.

 

JacoFK pewnie ze 550d w serii ma monstrualny moment, ale człowiek jest taki ze mu zawsze mało. To właśnie dlatego np. do seryjnych M3 montują kompresory, a 911 turbo czy GT-R'y robią na moce 700-800+.

To trochę takie koło zamknięte, ale człowiek w pewnym momencie wpada w ten wir, i jak ma możliwość to w to wchodzi :)

Wtedy wiadomo już nie patrzy sie na przyspieszenie 0-100 tylko w innych przedziałach, np. 100-200. :twisted:

Poza tym pozostaje jeszcze kwestia przyjemności już z samej świadomości posiadania 6XX/7XXPS.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

JacoFK pewnie ze 550d w serii ma monstrualny moment, ale człowiek jest taki ze mu zawsze mało. To właśnie dlatego np. do seryjnych M3 montują kompresory, a 911 turbo czy GT-R'y robią na moce 700-800+.

To trochę takie koło zamknięte, ale człowiek w pewnym momencie wpada w ten wir, i jak ma możliwość to w to wchodzi :)

Wtedy wiadomo już nie patrzy sie na przyspieszenie 0-100 tylko w innych przedziałach, np. 100-200. :twisted:

Poza tym pozostaje jeszcze kwestia przyjemności już z samej świadomości posiadania 6XX/7XXPS.

 

No to dałeś mi do myślenia :think:

 

Jeszcze chwila i się nakręcę na jakąś modyfikację w silniku, felgi zamienie na 20", zmodyfikuję wydech i zawieszenie w bolidzie który i tak w mojej opinii mogłoby latać na niskim pułapie :mrgreen:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

Hehe, ostrzegam że temat wciąga :mrgreen:

Polecam filmik jak montowaliśmy kompresor, z resztą dla forumowego auta>

W tej chwili robi 100-200km/h w 8.2 sekundy, dla porównania M6 V10 potrzebuje na to 9.2/9.3

Sekunda to przepaść w tego typu porównaniach, dane są faktycznie zmierzone profesjonalnym urządzeniem a nie marketingowe bełoty producentów :wink:

 

Jeszcze co do Remusa, bo przed chwilą sprawdziłem jakie dane podaje dla 520d F10

Po instalacji z silnika 184PS powinno być około 238PS i 500Nm.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

Jeszcze chwila i się nakręcę na jakąś modyfikację w silniku, felgi zamienie na 20", zmodyfikuję wydech i zawieszenie w bolidzie który i tak w mojej opinii mogłoby latać na niskim pułapie :mrgreen:

 

Wyglad wizualny cieszy oko, modyfikacje techniczne jak najbardziej popieram i jestem za :D ale........nasze zapedy i marzenia z mlodosci studzi, Policja, Straz Miejska, Gminna, ITD oraz za niedlugo odcinkowy pomiar predkosci na bramownicach ViaTOLL....... :(

 

Wiec czy jest sens, kazdy odpowieda sobie sam, ale gdzie jezdzic ?

Opublikowano

Właśnie zerknąłem na te boxy od Remusa. Ceny wyglądają spoko i widać że jest tylko a'la adaptor między główną wiązką a kompem.

Chyba ciekawa propozycja bo box do mojego 28i to 457.50 ojro... porównując do Hartge to wygląda rewelka cenowo... i chyba lepiej w instalacji również...

Opublikowano

Zapraszam, zrobimy jakąś dobrą cenę :) ( ta którą Ty podałeś to cena netto w DE )

 

P.S. Minio, Ty jesteś na PCP ? :wink:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

Interesujące bo sam bym pewnie nie montował ale jesteś chyba trochę daleko na ten moment:) Ale jak możesz to to daj oferte cenową na priv i miasto gdzie działasz.

Na dniach nic nie zrobię ale będę miał już jakiś odnośnik.

 

P.S Jestem też na forum PCP:) Chcę wymienić mojego wolnossaka na jakiegoś szybkossaka :P

Opublikowano
Faktycznie, cena oraz obiecywane parametry rewelacyjne :) pozostają pytania, jak się ma powerizer Remusa do gwarancji producenta oraz czy ktoś już to w Polsce instalował i dysponuje wykresami przed i po? pzdr :)
Opublikowano
Hehe, ostrzegam że temat wciąga :mrgreen:

 

Jeszcze co do Remusa, bo przed chwilą sprawdziłem jakie dane podaje dla 520d F10

Po instalacji z silnika 184PS powinno być około 238PS i 500Nm.

 

Co na to skrzynia biegów w 520d ?

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

Teoretycznie gwarancja powinna być. Praktycznie nie da się zrobić chipa dla silnika którego producent by nie wykrył ( nawet boxa ) bo komputer zapisuje dawki jakie dawał, i po wnikliwej analizie i tak może to wyjść. Najlepszym przykładem na to jest kolega AO.

 

Jeśli nic nie będziemy wojowali w serwisie, ani nie damy podstaw aby przypuszczać że mamy coś zmodzone pod maską to nikt nie powinien nawet tego sprawdzać. Na pierwszy rzut oka, i komputera serwisowego nie powinno to być widoczne.

 

Powerizer Remus'a ma certyfikat TUV, a jak dobrze wiemy w DE na "gębe" go nie dają :wink:

Nie ma przeciwwskazań dla skrzyń, mają zapas.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
Teoretycznie gwarancja powinna być. Praktycznie nie da się zrobić chipa dla silnika którego producent by nie wykrył ( nawet boxa ) bo komputer zapisuje dawki jakie dawał, i po wnikliwej analizie i tak może to wyjść. Najlepszym przykładem na to jest kolega AO.

 

Jeśli nic nie będziemy wojowali w serwisie, ani nie damy podstaw aby przypuszczać że mamy coś zmodzone pod maską to nikt nie powinien nawet tego sprawdzać. Na pierwszy rzut oka, i komputera serwisowego nie powinno to być widoczne.

 

Powerizer Remus'a ma certyfikat TUV, a jak dobrze wiemy w DE na "gębe" go nie dają :wink:

Nie ma przeciwwskazań dla skrzyń, mają zapas.

 

Miałem na myśli fakt iż skrzynia w 518d, 520d i 525d jest do limitu 450Nm. Jeśli można zrobić 500Nm w 520d to po ewentualnej awarii skrzyni z gwarancją może być problem.

Mam ten sam dylemat przed zmianami u siebie. Skrzynia w 550d ma wytrzymalość do 750Nm przy fabrycznych 740Nm :mad2:

I bądź tu mądry i podkręć sobie motorek :cry2:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.