Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

a nie mają ?

nic wspólnego?

serio ?

 

a co z spracowaniem oleju silnikowego przez bardziej wysilony silnik, przez co napinacze hydrauliczne gorzej pracują ?

i potem wymiany co 30 tyś km szybko kończą napinacz i przez to rozrząd szlak trafia.

Opublikowano

zgoda, dlatego mówię od strony napinacza hydraulicznego bo tam może być jakiś wpływ.

 

Inne pytanie do Ciebie, na ile mogę moją 520 184KM zrobić ? coś około 215-220KM ? i +- ile to może kosztować ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no i jaki wpływ chipa na rozrząd?

Żaden.

Rozrząd nie jest elementem silnika którego zadaniem jest przekazywanie napęd, do tego służy wał korbowy.

W tym samym silniku na rozrząd będzie działać ta sama wielkość siły, niezależnie czy ma np. 150KM i 300Nm czy 260KM I 480 Nm.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a nie mają ?

nic wspólnego?

serio ?

 

a co z spracowaniem oleju silnikowego przez bardziej wysilony silnik, przez co napinacze hydrauliczne gorzej pracują ?

i potem wymiany co 30 tyś km szybko kończą napinacz i przez to rozrząd szlak trafia.

Serie też można zamęczyć .

Wszystko zależy od głowy i prawej nogi, a nie od prawidłowo chipowanego silnika.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zgadzam się z tą logiką, jednak dlaczego o kłopotach z rozrządem w n20 słyszy się w większości w silnikach 28 a nie 20i?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Napisz jeszcze kolego G-CS co w benzynach z katalizatorem i będę przechodził przeglądy?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy po zmianie oprogramowania czystość spalin będzie ok, jaki wpływ zmiany oprogramowania będzie miał na żywotność kata? Pytam o 28i
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
podaj proszę cenę na priv i napisz jeszcze czy program idzie przez kabel czy trzeba rozmontować/wiercić kompa?
Opublikowano

może jakieś szczegóły? Skąd mamy mieć pewność, że serwis nie wykryje chipa?

na czym polega myk? co robicie/czego inni nie robią?

Opublikowano
Mówisz, że są niewykrywalne. Ok, jak sprawa wyglada w przypadku diesli? Bo chyba bez rozklejenia sterownika się nie obejdzie a to już samo za siebie mówi, że w razie awarii lub usterki aso od razu sprawdzi czy był rozklejany.
Opublikowano
Dokładnie to miałem na myśli. Przypadek Arka idealnie to okresla
  • Moderatorzy
Opublikowano
O tym samym pomyślałem szczególnie że przykład Arka znam akurat bardzo dobrze :|
Opublikowano

kamer7, czy w ASO pytałeś o dostępność i ceny PP do b47?

wg mojej wiedzy ze stycznia 2017 ASO jeszcze nie dysponowały PP dla tego silnika... nawet nie widziały że w w niemczech idzie już taki zamówić...

Opublikowano

Witam

Od miesiąca jestem posiadaczem F10 520xd 190 KM , jako ze autko nowe i mam gwarancje to chip nie wchodzi w grę.

Będąc ost w servisie zapytałem się o Power Kit BMW M Performance i otrzymałem odp ze do mojego modelu nie przewidziano.

dziwne to dla mnie bo dla modelu 520xd 184 konnego jest dostępny..

tak wiec opcja alternatywna jest box i teraz pytanie który proponujecie ?

Pozdrawiam

Bartek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.