Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
X6 nie ma 313 tylko 306KM i moment 600 Nm. Raczej każda X6 i X5 z tym motorem nie trzyma serii, moja również. :cry:
  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A ja jestem po Power Kit do 520d i jestem bardzo i to bardzo zadowolony. Kwestia ceny jest dla mnie drugorzędna. W końcu tyle dałem za nową. Napiszę -bardzo warto, szczególnie za taka cenę. Silnik na niskich obrotach w granicach 1300 przestał stukać jak ciągnik bardzo wysilony. Teraz gładko i ciszej.

Najlepiej jednak się sprawdza od 80 km/h do 200 km/h. Dla mnie rewelka.

Ale największe zdziwienie dla mnie wersja Sport czy też Sport +. Tego mi nikt nie mówił wcześniej. OCH te serwisy BMW. Mianowicie odczucie, no prawie jak w gokarcie. Ciągnie do 5 tys. obrotów, gdzie od 4,5 tys. już czerwono. Jedynka w okolicach 60 km/h.

Żałuje, że tak późno się zdecydowałem. :mad2:

A spalanie jak na ten moment 8,2 l/100 km. :cry2: Na razie. Za mało jeszcze pojeździłem.

 

Teraz jest wersja też dla 530d 258 KM. Pewnie jeszcze lepsze odczucia.

Opublikowano

Ale po co? By się denerwować. Nie jest to najważniejsze. To nie jest vw, który zawsze ma jakoś parametry lepsze od papierowych.

Chyba jednak zawsze chodzi o odczucia. A te są jak na taki silnik po tuningu wg mnie rewelacyjne. Jeszcze szybciej wchodzi się w zakręty.

Szczerze wybiorę się na jazdę testową jaką wcześniej zrobiłem 535d. Zobaczymy. ( 80 tys. różnicy miedzy tymi silnikami łącznie z wyposażeniem to bardzo dużo).

Może lepiej wymienić na po faceliftingu z Anglii 520 d i ponownie z tuningować? Tam mają dobre ceny. Chociaż za 203 tys. można mieć 530d z Anglii.

Opublikowano

Katalogowa moc jest w manualu, automat zjada kilka procent.

Kiedyś się zhamowałem i wyszło 197 KM i 408 Nm. Fabryczne mają ok. 175

Opublikowano
No nie wiem, ja bym chyba jednak wolał wiedzieć, czy wydając 7 kpln uzyskuję coś poza mniej lub bardziej obiektywnym poczuciem lepszych osiągów. Papierowo przyrost wydaje się mały, ciężko też uwierzyć, że kilkanaście koni spowoduje aż taką wielką różnicę w dynamice. Jeździłem 525d, który jest przecież sporo mocniejszy niż 520d po Kicie wg. zapewnień producenta i nie odczułem różnicy którą można by określić jako znaczącą.
Opublikowano

Ja nie wydałem aż tyle. To po pierwsze. Czuję różnicę poważnie, szczególnie przy Sport skrzyni. Więc nie wiem czym jeździłeś. Ja prowadzę swój po Kit'cie. :D

Rzeczywiście kiedyś jechałem do testu 525xd i jakoś mnie wziął. Ale podobno bez x jest lepiej. Dużo bierze napęd na cztery kółka.

A po trzecie jazda na prędkościach city.

Tak więc w okolicy 5 na fakturę w koszty czy nie warto?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie to za co my placimy to co jest na papierze czy to co jest fikcja? to kazde auto BMW nie ma zagwarantowanych parametrow silnika?

 

Jesli X6 4.0d ma 306KM a wychodzi na hamowni 284KM to po co pisac i oszukiwac rynek ? tu w tym przypadku brakuje 22KM nie wspomne o NM

 

Widzialem na oczy 7 modeli BMW - poprosilem o dane z hamowni rocznikow 2011-13 i im wieksza moc tym wieksza roznica x3 2.0d zamiast 184km miala jakies 178KM nie pamietam ile bylo NM

BMW 335i miala 294KM zamiast 306KM

moje 535xd 301KM zamiast 313KM itd....

 

Pokazywali mi wykresy marki VW i Audi i tam jest to co jest na papierze lub nawet więcej

sam jak mialem Audi A4 211KM pokazalo 212KM 348NM czyli to co sie kupuje.

Opublikowano

Teraz jest wersja też dla 530d 258 KM. Pewnie jeszcze lepsze odczucia.

 

Można coś bliżej? Dotychczas w PL nie było Powerkit do tego motoru.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

to jest dobra cena

 

ASO sikora podsluchalem jedna rozmowe to silnik 520d f11 9500PLN

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dostalem wiadomosc od DYNOSOFT Katowice iz przez wakacje mam do nich podjechac - maja cos w fazie "testowego" i ma byc juz finalnie cos przez wakacje nie chip-box tylko zwykly chip a wiec juz cos sie posunelo w temacie - chodzi o wszystkie f10
Opublikowano

Też słyszałem o wersjach chipa Power Kit BMW do 520d za 8,9 tys. Ale trzeba negocjować. Ja w Bawarii Katowice dostałem jak pisałem wcześniej. Jak znajdzie się jeleń to zapłaci więcej.

Tak więc warto brać ten kit chociażby dla zmiany trybu pracy w Sport czy też Sport +. Nie do uwierzenia.

Pewnie Panowie też będzie taka zmiana w regulowanym zawieszeniu 530d.

Negocjujcie Panowie. :D

Opublikowano
Panowie to za co my placimy to co jest na papierze czy to co jest fikcja? to kazde auto BMW nie ma zagwarantowanych parametrow silnika?

 

Jesli X6 4.0d ma 306KM a wychodzi na hamowni 284KM to po co pisac i oszukiwac rynek ? tu w tym przypadku brakuje 22KM nie wspomne o NM

 

Widzialem na oczy 7 modeli BMW - poprosilem o dane z hamowni rocznikow 2011-13 i im wieksza moc tym wieksza roznica x3 2.0d zamiast 184km miala jakies 178KM nie pamietam ile bylo NM

BMW 335i miala 294KM zamiast 306KM

moje 535xd 301KM zamiast 313KM itd....

podawane dane KM/Nm powinny wystąpić w aucie dotartym (~5 tys.km),

 

jak nie ma to: kłania się "procedura" docierania i eksploatacji (filtry, oleje...),

 

moje auto powinno mieć 245/540 a na wynikach z h. inercyjnej wyszło: 242/555, wynik z h. obciążeniowej: 258/550...

 

Maja: sprzedaj to "dziadostwo" :mad2: , poczekaj na program :cool2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
:) modul zareklamowalem i poprosilem o zwrot gotowki:) zobaczymy co bedzie:)
Opublikowano

Kazde auto jest inne, jedne tezymaja parametry inne nie. Malo tego, co hamownia to inne wyniki. Mysle ze aby uzyskac miarodajny wynik to by trzeba bylo shamowac samochod w 5ciu roznych miejscach.

U nas i tak nie jest zle ale co maja powiedziec ludzie ktorzy kupili poprzednie RS4 i zamiast obiecanych 420km wychodzilo 340. To sie dopiero mozna zmarszczyc :cool:

BMW Auto Rawski - NIE POLECAM!!!
Opublikowano

niezależnie od hamowni jeżeli miało być 420 a jest 340 to nie jest już samochód tylko wrak...

 

co do hamowni, masz rację, nie są porównywalne nawet jak wykonują pomiary wg określonych zasad (inercja, obciążenie, droga), jednak jak na danej hamowni masz wyniki z różnych aut (baza wykresów) to możesz sobie wyrobić opinię na temat Twojego auta/wyniku: czy masz dobre, lepsze czy gorsze auto od analogicznego ale inaczej eksploatowanego

 

edit1: ja swoje auto hamowałem w ciągu 1 tygodnia w 3 miejscach: KREATOR (inercja), ROGAL (obciążenie), MASTERS (obciążenie)...najwyższe wyniki otrzymałem w MASTERSIE ale patrząc na bazę ich wykresów tam też jest najwięcej "mocnych serii"

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

AutoFaszination Chiptronic robi wszystkie BMW F10... Benzynka i Diesel. ceny of 2400 PLN diesel do 3000 za Benzynke... M5 i też M550d jest trochę drożej...

 

www.chiptronic.com.pl

Opublikowano

czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenie z box'ami speed-buster?

zastanawiam się nad zakupem takiego do 528xi.

Opublikowano
Kazde auto jest inne, jedne tezymaja parametry inne nie. Malo tego, co hamownia to inne wyniki. Mysle ze aby uzyskac miarodajny wynik to by trzeba bylo shamowac samochod w 5ciu roznych miejscach.

U nas i tak nie jest zle ale co maja powiedziec ludzie ktorzy kupili poprzednie RS4 i zamiast obiecanych 420km wychodzilo 340. To sie dopiero mozna zmarszczyc :cool:

 

Podjechałem dziś do VTG i w F01 z silnika 3.0D 245KM(papier) wyszło na hamowni 220KM....

Więc w BMW chyba to reguła....

Opublikowano

a ile KM miało jak wyjechało z fabryki :?: , ilem km przebiegu ma obecnie :?: , jesteś 1. właścicielem od wyjazdu z fabryki :?: , docierałeś auto :?:

 

jeżeli jesteś 1. i docierałeś auto to śmiało wal do ASO na reklamację "motoru"...

 

jak jesteś X właścicielem, nie docierałeś i robiłeś wymiany olejów co 30k, filtrów co 90k to masz co masz i MUSI tak być...

 

edit. 1 : na "załamanie" jak byłeś w w-skim oddziale Vtg to ich hamownia lekko zawyża ...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Byłem w VTG podpytać o dłubnięcie mojego motoru... nie znam historii tamtego auta (F01)... Mimo wszystko 22KM zdechły (było 223).

Jutro będę wiedział ile u mnie wyjdzie - przeglądy robione wg komputera, świeżo po przeglądzie....

Opublikowano

nie pocieszę Cię...mamy ten sam silnik 3.0d (N57)...

 

ja nie robię zgodnie z komputerem tylko zgodnie z logiką/wskazaniami mechaników, u mnie po dotarciu (~4k km) wyszło:

moje auto powinno mieć 245/540 a na wynikach z h. inercyjnej wyszło: 242/555, wynik z h. obciążeniowej: 258/550...

obecnie przy przebiegu ~70k km i mułowatym użytkowaniu przez żonę auto wykazało na inercji 241/550...

 

w ciągu 70k km auto miało wymieniany 5x olej, 5x filtr olejowy, 4x silnikowy filtr powietrza i 2x filtr paliwa...

 

edit 1: jak się zmierzysz to wrzuć wykres, Vtg ma około +10KM do tego gdzie ja mierzę (dla aut ~250KM), aby wypluło Ci jak najwięcej, powodzenia :cool2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Moderatorzy
Opublikowano
Kazde auto jest inne, jedne tezymaja parametry inne nie. Malo tego, co hamownia to inne wyniki. Mysle ze aby uzyskac miarodajny wynik to by trzeba bylo shamowac samochod w 5ciu roznych miejscach.

U nas i tak nie jest zle ale co maja powiedziec ludzie ktorzy kupili poprzednie RS4 i zamiast obiecanych 420km wychodzilo 340. To sie dopiero mozna zmarszczyc :cool:

 

Podjechałem dziś do VTG i w F01 z silnika 3.0D 245KM(papier) wyszło na hamowni 220KM....

Więc w BMW chyba to reguła....

 

Może masz auto z obniżeniem mocy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.