Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Siemka! Stare wisko zatrzymywałem ręką bez względu na temp silnika więc było złe, wymienilem. Jazda próbna i bez zmian, nadal przy większej prędkości wzrost temp. Zwróciło moją uwagę to, że chłodnica po zakończeniu jazdy była chłodna na środku. Po odczekaniu paru minut chłodnica zrobiła się gorąca cała. Wywnioskowalem, że termostat za mało się otwiera. Wymieniłem w nocy :mrgreen: rozgrzalem silnik, max 97 stopni, chłodnica cała ciepła, po południu zrobię test w trasie bo wczoraj podczas wymiany musiałem oprócz buni, sobie też uzupełnić płyny :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.