Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
ale poza komunikatem zadnych obiawów zapchania spadku mocy ani nadmierniego grzania sie moja bmka to e60 530d z 2006 roku prosze o jakies przemyslenia w tym temacie komunikat na wyswietlaczu particle filter posible to continue journe podłonczyłem pod kompa obd 2 wyswietliło uszkodzony czujnik cisnienia spalin wymienilem na nowy dalej to samo po około 10 minutach jazdy wyswietla sie ten komunikat autko ma przejechane 250 tys auto mam od roku praktycznie poza wymiana swiec zarowych i wymiany oleju nic nie robiłem przy niej, dodam ze jezdze nia krutkie odcinki przez około dwa trzy tygodnie i trasa do domu 700 km wiec teoretycznie miałby sie gdzie wypalic pozdrawiam Edytowane przez blacharz
Opublikowano (edytowane)

1 - tytuł

2 - :search:

3 - jaki dokładnie komunikat i skąd?

4 - czy są inne komunikaty?

5 - jak długo masz auto i co w nim już robiłeś?

6 - podłącz się do kompa i podaj wszystkie błędy

7 - jakie ciśnienie i temperatura przed DPF'em?

8 - jaki przebieg auta?

9 - pewnie auto zapchany DPF i trzeba albo udrożnić, albo wywalić.

 

prosze o jakies przemyslenia w tym temacie
OK, ale sam o to prosiłeś:

Moje przemyślenia: "przecinki i kropki bardzo ułatwiają czytanie. Oddzielają od siebie formy logiczne, fragmenty zdań i myśli. Adresat może łatwiej zrozumieć przesłanie, prośbę, przekaz, polecenie." Gdybys zastosował znaki interpunkcyjne, nie było by problemu z interpretacją, którą masz poniżej:

 

poza komunikatem zadnych obiawów zapchania spadku mocy
a komunikat "zadnych obiawów " brałeś z INPY czy DIS'a?
zadnych obiawów zapchania spadku
fakt - Zapchanie spadku jest rzadkim objawem
mocy ani
Moce Ani są niezbadane :P

 

wystarczyło napisać:

"Poza komunikatem podanym w tytule, który wyświetla się (na wyświetlaczu w aucie/komputerze podłączonym przez OBD/ u diagnosty) nie zauważyłem żadnych objawów zapchania filtra DPF, spadku mocy lub nadmiernego grzania się silnika. Moja bmka to e60 530d z 2006 roku. Proszę o jakieś przemyślenia i sugestie w tym temacie. Przyznam, że nie używałem wyszukiwarki, bo mi się nie chciało, ale wierzę, że będziecie tak dobrzy i poszukacie za mnie."

 

Jeśli chcesz, żeby ludzie ci pomogli - okaż im choć odrobinę szacunku i najpierw sam zademonstruj zaangażowanie i chęci. Inaczej zrazisz ich do siebie

Edytowane przez Dasonen
Opublikowano
witam. przerabiałem to miesiąc temu też nie zauważałem żadnych przyczyn z obniżeniem mocy e60 3.0 xd 2006r . również wywalało błąd dpf po około 10 km jazdy. wiem że to wina jazdy tylko w miescie . przez prawie rok żona jeżdziła praktycznie max 20 km jedną i w drugą strone. wyjazdy na zakupy i takie tam. nie miał sie gdzie wypalić . więc zabrałem sie za to. wykreciłem sam w garażu na kanale dpf a że mam wszystkie nażędzia wypalałem go benzyną za pomocą sprężarki i pistoletów do lakierowania i przedmuchiwania. nastepnie woda i myjka 200 bar raz w jedną raz w drugą strone przepychałem wylatywała cały czas czarna jak sadza woda . po miesiącu powiem że pomogło. żdnych błędów z dpf.pozdrawiam
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Można też uzyć płynu do wypalania, wówczas bez zdejmowania sie oczyści.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
podepne sie :) czy wypalanie DPF jest jakos sygnalizowane? cos mruga, pika czy cokilwiek sie dzieje? Moze to glupie pytanie ale nie mam pojecia a mam wrazenie, ze ciutke duzo mi pali i moze DPF bedzie winowajca...czy poprostu go wywalic i po sprawie :D
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.