Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam podłaczylem pod kompa swoją e61 530d i wyskoczyły mi nastepujace błedy sterownik świec żarowych i dwa błedy DPF jeden to przepełniony DPF a drugi juz nie pamietam jak sie nazywał fachowo coś z czujnikiem przed DPFem nr błedu 4D00 czy ktoś miał stycznośc z tym i mam pytanko bo mechanik zaproponował że zregeneruje sterownik świec czy ktoś robił taką operacje koszt u niego 200zł czy lepiej poszukac używke albo nowy sterownik świec i drugie pytanie czy od tego czujnika przed filtrem może filtr sie zatykać silnik nie ma mocy chodzi w trybie awaryjnym dzieki za pomoć i pozdrawiam Edytowane przez czarny325
Opublikowano

witam

 

jakis czas temu kupiłem nowy sterownik Beru na allegro za 240 brutto wiec nie wiem czy warto bawic sie w regeneracje, różni sie tylko brakiem logo BMW od orginalnego sterownika

 

pozdr

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Naprawa jest zawsze naprawą a sterownik nowy to zawsze nowy :idea: Odnośnie DPF'a :?: Procedura wypalania za pomocą płynu WURTH'a daje radę.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano (edytowane)
Sterownik świec juz zamówiłem na allegro nie orginalny tylko Beru za połowe ceny orginału a z DPFem to we wrocławiu znalazłem kolesia co czyści DPFy czy ktoś kogoś może polecic w okolicy wrocka mieszkam niedalego wrocka pozdrawiam Edytowane przez czarny325
Opublikowano
Ten nowy sterowniczek za długo ci nie pochodzi....to pewne Roger poprawia tam kilka elementów nawet widziałem to kilkakrotnie bo mieszkamy kolo siebie lepiej mu mogłeś wysłac go on też daje gwarancje i o ile się nie myle 90zł i masz kłopot z glowy na zawsze to samo z sterownikami turbinki poprawia to co schrzanili w BMW
Opublikowano
a z DPFem to we wrocławia znalazłem kolesia co czyści DPFy czy ktoś kogoś może polecic w okolicy wrocka mieszkam niedalego wrocławia
:cry2: :mad2: odpowiem Ci po twojemu: "Myślę zależy że to o jakie czyszczenie jeśli dopalanie czyszczenie to userem szatynwroc skontaktuj się mechaniczne powinien czyszczenie jakikolwiek z kanałem wystarczyć mechanik z butelką benzyny nieopłacalnym nie płynem bo daje nic to."
Opublikowano
Dopalanie DPF to jedno ale jaka jest przyczyna jego zapchania to drugie. Na dzień dobry warto sprawdzić termostaty przez jakimkolwiek dopalaniem DPF.
Opublikowano
Roger poprawia tam kilka elementów nawet widziałem to kilkakrotnie bo mieszkamy kolo siebie lepiej mu mogłeś wysłac go on też daje gwarancje i o ile się nie myle 90zł i masz kłopot z glowy na zawsze

 

Taa..dokładnie :cool2: :cool2:

 

Dopalanie DPF to jedno ale jaka jest przyczyna jego zapchania to drugie. Na dzień dobry warto sprawdzić termostaty przez jakimkolwiek dopalaniem DPF.

 

 

No właśnie a nie tylko wywalanie i czyszczenie :duh: :duh:

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
Byłem na kompie i wykazało że walniety jest czujnik przed DPFem bład 4D00 zreszta podejżewam że koleś ktory sie tym zajmie bedzie miał pojecie dlatego pytam do kogo podjechać ogarnietego w okolicy lub samym wrocławiu i wolałbym raczej wyczyścić filtr jesli sie oczywiście da nie chce żeby mi E61 kopciła jak jej jeszcze program zrobie
Opublikowano
Byłem na kompie i wykazało że walniety jest czujnik przed DPFem bład 4D00
A ja jestem przekonany, że czujnik jest ok - i jedynie DPF masz przytkany. Pogadaj z szatynwroc - jak zdołał odetkać mojego dpf'a to i twojemu da radę. Przedtem należało by sprawdzić termostaty.
Opublikowano
Ok dzieki za podpowiedz a pytanko z innej kategorii wie może ktoś gdzie jest antena do cantralni bo właśnie dziś szybki przyciemniłem i po dojechaniu do domu okazało sie że nie moge zamknać buni z pilota centralka, guzikiem z konsoli działa i kluczykiem też zamknąłem a pilotem nie reaguje ani nie otwiera ani nie zamyka pobiegłem do domu po drugi kluczyk i to samo co mogli zepsuć nie chce robic wojny jak to nie ich wina ale rano wszystko było ok dość długo grzali opalarką tylnią szybe nie wiem czy to ma zwiazek jakiś ale mam teraz maly problem :(
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ok dzieki za podpowiedz a pytanko z innej kategorii wie może ktoś gdzie jest antena do cantralni bo właśnie dziś szybki przyciemniłem i po dojechaniu do domu okazało sie że nie moge zamknać buni z pilota centralka, guzikiem z konsoli działa i kluczykiem też zamknąłem a pilotem nie reaguje ani nie otwiera ani nie zamyka pobiegłem do domu po drugi kluczyk i to samo co mogli zepsuć nie chce robic wojny jak to nie ich wina ale rano wszystko było ok dość długo grzali opalarką tylnią szybe nie wiem czy to ma zwiazek jakiś ale mam teraz maly problem :(

 

Wzmacniacz antenowy masz chyba gdzieś przy tylnej szybie tak że na pewno Panowie którzy zakładali folie coś namieszali. http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=73&t=139019&p=983956#p983956

Opublikowano
Wzmacniacz masz w nakładce na tylnią szybę natomiast antenę masz na dachu, najczęściej problem jest z przewodami miedzy klapa a dachem ta robi się nie styk i przestaje działać: piloty, radio, nawigacja i chyba bluetooth, ale to zależy od tego jakie uszkodzenie jest.
Opublikowano
Dzieki za podpowiedzi juz ogarnałem centralke zamukł ten moduł w spojlerze rozkreciłem wysuszyłem i działa musiało tam wody nalecieś jak po tylniej szybie pryskali przy otwartej klapie ale juz jest ok :D
Opublikowano

Jak byś potrzebował ten czujnik zapełnienia dpf to mam nowy oryginalny z rachunkiem z bmw.

moge odsprzedac za 50 procent ceny nowego.

 

Pozdro

Opublikowano
Ok jak go bede potrzebował to sie zgłosze do Ciebie narazie jeszcze nie byłem u nikogo z DPFem a mechanik z którym rozmawiałem mówi żeby tylko i wyłacznie wycinać DPF bo i tak problem niebawem powróci
Opublikowano

Tacy mechanicy mnie dobijają, nie wie jakie jest zapchanie bo i pewnie nie sprawdził ciśnienia i temperatury a od razu wyciąć. Najlepiej to niech cały wydech wytnie poco jakieś opory na wydechu i niech dolot też otworzy to zasysać szybciej powietrze będzie.

Tak dla jasności nowy filtr DPF do E60 525 za granica to koszt 500 EUR, u nas 5000 PLN. Nic dziwnego że lepiej wyciąć ale jakie to będzie miało skutki na zbytnią łatwość rozkręcania się turbiny to nikt nie powie. Potem tylko no wie Pan turbina padła już widocznie się zużyła.

Opublikowano

Słyszałem już o tej teorii - po odpięciu wydechu za turbiną ta z braku oporu za częścią gorącą szybciej się rozkręca, co może doprowadzić do osiągnięcia większych obrotów (ale opór sprężarki nie powinien na to pozwolić). I te obroty mogą spowodować uszkodzenie turbosprężarki lub jej szybsze zużycie. Słyszałem o takich przypadkach po uszkodzeniu plecionki między turbosprężarką a resztą wydechu. Jestem sceptyczny względem tego, ale licho nie śpi.

Teoretycznie silniki bez DPF'u miały inny układ wydechowy niż z DPF'em więc pewnie opór był wyliczony, jednak turbina siedzi na jednej osi ze sprężarką i tamta robi za hamulcowego - więc nie powinno dojść do uszkodzenia. A zmiana oporu po wywaleniu katalizatora lub DPF'a zapewne jest znikoma w stosunku do reszty czynników.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.