Skocz do zawartości

swieci kontrolka akumulatora na czerwono E46 D 136 km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam bylem dzisiaj kupic zarowke i po wyjsciu ze sklepu odrazu ja zamontowalem,wsiadlem do auta zapalilem i okazalo sie ze kontrolka akumulatora sie swieci na czerwono.Podczas jazdy powrotnej gasla i sie swiecila .Jestem laikiem w tych sprawach a do tego jestem obecnie za granica.Co to moze byc w czym problem z akumulatorem.alternatorem.szczotki alter.Dodam ze widzialem ze jest akumulator na laczeniach kabli troche zaśniedziały,ide wlasnie je przeczyscic .

Szwagry pomozcie prosze!

Opublikowano
Przeczyść te styki kabli.Jak to nie pomoże sprawdź przewód i samą wtyczkę od alternatora. U mojego wujka był przypadek niedociśnięcia wtyczki :duh:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Obstawiam szczotki!!

Jak masz trochę pojęcia, lutownicę, latarkę i kilka podstawowych kluczy, to sam je sobie wymienisz w jakieś dwie godziny.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Przeczyscilem styki kabli i dalej to samo wiec pewnie szczotki.Moze ktos by podeslal jak sie do wymiany szczotek zabrac , jak wykrecic ten alternator bo tak jak napisalem wczesniej jestem laik w tych sprawach ale cos musze z tym zrobic .Za wszystkie rady bede wdzieczny.Pozdrawiam!
Opublikowano
A sprawdź jeszcze jak tam napęd alternatora, tzn czy pasek nie ślizga się po rolce. Może napinacz paska trafiło i stąd takie akcje. Jak temperatura silnika??
Opublikowano
Wczoraj jak wracalem temperatura byla ok.Bylem teraz patrzylem tez na pasek czy sie nie slizga na moje oko jest wpozadku,
Opublikowano

No to zabiore sie dzisiaj za demontaz mam nadzieje ze nie spiepsze nic bardziej,lipa ze stalo sie to wlasnie za granica a nie w Polsce .A wiec tak wyjmuje najpierw wiatrak,nastepnie zwalniam srube napinacza(tylko nie bardzo czaje ktora to jest)i pozniej zostaje mi wymontowanie altka?Jakie klucze potrzebne mi beda?Czy aby napewno wszystko dobrze zrozumialem, na sama mysl o tym bierze mnie zlosc!

dzieki szwagry za porady!

Opublikowano
niestety ale moze ktos zna jakiegos mechanika tu w Paryzu.

 

 

Mechanik samochodowy poleca uslugi z zakresu mechaniki,elektromechaniki ,blacharstwa 26 lat w zawodzie

(atelier mobile) 7j/7 ,nprawa silnikow i podwozi,skrzynie ,rozrzad ect.

oraz pomoc przy zakupie samochodu , przeglady przed kontrola techniczna, Paryz ,IDF i regiony przylegle

Tel 06.26.81.22.07

Opublikowano
do tych wszystkich numerow juz dzwonilem,ktore znalazlem w necie ale dzieki rafix za fatyge
Opublikowano
do tych wszystkich numerow juz dzwonilem,ktore znalazlem w necie ale dzieki rafix za fatyge

 

 

dzwoniłeś i co nikt Ci nie pomoże?

Opublikowano
dzisiaj juz nie dzwonie wiecej nigdzie wszystkie mechaniory na kacu gigancie ,nie wiem swieto jakies mieli wczoraj czy jak)
Opublikowano
A wiec tak za wiele nie udalo mi sie zrobic a mianowicie wykrecilem tylko wiatrak,nie bardzo wiem ktora srube mam poluzowac aby zwolnic pasek i ktory to jest alternator.Moze ktos zamiescic fotke , podpowie jakie klucze sa mi potrzebne i zaznaczy co jest co ?!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego chcesz wyjąć alternator żeby całego go rozebrać, czy tylko i wyłącznie chcesz się dobrać do szczotek?

Jak tylko szczotki, to mogę Ci krok po kroku napisać co zrobić, nawet jakie klucze użyć, już kilku osobom napisałem i sami sobie poradzili.

 

BEZ WYJMOWANIA ALTERNATORA.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
nie wiem sam myslalem ze jak go wyjme calego to podam go do polski do regeneracji a jak wyjme szczotki to co mam z nimi zrobic?Prosze Cie ziomek wez mi jakos to wszystko wytlumacz bo mam wielki metlik w glowie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W 99 przypadkach na 100 padają szczotki i wystarczy tylko je wymienić, kupisz je w każdym normalnym sklepie motoryzacyjnym, choć ja swoje kupiłem w punkcie naprawy wiertarek itp. Ważne żeby szczotki były specjalne do alternatora, są twardsze i z domieszką miedzi.

Cały alternator regenerujesz jak wyją łożyska, albo posypały się uzwojenia..... rzadkość.

Jeśli masz jako takie pojęcie i sprawną lutownicę, to sam sobie poradzisz. Mi robota zajęła może 2-3 godziny z piwkiem w ręku.

Na PW wyślę Ci zaraz opis jak to zrobić, jak będziesz miał więcej pytań, to pisz.

 

Jak nie zamierzasz to go robić, bo nie umiesz, to zapomnij o moich postach i jedź do mechanika.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzięki Kemot, jakoś przeoczyłem tą uwagę :wink:

 

alternator to coś takiego:

 

http://moto.allegro.pl/bmw-e46-320d-136km-alternator-orginal-i3031585629.html

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.