Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam posiadam e46 z 2003r na seryjnym programie 150km 2.0 . ostatnio postanowiłem zregenerowac wtryski gdyż auto bardzo kopciło . więc pracę podjęli się pracownicy Boschowskiego serwisu wydalem na to 2500 zł więc oczekiwalem ze wszystko będzie ok odebrałem auto i bmw przestała kopcić i zaczęła mało palić lecz przy przyspieszaniu było słychać metaliczny dzwiek(stukot) więc auto wrocilo do serwisu podobno przyczyna był soft i ze przez to występowalo spalanie sutkowe coś mi się w to osobiscie nie chce wierzyć ale wracając do tematu to wymienil jakieś czujniki i zmienili softa niby odebrałem auto i wyszło na to ze auto nie kopci nie sutka ale pali i to około 11 litrów dodam ze mam skrzynie manulalna i wcześniej paliła srednio 7 litrów i to jest rzeczywiste spalanie a nie z komputera . więc wracałem do nich już z 10 razy i za każdym razem zganiali winne na program i cały czas wgrywali inny ostatnim razem jak u nich byłem wymienil mi listwę wtryskowa testowali auto po 2 dniach spalanie znowu to samo więc podobno wymienili mi cały komplet zregenerowanych wtryskow i kazali mi testowac co się okazalo auto pali jak paliło a mi się osobiscie nie chce wierzyć w to co oni tam robili więc oddaje wtryski do sprawdzenia do innej osoby jeżeli okaże się ze źle pracują to zostałem oszukany a jeżeli są OK to teraz pytanie właśnie do was co to może być (to co opisalem nie koniecznie może być prawda więc nie wiem co tak naprawę nagrzebali mi w tym aucie ) pomocy walczę z nimi 3 miesiąc jezeli chodzi o EGR jest wszystko ok odma nowa a przeplywka na impie wskazuje ze jest tez ok
Opublikowano
blizder, podstawowe pytania: czy nowe wtryskiwacze zostały zakodowane w sterowniku DDE?? Czy oprogramowanie, które zmieniono pochodziło z serwisowego harmonogramu aktualizacji softu?? Czy zastosowano fabryczne podkładki pod wtryskiwacze?? Czy wartość 11l/100 została odnotowana FAKTYCZNIE z obliczeń zużycia przez Ciebie czy na podstawie wyświetlenia komputera?? Pozdr
Opublikowano
witam posiadam e46 z 2003r na seryjnym programie 150km 2.0 . ostatnio postanowiłem zregenerowac wtryski gdyż auto bardzo kopciło . więc pracę podjęli się pracownicy Boschowskiego serwisu wydalem na to 2500 zł więc oczekiwalem ze wszystko będzie ok odebrałem auto i bmw przestała kopcić i zaczęła mało palić lecz przy przyspieszaniu było słychać metaliczny dzwiek(stukot) więc auto wrocilo do serwisu podobno przyczyna był soft i ze przez to występowalo spalanie sutkowe coś mi się w to osobiscie nie chce wierzyć ale wracając do tematu to wymienil jakieś czujniki i zmienili softa niby odebrałem auto i wyszło na to ze auto nie kopci nie sutka ale pali i to około 11 litrów dodam ze mam skrzynie manulalna i wcześniej paliła srednio 7 litrów i to jest rzeczywiste spalanie a nie z komputera . więc wracałem do nich już z 10 razy i za każdym razem zganiali winne na program i cały czas wgrywali inny ostatnim razem jak u nich byłem wymienil mi listwę wtryskowa testowali auto po 2 dniach spalanie znowu to samo więc podobno wymienili mi cały komplet zregenerowanych wtryskow i kazali mi testowac co się okazalo auto pali jak paliło a mi się osobiscie nie chce wierzyć w to co oni tam robili więc oddaje wtryski do sprawdzenia do innej osoby jeżeli okaże się ze źle pracują to zostałem oszukany a jeżeli są OK to teraz pytanie właśnie do was co to może być (to co opisalem nie koniecznie może być prawda więc nie wiem co tak naprawę nagrzebali mi w tym aucie ) pomocy walczę z nimi 3 miesiąc jezeli chodzi o EGR jest wszystko ok odma nowa a przeplywka na impie wskazuje ze jest tez ok

napisz może region w którym mieszkasz ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Wyglada na użycie złych podkładek miedzianych pod wtryskiwacze.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano

dokładnie bo może się tylko na komputerze ci tyle pokazuje ,a faktycznie sprawdzałeś od pełnego zbiornika do pełnego w przeliczeniu ile ci wychodzi?

podkładki miedziane pod wtryskami nie mają nic do tak dużej różnicy w spalaniu.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
podkładki miedziane pod wtryskami nie mają nic do tak dużej różnicy w spalaniu.

Czy napisałem, że mają wpływ na duże spalanie? Mówię o spalaniu stukowym a BC po zresetowaniu zawsze pokazuje więcej.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano

ok ale chyba na tyle tępi by nie byli w tym serwisie żeby założyć niewłaściwe podkładki pod wtryski i ich nie wyżarzyć

 

chociaż i to możliwe u mnie jak wtryski zwalałem to pod jednym aż 3 podkładki były :lol: a auto było tylko W BMW fota serwisowane :lol: przez porzedniego właściciela

Opublikowano
witam posiadam e46 z 2003r na seryjnym programie 150km 2.0 . ostatnio postanowiłem zregenerowac wtryski gdyż auto bardzo kopciło . więc pracę podjęli się pracownicy Boschowskiego serwisu wydalem na to 2500 zł

Najgorsza decyzja jaka moze byc to reg. wtryskow w tym BMW. Mialem nieprzyjemnosc robic dwa razy reg.wtryskiwaczy w dwoch roznych serwisach Bosch.Trzeciego razu nie bedzie . Wole kupic nowe. Nawet jak im dobrze wyjda na stole, to po jakims czasie lepiej sprawdz korekty. Gdyz u mnie rozjechaly sie ponad 3 na Inpie juz po dwoch miesiacach.Po zamontowaniu korekty miescily sie w 1ce. Ciekawi mnie jakiego wogole koloru bylo kopcenie, bo jesli na czarny przy wcisnietym gazie to przyczyna mogla zgola byc inna.Tak czy innaczej jak ktos tu juz wczesniej pisal na sprawdzenie spalania lepiej jechac w trase z zalanym wozem pod korek.

Opublikowano
chyba na tyle tępi by nie byli w tym serwisie żeby założyć niewłaściwe podkładki pod wtryski

Tak się składa, że miałem okazję diagnozować takie "cacko" z grubszymi podkładkami wtrysków. Różnica niby nie istotna dla oka, ale jakże ważna dla procesu zapłonu mieszanki. Iglica rozpylacza powędrowała nieco wyżej, przez co wtrysk właściwy nie wypełniał w pełni komory spalania w tłoku. Proces nie był optymalny dla pełnej sprawności silnika! Dotryski jak i wtrysk właściwy powodowały spalanie stukowe i GŁOŚNĄ pracę wtryskiwaczy. Dlatego tak ważne są fabryczne podkładki.

Opublikowano

nie muszą być oryginalne :wink: ,myślisz że wszyscy co dizle robią nawet w serwisach bmw kupują oryginalne podkładki kupują je w zwykłych sklepach typu agroma zgadza się jeśli chodzi o grubość podkładek ,ale też nie do końca bo sam widziałem na własne oczy jak pod wtryskami były nieraz po 3 i 2 podkładki i nie było żadnego spalania stukowego ani nic podobnego auta chodziły normalnie w mojej e39 jakiś paprak w serwisie bmw wsadził poprzedniemu właścicielowi też 3 na jednym wtrysku i też auto normalnie pracowało bez żadnych problemów i przechodziło tak ok 50 tyś km,dopóki ja ich nie wywalałem na stół

najważniejsze jest żeby takie podkładki dobrze wyżarzyć do czerwoności kto w tym robi to o tym wie bo nigdy nie zakłada się takich świeżych podkładek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.