Skocz do zawartości

E34 TDS po osiągnięciu temperatury silnik swiruje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, coś mi się w mojej perełce popsuło :/ zacznę od początku, urwał mi się jeden kabelek przy wtyczce od wtrysku sterującego co powodowało brak mocy, auto potrafiło zgasnąć przy wyprzedzaniu itp, zlutowałem zabezpieczyłem, wszystko ok, jakoś 2 lub 3 dni temu jechałem sobie auto miało temperaturę w normie czyli w pionie, i zaczął się cyrk, silnik zgasł, odpaliłem zaczęło nim telepać i znowu zgasł, i tak parę razy, odczekałem odpaliłem i pojechałem do domu, następnego dnia to samo, problem pojawia się tylko przy nagrzanym w pion silniku, płyny w normie, po podpięciu pod INPE parametry są chyba OK silnik przy 80 stopniach ma dawkę 3,56 kąt wtrysku oscyluje ok 3,01 w sterowniku silnika błędów brak. pytanie o co kaman? niżej daje filmiki z dzisiejszego grzebania, w pierwszym auto gaśnie pod koniec filmu samo z siebie w drugim zaraz na początku telepie itp, słabo słychać ale wprawne ucho poradzi sobie, dzięki za wszelkie podpowiedzi, pozdrawiam zapomniałem napisać że obrotomierz oszukuje więc nie ma co patrzeć na niego w INPA na jałowym jest ok 705 obr/min

 

http://www.youtube.com/watch?v=MpP2Ll1- ... e=youtu.be

Opublikowano
a co z kontrolką "wtrysku" czy świec żarowych, działają czy nie ? bo przez sam wtrysk sterujący auto by ci nie zgasło .Wygląda to na problem z komputerem lub z czujnikiem położenia wału
iZzI
Opublikowano

Wypnij kostkę wtrysku sterującego (pod kolektorem ssącym) i zmierz jego rezystencję. Prawidłowo powinien mieć jakieś 80-110 Ohm.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
rezystancja jest w normie:/ wydaje mi sie ze mam uwalony termostat, i silnik sie grzeje i gasnie, jednak wskazowka od temp, nie przekracza pionu, ale jak pomecze auto w momencie przygasania temp. zaczyna opadac i po jakims czasie wraca do pionu.
Opublikowano
właśnie rzecz w tym czy ta kontrolka wcześniej działała ,czy po prostu nie masz tam żarówki? odpuść sobie termostat i skup się na elementach elektrycznych/elektronicznych .Jak problem pojawia sie przy nagrzany silniku to odepnij czujnik temperatury silnika i patrz jak się silnik zachowuje .Sprawdz jeszcze ten czujnik prędkości obrotowej silnika
iZzI

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.