Skocz do zawartości

e34 525tds 1996 brak mocy po umyciu silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich na forum,otóż post zakładam na prośbę mojego kolegi,ponieważ nie ma on zielonego pojęcia o kożystaniu z komputera...Opowiem o problemie jaki mi przedstawił! Stwierdził że umyje sobie swoją 525 tds i przy okazji silnik.Od tamtego czasu samochód nie ma mocy,nie wkręca sie na obroty.Zapala od strzału,żadnych szarpań,pracuje na wszystkie cylindry.Kolega wspominał coś o jakimś trybie awaryjnym i jak był u kogoś na kompie to podobno świecił błąd wtrysku sterującego,mechanik wymienił(podobno)wtrysk ale ten świecił nadal,był u drugiego mechaniora aten stwierdził że turbo,ponoć wymienił i nadal to samo...poradźcie coś panowie a może i panie,nigdy nic nie wiadomo.Pozdrawiam
Opublikowano
to powiedz koledze że jak wymienił wtrysk sterujący to może go nie podłączył , może gdzie spadł przewód podciśnieniowy który idze na czujnik ciśnienia doładowania
iZzI
Opublikowano
Dobrze,powiedz mi tylko jak wygląda ten czujnik,gdzie się znajduje i gdzie jest ten przewód...coś słyszałem o tym doładowaniu.Tak po za tym troche by to było dziwne,żeby umyc silnik tds-a,a on odmówił posłuszeństwa.Juz i tak cieszy się złą sławą,nie wiem czemu,co nawala,o co zadbać w szczególności i co od razu wymienić?Pozdrawiam
Opublikowano
Podobno jakimś mocnym środkiem co myją nim ciężarówki a dokładnie silniki,widziałem na własne oczy jak ten środek rozpuszcza smary i zabrudzenia...potem karcher,z bliska...hmm,dla mnie też to jest dziwne,tym bardziej że silnik cyka jak trzeba,zapala od strzału ale nie wkreca sie powyżej 3000obr.pozdrawiam
Opublikowano

ychy a napisz ile ich w td-esie jest za co są odpowiedzialne i nie szukaj teraz żeby coś skopiować gogle

 

może Jeszce powiedz że ten od serwa jak co działa na podciśnieniu to jest opowiedziany za wchodzenie silnika na wysokie obroty

 

nie wprowadzaj go w błąd bo nawet jak te co są na kielichu odłączysz to dalej będzie normalnie chodziła.

nawet się go nie zapytałeś czy wo gule czujnik od map sensora ma bo jak auto po lifcie to już go nie będzie miał .

Opublikowano
Driverv8 to co twoim zdaniem jest elementem sterującym podającym sygnał na ecu?
iZzI
Opublikowano
Znajomy jutro mi napisze jaki to był środek do mycia...mówi że mył jak leciało,nie oszczędzał!psikał środek wszędzie ale nie zna się kompletnie co mógł narobić..pozdrawiam
Opublikowano
Dziś byłem u znajomego,zdjąłem wszystkie podciśnienia co są na kielichu i idą do kolektora lub plastikowej rurki,wszystkie były albo luźne albo zapchane olejem! Odpaliła od strzału,nie kopci już,można przygazować na luzie ale podczas gdy próbował ruszyć to koła boksowały na śniegu a auto nie wkręciło się wyżej niż 1500obrotów! dziwne co? aha,swieci sie cały czas wtrysk na liczniku...pozdrawiam
Opublikowano
a może nadzwyczajniej podłączyć auto pod kompa i zobaczyć co jest błędem? ew. zrobić test migowy: na przekręconym zapłonie wcisnąć 5 razy pedał gazu i liczyć ile było mignięć, jak już policzymy ile było wcisnąć jeszcze raz 5 razy pedał i zobaczyc czy sa inne błedy

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

Opublikowano
Wykręciłem wtrysk sterujący,kolega kupił używkę za 100zł,założył i autko śmiga...dziękuję wszystkim za porady!Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.