Skocz do zawartości

[330xd/2003r.] Urwane klapki kolektora


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Rozumiem, ze trzeba Ci wytlumaczyc znaczenie slow may i negligible?

 

Wypowiedzi powyzej nie skomentuje, bo twoje pojecie o czymkolwiek zwiazanym z technika jest tak waskie jak du..a weza.

Chyba tylko ty jestes w stanie zauwazyc realny zysk w posiadaniu dwoch procesow na tasmie do produkcji dwoch roznych typow kolektorow.

 

PS: Ktos chetny odda Jakubowi swoje klapki? Wpasuje w swoje M54 i bedzie mial wiecej momentu od dolu... a auto mniej spali...

 

M54 ma podwójny vanos...ale co możesz o tym wiedzieć

  • Odpowiedzi 132
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dzisiaj jesteś jak klapka w kolektorze...można wyrzucić i nikt różnicy nie zauważy.

 

Twoje prostactwo sprawia, ze zastanawiam sie czy na dobre forum trafilem

 

Metafora...trudne słowo

Moja 13 letnia córka by Cię rozwaliła

Opublikowano

Jakubie daj już spokój, bo jak widzisz dalej się ośmieszasz. Żadne merytoryczne argumenty do ciebie nie trafiły. Jak tak dalej pójdzie to zaczniesz sięgać do nonsensopedii, by udowodnić swoje racje :lol: .

W tym temacie nie napisałeś ani jednego sensownego posta. Jedynie na każdym kroku starasz się zdyskredytować innych, którzy w przeciwieństwie do ciebie mają wiedzę i doświadczenie, swoją marną ciętą ripostą...

O powodach już pisałem wcześniej :lol:

Jesteś typowym forumowym nabijaczem postów, który zawsze musi wyjść na swoje.

Twoja wiedza techniczna jest naprawdę powalająca, czytaj dalej wikipedie :lol: .

 

Wracając do wikipedii poczytaj temat o sobie http://pl.wikipedia.org/wiki/Trollowanie :lol:

Opublikowano

Dobrze, po co się gryźć to nikomu i niczemu nie przecież służy...

 

Ludzie czytając takie dyskusje mogą sobie wyrabiać jakieś dziwne opinie o właścicielach tej marki...

Opublikowano

Nie wiem dlaczego czepiacie się wszyscy kolegi jakuba, akurat nie znam go osobiście ale wyraził swoją opinię na temat klapek a wszyscy od razu atakują że trzeba wywalać bo g..no dają, w swojej byłej E46 po przeczytaniu postów o urwanych klapkach, również miałem dylemat czy wywalać czy zostawiać, nawet byłem u kolegi Roger-Nysa który przeprowadzał taki zabieg u jakiegoś kolegi i co postanowiłem że nie wywalam tylko kupuję nowy kolektor i jeżdzę bez stresu, następnie wymieniłem jeszcze wiele innych rzeczy i zrobiłem modyfikacje silnika na prawie 300 koni ,po tych modyfikacjach już zrobione jest prawie 50 tys. kilometrów i klapki maja sie nadal dobrze, auto sprzedałem i nowy nabywca jest nim forumowy kolega też klapek nie wyrzuca i jeździ dalej, ja kupiłem E91 335d i pierwsze co zrobiłem to zakupiłem nowy kolektor ssący bo wolę mieć pewność że nic się nie urwie a auto miało przejechane 144 tysiące, klapki trzymały sie bardzo dobrze tylko na oskach przepuszczały olej i silnik był ufajdany z olej, moim zdaniem te kolektory to max 100 tysiecy wytrzymują a później już się rozszczelniaja i trzeba je wymieniać a jak ktoś tego nie robi to później są problemy, wiadomo w nowszych modelach poprawiono te kolektory i klapki nie urywają sie tak a co do 318d to nie zastosowano w nich klapek bo w tym silniku zasosowano inną turbosprężarkę która osiąga znacznie niżej max moment obrotowy tak samo jak w aucie E90 325d tam też nie ma klapek, czytałem o tym w jakimś wątku na dziale E90 i tak jeden z kolegów dokładnie i rzeczowo opisał zasadę działanie tych klapek. Decyzje wyrzucania pozostawiam każdemu bo to jest ich sprawa, nie mam zamiaru nikogo przekonywać do wyrzucania czy zostawiania lub kupowania nowego kolektora to jest indywidualna sprawa każdego posiadacza auta, ja tylko chciałem wyrazic swoją opinię i tyle na ten temat.

Jak znajdę wątek gdzie kolega z działu E9x opisuje zasadę działania tych klapek to wrzucę, nadmienię jednak że na dziale E90 kilku włascieli po wyrzuceniu klapek po jakimś czasie zakupili nowe kolektory by poprawiła im sie dynamika jazdy na niskich obrotach.

Pozdrawiam Mariusz.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

mole..... :mrgreen: :nienie:

Sry za tak długi cytat...

 

Ale prze kleiłem wypowiedź Rogera, szanowanemu mechanikowi BMW i zapytałem o jego zdanie ( moja wiedza na ten temat jest znikoma, a lubię wiedzieć więc taki manewr :D ), o to co dostałem w odpowiedzi :

 

 

 

I tu prośba do Rogera o wypowiedź...

 

Pozdr

 

To ja myślałem że jestem szanowanym mechanikiem BMW :mrgreen: :duh: :duh: Znaczy są bardziej szanowani i szanowni :cool2: Muszę się więcej starać. :cry2:

 

A tak na serio co mam ci powiedzieć ?

 

Każdy ma rozum i wolną wolę , może mówić i robić co chce.

Nie znam gościa, a po zacytowanej przez Ciebie jego wypowiedzi na 100% nie został by moim autorytetem.

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano

czerwony330d przejrzyj watek. Yoshimrua wrzucil filmik z dzialania klapek i zostalo to tez doglebnie omowione.

Jest tez gdzies link do wykresu z hamowni przed i po wywaleniu klapek.

 

Ocenic moze kazdy indywiudalnie i sam zdecydowac co zrobi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.