Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam wszystkich klubowiczów.kupiłem nie dawno BMW E39 525tds 1999r...mam mały problem a mianowicie na rozgrzanym silniku raz na jakiś czas na wolnych obrotach czyli na postoju autko wpada w dziwne wibrację ,obroty pływają a temu towarzyszy bardzo dziwne rzegotanie z dołu silnika...żaden mechanik nie może zlokalizować usterki ...kazali wymienić rozrząd więc to zrobiłem ,ale niestety żadnej poprawy...kolejnym tropem mówią że to przez któryś wtrysk....czy ktos może mi pomoc ,bo nie wiem czy inwestować w nowe wtryski....pozdraiwam Edytowane przez synek220
Opublikowano
To znaczy co sie z tym kojarzy :) Bo jestem sam ciekaw :) Rozwińcie swoja myśl :)

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

Opublikowano

Drgawki czy rzegotanie? :mrgreen: Czy jedno w trakcie drugiego jak kto woli? :norty:

Możliwe

że to przez któryś w[y]trysk....
się kojarzy :mrgreen:

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Opublikowano
wartość ciśnienia paliwa spada poniżej otwarcia wtryskiwacza co może być spowodowane przez wyeksploatowane sekcje w pompie , niedomagający któryś ze wtryskiwaczy,niedomagający nastawnik lub równie dobrze kończące się koło dwu masowe
iZzI
Opublikowano
Temat pierwsza liga.

I kojarzy mi się z tym co zawsze :mrgreen: :norty: :P :wink:

 

 

witam, kolego cichy współczuję to objaw kryzysu wieku średniego :lol:

  • Moderatorzy
Opublikowano
Temat pierwsza liga.

I kojarzy mi się z tym co zawsze :mrgreen: :norty: :P :wink:

 

witam, kolego cichy współczuję to objaw kryzysu wieku średniego :lol:

Eee tam kryzys,może mały niedosyt :mrgreen:

Przypominam,że tego nigdy za dużo.No i dla zdrowia lepiej-Ci co noooo nie teges :norty: są narażeni na raka prostaty.

A z czym miał mi się skojarzyć temat "dziwne draga i rzegotanie" ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
  • Moderatorzy
Opublikowano

Dobre :lol:

Widzę że myślenie kolegi jest dokładnie takie samo jak moje hehe.

A tak wracajac do meritum sprawy :mrgreen: to podejrzewam,że może być coś z układem paliwowym.Wtrysków nie trzeba kupować drugich.Wymienne są końcówki wtrysków za 50-70 zł sztuka.Ale to trzeba je wyjąć i sprawdzić jak pylą i pod jakim ciśnieniem.Co do dziwnych odgłosów to silnik może wydawać bo ma zbyt niskie obroty dlatego rzegota :mrgreen:

Jedź do ogarniętego mechanika od pomp i coś powinien więcej stwierdzić.My raczej nic więcej na temat mechaniki się nie wypowiemy,na temat :norty: to owszem :mrgreen:

Ja stawiam na pompę lub jej złe ustawienie.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

jak naprawisz to napisz ale ja też najpierw podejrzewałbym którąś końcówkę wtrysku miałem podobny przypadek jedna końcówka po krótkim czasie mi się całkiem zawiesiła i chodził jak c-330 :mrgreen:

a komp pokazał że lała na +10 reszta była w miarę ,powodem był zacięty zawór egr który non stop walił sadzę do kolektora ssącego i przez to pierwszy się zawiesił całkiem ,drugi wile mu nie brakowało

wykręciłem wszystkie wyczyściłem dałem do ustawienia i śmigają do dziś.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.