Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Powtorze ze w tej chwili E70 w stosunku do nowej X5 bedzie ok. 1,5 generacji w tyle. Gdy za 3 lata wyjdzie nastepca F10 to seria E70 bedzie jak skansen na kolach. Pakowac >300tys pln w zabytek? Moze lepiej kupic jakies zabytkowe Porsche? E70 raczej za kultowe uznane nie bedzie...

Eee tam gadasz.nawet za 5lat bede wolal cokolwiek zabytkowego z x niz jakakolwiek 5er, no chyba ze gt ale to nie 5er tak naprawde, noi ta utrata wartosci 5er.nowe x5 na zdjeciach mi sie nie podoba ale pewnie w realu bedzie dobrze.na szczescie nie mam takiego dylematu bo szkoda kaski na nowe.ja napewno kupie zabytkowe x5 e70 4.8i, na pewno nie kupie f10.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie widze ze moja wypowiedz wzbudzila pewne emocje. Teraz E70 nie wyglada zle ale po wyjsciu nastepcy zawsze zmienia sie punkt widzenia i postrzegania poprzednika.

Za 3 lata bedzie to jeszcze bardziej widoczne gdy nowe standardy wyznacza nowa 7 i 5. Wspomnicie moje posty :wink:

 

Kolego kkx5 jak kupisz X5 4.8i to na pewno nie bedziesz zalowal. Mialem okazje przejechac takim pare tys km i jest to naprawde fajna wersja. Jest odpowiedni dzwiek i moc.

Widze ze wolisz SUV od limuzyn i Twoje prawo. Dla mnie zaleta zwyklej 5 jest lepsze prowadzenie, komfort jazdy i przede wszystkim o wiele mniejszy halas przy wiekszych predkosciach. Utrata wartosci? Coz jak kupuje nowy samochod to jego sprzedaz wydaje sie tak odlegla ze nie mysle wtedy o nastepnym wlascicielu tylko ciesze sie zakupem jaki mi sie podoba.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No teraz lepiej.rozumiem twoj punkt myslenia.cos w tym jest.nie zgadzam sie w kwestii tego zabytku,ale pewnie to troszke przenosnia.faktycznie taka e39, swietny samochod zreszta, jest mega stara do takiej 5gt ale xsy zyja swoim swiatem troszke i nie starzeja sie tak szybko jak reszta stawki.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No teraz lepiej.rozumiem twoj punkt myslenia.cos w tym jest.nie zgadzam sie w kwestii tego zabytku,ale pewnie to troszke przenosnia.faktycznie taka e39, swietny samochod zreszta, jest mega stara do takiej 5gt ale xsy zyja swoim swiatem troszke i nie starzeja sie tak szybko jak reszta stawki.

 

 

Musze przyznac racje ze dla X czas plynie jakby wolniej. Nie zmienia to jednak faktu ze technika idzie do przodu jakby coraz szybciej. Mam wrazenie ze z kazda nastepna generacja skok technologiczny jest coraz wiekszy. Taka E-klasa po liftingu moglaby jezdzic bez kierowcy gdyby przepisy prawne na to pozwalaly! Kolejnym tematem jest odchudzanie samochodow. Nowy Range Rover o 400kg lzejszy niz poprzednik, w Audi Q7 tez zapowiada sie podobne odchudzanie wiec pewnie nowa X5 nie bedzie gorsza. Mniejsza masa + jednoczesnie wieksza sztywnosc konstrukcji = wiekszy komfort i frajda z jazdy. Tu nie chodzi tylko o elektronike i design.

 

 

P.S Okreslenie "skansen" wydalo mi sie odpowiednie do zobrazowania 2 generacji roznicy wieku.

Opublikowano

Ludzie michael ma racje, E70 ma podzespoly, deske itd modelu e60 który UWAGA był produkowany od 2003 roku, zaprojektowany w 2001 roku. To juz prehistoria... lepiej poczekac na f15

 

e39 po lifcie jeszcze ujdzie ale przed 2000 rokiem to juz zabytek :norty:

Hmmmm
  • Moderatorzy
Opublikowano

Jeśli cała E70 to prehistoria to masz prehistoryczną np. nawi :)

Bo w zasadzie to ten sam CIC....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

BMW jest bardziej skoncentrowane na utrzymaniu rozkladu masy w okolicy 50:50, niz na odchudzaniu samochodu, wiec wielkiego odchudzania nie bedzie - z tego co (chyba) czytalem Audi Q7 bedzie budowany na nowym podwoziu, F15 bedzie chyba korzystalo z podwozia F10

 

poza tym moim skromnym zdaniem taki range rover to troche inna liga, jesli wyjsciowo masz czolg, to da sie z niego sciagnac troche pancerza

 

jest oczywistym, ze komfort i frajda z jazdy to sprawa subiektywna; kilkukrotnie juz tu pisalem, ze dla mnie F10 komfortu w wersji podstawowej nie dostarcza, zawieszenie jest zbyt miekkie w stosunku do tego co znalismy z E60 i E39; jesli samochod jest z elektronika zawieszenia, to jest lepiej; uklad kierowniczy (elektryka) pracuje jak w hondzie, tj. bardzo lekko obraca sie kierownica... no chyba, ze jezdzi sie x-drive lub M5, gdzie nadal jest hydraulika

 

powyzsze kwestie + mnostwo problemow z jakoscia z poczatku produkcji sprawia, ze czesc osob woli sprawdzone "skansenowe" rozwiazania

 

quote="Michael1916"]

Musze przyznac racje ze dla X czas plynie jakby wolniej. Nie zmienia to jednak faktu ze technika idzie do przodu jakby coraz szybciej. Mam wrazenie ze z kazda nastepna generacja skok technologiczny jest coraz wiekszy. Taka E-klasa po liftingu moglaby jezdzic bez kierowcy gdyby przepisy prawne na to pozwalaly! Kolejnym tematem jest odchudzanie samochodow. Nowy Range Rover o 400kg lzejszy niz poprzednik, w Audi Q7 tez zapowiada sie podobne odchudzanie wiec pewnie nowa X5 nie bedzie gorsza. Mniejsza masa + jednoczesnie wieksza sztywnosc konstrukcji = wiekszy komfort i frajda z jazdy. Tu nie chodzi tylko o elektronike i design.

 

 

P.S Okreslenie "skansen" wydalo mi sie odpowiednie do zobrazowania 2 generacji roznicy wieku.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

to jakis ekspres... transport w US z fabryki na zachodnie wybrzeze trwa ok. 3 tygodni :)

 

gratulacje! bedzie pan zadwolony!

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

rzeczywiście terminy się poskładały:

21.02 podpisałem zamówienie

12.03 wszedł do produkcji

15.03 był gotowy

19.03 w procie w Charleston

20ego załadowany na statek

1.04 dopłynął do Bremerhaven

3.04 wyjechał lorą do Polski do Kleszczowa k/Bełachatowa (główny plac BMW)

5ego dojechał

dziś dojechał do dealera

w sobotę odbieram :-)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja bym poprosil, aby go nie myli :)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

odebrałem dzisiaj :P

i zaraz potem traska 400 km; średnie spalanie wyszło 9,8/

pięknie brzmi i ciągnie ten motor.

na razie pan jest zadowolony :cool2:

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

właśnie wróciłem z trasy 1600 km.

dotarłem Baśkę zgodnie z instrukcją.

Tak jak pisał Bono "pan jest zadowolony" :D

mocy jest pod dostatkiem, komfort jazdy bardzo dobry, spalanie akceptowalne - miasto <10l, ostatnia trasa z prędkościami od 130 do 220 km/h wyszło 11,6l.

Adaptive drive robi swoje - samochód jedzie jak po szynach, nic się nie buja; poziomowanie tyłu (poduszki) też fajna sprawa przy dużej ilości bagażu.

Myślę, że to był Bardzo Mądry Wybór z mojej strony :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

:cool2:

 

w ostatni weekend pyknalem ok. 1200 km - sama przyjemnosc :)

 

miejsca juz zaczyna "brakowac" - wlasnie kupilem box na dach, bagaznik bedzie niedlugo zajety przez psa :)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
:cool2:

 

w ostatni weekend pyknalem ok. 1200 km - sama przyjemnosc :)

 

miejsca juz zaczyna "brakowac" - wlasnie kupilem box na dach, bagaznik bedzie niedlugo zajety przez psa :)

 

boxa mam, właśnie dojechały belki bazowe ze sklepu z DE; bo w bagażniku jeździ pies :-)

widzę, że mamy podobną konfigurację "bagażową" :mrgreen:

Opublikowano
:cool2:

 

w ostatni weekend pyknalem ok. 1200 km - sama przyjemnosc :)

 

miejsca juz zaczyna "brakowac" - wlasnie kupilem box na dach, bagaznik bedzie niedlugo zajety przez psa :)

Ja w majowy 'weekend' przejechałem prawie 4000 km. W 4 osoby z bagażami i dużymi zakupami w drodze powrotnej. Jak dobrze, że nie mam koła zapasowego :D Dzięki temu spory dodatkowy bagażnik pod deską :cool2: Super sprawa.

Zastanawia mnie tylko, jak TomekW uzyskał <10 l/100km w ruchu miejskim. Choćbym nie wiem jak się starał, nie schodzę poniżej 11,5-12 l. Moja X5 przekroczyła właśnie 100K przebiegu. Przestała brać olej (w pierwszych 30K dolewałem litr co 7-10.000 km) ale pali średnio o litr więcej.

Opublikowano

te <10l/100 km w mieście to moja żona.

mnie wychodzi więcej :oops:

ja to się zastanawiam jak można zejść do wartości katalogowych, które dla mnie wyglądają na nierealne...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

kiedy ja zasiadam za sterami po mojej zonie, to od razu zasieg kilometrowy mi rosnie (mimo, ze srednia predkosc mam wieksza), wiec zalezy kto jak jezdzi - wg mnie najwiekszy wirtuoz jazdy to ten, kto malo uzywa hamulca

 

dla mnie spelnienie wartosci katalogowych nie stanowi problemu, ale to zasluga tego, ze nie stoje w korkach i wiekszosc mojej jazdy jest bez zatrzymywania sie (i ruszania ponad 2 ton z miejsca)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Też zakupiłem właśnie E70.

Dostałem 23% rabatu więc dziś używane w Premium Selection są droższe.

 

Wyszedłem z założenia, że nowa będzie miała wyższą cenę niż cena katalogowa E70 w tej chwili. Tym bardziej że pojawią się nowe silniki i jeśli się nie mylę opcja napędu na jedną oś.

Więc jeśli będę chciał przynajmniej 6 cylindrów, napęd x 4 to będzie już średnio wyższa półka cenowa.

 

Dodatkowo na pewno początkowe egzemplarze nie będą bez wad.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.