Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja piszę o Boschu z początku XXI wieku :)

 

Silnik BMW jest na pewno lepszy, wydajniejszy, ekonomiczniejszy.

Jednak z punktu widzenia użytkownika i jego portfela czy prostsze tym lepsze.

Opublikowano
Ok , ale gdzie czytam o turbinach to piszecie strasznie duze ceny po 2tys-3tys a na allegro max 1500zl , jestem laikiem nie znam sie tak na mechanice, ale czym sie roznia te z allegro od tych za 3tys? wiadome firma to ja wiem;>
Opublikowano

Firma ta sama, ale obudowy.

Srodek turbiny jest wymieniony bo i turbina regenerowana. Nowka garretta do 320d to jakos 3500zl.

 

Ale nie ma sie co bac, zadbana przejezdzi naprawde dlugo.

Przyjmij, ze wytrzyma conajmniej 200tkm. Robisz 20tkm rocznie, to zajmie jej 10 lat, zeby umarla. Tzn, ze odkladajac mniej niz 30zl miesiecznie uzbierasz na nowa :).

 

Chociaz renegeracja w moim odczuciu sie oplaca. Jak korpus zdrowy to bedzie to chodzic jak oryginal a jak na dobrych czesciach to i rownie dlugo.

Opublikowano
Haha no tak jezeli juz swoja bd jezdzil to podjade do znajomego fitry oleje plyny rozne powymieniac no i zeby sprawdzil turbo da sie je jakos sprawdzic przeczyscic? bo z tego co widze to najdrozsze chyba czesci do e46 to turbiny i dwumas?:> psuje sie to czesto? turbina rozumiem jak jest szanowana przez wlasciciela to posluzy dlugo tak jak napisales a dwumas? jak o to zadbac?:>
Opublikowano

tak samo się o to dba :D ale przy 200tys i tak duzo ze sprzegła na pewno nie zostało :)

 

dwumasowe koło nie lubi przyspieszania z niskich obrotów. Jak chcesz deptać do podłogi to warto mieć już te 2tys obrotów. Nie lubi ścigania się ze świateł i innego świrowania, agresywnego zmieniania biegów itp. Ruszanie też powinno odbywać sie z obrotami (bo są przypadki ludzi którzy ruszają nie dodając gazu).

szukam
Opublikowano

Odpowiem na druga czesc pytania.

 

Mozesz wyczyscic turbo czyszczac np kierownice zmiennej geometrii. To nie jest zly pomysl nigdy.

Dodatkowo mozesz wymienic wezyki podcisnienia do sterowania turbo i co najmniej wyczyscic elektrozaworek nia sterujacy.

 

Co jeszcze pada? Wtryski, po mniej wiecej takim przebiegu jak turbo i dwumasa, chociaz to takie dosc plynne. Na pewno nie padnie Ci wszystko na raz jednego dnia.

 

Stad tez natlok tematow na forum, ludzi, ktorzy kupili aut majace wlasnie zblizony przebieg do 200tys, gdzie nikt tego jeszcze nie wymienil i mieli nadzieje, ze bedzie jezdzic wiecznie. Fakt jest taki - jak raz wymienisz, to masz kolejne 200tys gwarantowane, bo ten silnik tyle spokojnie przezyje.

 

Zawieszenie pozytywnie zaskakuje, jest odporne na wroclawskie nawet dziury i w porownaniu do zawieszen innych producentow zyje dlugo.

Opublikowano (edytowane)

Hm bo zaliczkuje samochod z 198tys przebiegiem

z tego nr vin wiem tylko o wyposazeniu i to co w podstawowych informacjach wyskakuje reszty nei wiem bo nie wiem jak sie sprawdza:)

Nr vin: wbaas71050fy01961

link do auta: http://moto.allegro.pl/rezerwacja-i2992085048.html

 

Brif tif wszystkie papiery wraz z ksiazka serwisowa mam, auto mialo 2 wlascicieli nie jak na stronie pisze ze 1 , babke 47r i gosc 80r ostatni tif z listopada 2012r gdzie przebieg jest 196tys aktualnie ma 198tys. Sprawdzony miernikiem lakierniczym, przednia szyba wymieniona jedynie, tyl lampy zmienione przez gosci ale stare mam w bagazniku

Edytowane przez krisstow
Opublikowano

Wyglada ladnie, jest niedrogie, ja bym sie nie czepial przebiegu.

W koncu w kazdym bys musial cos zrobic, predzej czy pozniej.

 

Potlumacz ksiazke serwisowa, bedziesz wiedzial, co juz zrobione.

Ja mialem np wymienionego kata i rozrusznik z milych niespodzianek.

Opublikowano

No razem wyjdzie mnie 20tys. bo oplaty panowie juz porobili tyle ze musze za nie zaplacic i nie musze jezdizc tlumaczyc papierow akcyzy placic itp:) tylko teraz tablice wyrobic itp.

A za przebieg raczej jestem pewien bo w DE przegladu za flaszke nie zrobia;D ojciec ciagle sprowadza z niemiec bo jezdzi taksowka i musi miec auto pewne i trwale przede wszystkim:) kiedys handlowal i zna sie troche;p mam rodzine w DE i mowia ze gdy auto nie nadaje sie albo gdzis mocno zgnite albo jeszcze cos, to nie przejdzie przegladu. A w tej bmw olej wymieniany w ASO byl tez jakos w 2012r nie pamietam dokladnej daty i tez jakos 190tys mial.

 

Tyle ze jak mowicie ze kolo 200tys moze byc tak ,ze dwumas pada albo turbo to juz sie boje;D byle nie padnie mi odrazu po zakupie..:> chyba ze juz wczesniej bylo cos zrobione:) ale najwyzej wymieni sie i bd funkcjonowac tak jak ma;> w swoje byle autko Mercedesa A klase wpakowalem na poczatek 3.5tys.. i auto sluzylo mi 2 lata i gdy wsadzilem te 3.5 tys od tego momentu nic w tym aucie sie nie psulo:> takze nie zawiodl mnie, teraz mysle ze z bmw tez nie bedzie zle:) jak sie cos zepsuje choc niechcialbym to wymieni sie i posluzy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.