Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam pytanie odnośnie ciśnienia sprężania w mojej m52tu28 mam równe ale niskie ciśnienie około 9 bar robiłem prube olejową i ciśnienie maxymalnie o 0.5 bar poszło do góry teraz zastanawiam się co może być tego powodem bo praktycznie nie możłiwe jest to żę zawory się wypaliły na wszystkich cylindrach tak samo zastanawiam się czy przyczyną może być np to że mam przestawiony rozrząd na wałku ssącym z tego co się dowiedizałęm o około 7 minut i pokauazuje błąd vanos 103 i auto ma mega muła może przyczyną będzie to zę występuje niewłaściwa kolejność napełniania i auto przez to ma takie liche ciśnienia?? może łańcuszek mam wyciągnięty tylko ciekawy jestem czy istnieje taka możliwość
Opublikowano
Na przestawienie się rozrządu nie. Chodzi o to, że zawory są dłużej otwarte i przy suwie sprężania i zdążają się zamknąć przez co kompresja tak niska. Z tego co wiem to w tych silnikach ciśnienie to 12,5 bara na kocioł.
Opublikowano
błąd odnośnie vanosa pokazuje mi coś z wałkiem ssącym czyli może być że wałek ssący za późno lub za wcześnie ustawiony czyli co proponujecie po zdjęciu pokrywy zaworowej? jak to spawdzić? jak sprawdzić położenie wałków są ponoć znaki (kwadraciki) tak ?
Opublikowano
Nie no jakby coś było nie tak z wałkami to od razu byś to słyszał, tj praca silnika jak w traktorze. W INPa masz fajne testy vanosa, ale to tylko DIS daje serwisową jakość wykonania diagnozy.
Opublikowano
wiem tylko ze jak wystąpi błąd 103 to nie pokazuje w disie pracy wałków a jak pokazało to słyszałem żę ssący jest przestawiony o 7 stopni ale niewiem w którą strone pokazuje komunikat żę ssący poza zakresem a masz może jakieś instrukcje serwisowe jak ustawić rozrząd bez przyrządów lub jak skontrolować na wałkach są znaki tak??
Opublikowano

Więc zdjełem pokrywe ustawiłem vanos krzywkami do siebie i kiedy wałek wydechowy ustawił mi się idealnie w poziomie to wałek ssący jest w stosunku do niego troszeczke opóźniony był delikatnie pod kątem ale nie powiedział bym że to jest o ząbek błąd pokazuje mi wałka na ssaniu teraz mam pytanie jak sprawdzić cza łańcuszek się kwalifikuje do wymiany (ten co łączy 2 wałki) po wciśnięciu napinacza maxymalnie do dołu to po naciągnięciu łańcuszka maxymalnie w góre centralnie nad napinaczem mam luz około 1cm gdy napinacz jest zluzowany łańcuszek ciasno siedzi na nim nie ma luzów .

Mam jeszcze jedno pytanie czy przesunięce wałka ssącego może być przez vanosa niewiem źle ustawiony albo zacięty?? bardzo czekam na wszystkie porady

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.