Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 164
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Z czystej ciekawosci. Ile automeritum wola za samochod? I moze podaj VIN dla ogolu. Z checia zobacze co tam w niej siedzi.

PW Ci napisałem. Samo Automeritum Kraków oczywiście polecam. Mili panowie i znajdą Ci auto jakie będziesz chciał. Jakbyś chciał mogę podać jeszcze kontakt do ludzi z forum którzy zajmują się sprowadzaniem pewnych aut.

 

Link co podlinkowales to jakas bzdura, tam nie ma przedmuchow.

Komunikacje CAN masz juz postawiona? CAN to jest twoj problem wg mnie, ale jak wolisz skupiac sie na filmikach z youtube to twoj wybor.

CO do przedmuchow to niech Ci Twoi mechanicy zmierza stopien sprezania i bedzie wiadomo. Krotko zwiezle i na temat, a nie takie branzlowanie sie przedmuchy/nie przedmuchy, podniosl korek/nie podnosl korka, wala w ciulki/nie wala w ciulki.

Konkretnie niech zmierza stopien sprezania na cylindach i bedzie wiadomo, czy sa czy nie ma.

Pozniej DIS w reke i polaczyc sie z kompem, brak komunikacji to maja ja naprawic i koniec jakichs opowiesci ze jest/ze nie ma, ze nie wiedza/czy wiedza.

W zyciu trzeba twardym byc a nie mietkim :mad2: Rybki albo akwarium, konkretnie.

 

Komunikacja auta z komputerem to jest problem panów którzy sprzedają mi samochód - wzięli to na siebie i ja tylko czekam na wiadomość co ustalili. Sprawa jest jasna, że samochodu nie kupie póki nie będzie możliwa diagnoza komputerowa.

Co do przedmuchów, to napisałem jak to sprawdzali panowie którzy pracowali w ASO a teraz mają swój warsztat. Gdyby była inna opcja sprawdzenia to pewnie by tak zrobili, ale widocznie nie mają takiej możliwości. Przyglądałem się temu co robili a odkręcali korek co jakiś czas i patrzyli co się dzieje - stąd moje pytanie było właśnie, co sądzicie o takiej technice diagnozy.

Tak przy okazji, to nie znalazłem nigdzie wątku na tym forum na temat przedmuchów w silniku n47 a o remontach silnika, wymianach pierścieni, panewek czy popychaczy też nie ma za wiele, a ludzie trochę już kilometrów zrobili tymi silnikami.

Pozdrawiam,

Tomek

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dlatego juz wczesniej pisalem co do ich diagnozy przedmuchow!!!

Ja juz bym zmienil tych mechanikow :norty: nawet nie powinni sie chwalic ze robili w aso

Opublikowano (edytowane)
Dlatego juz wczesniej pisalem co do ich diagnozy przedmuchow!!!

Ja juz bym zmienil tych mechanikow :norty: nawet nie powinni sie chwalic ze robili w aso

 

Więcej już się nie udzielaj, bo masz takie pojecie o tym silniku/samochodzie jak ja w chirurgii plastycznej. Zapraszam do tematu małopolskich warsztatów

 

Link co podlinkowales to jakas bzdura, tam nie ma przedmuchow.

Komunikacje CAN masz juz postawiona? CAN to jest twoj problem wg mnie, ale jak wolisz skupiac sie na filmikach z youtube to twoj wybor.

CO do przedmuchow to niech Ci Twoi mechanicy zmierza stopien sprezania i bedzie wiadomo. Krotko zwiezle i na temat, a nie takie branzlowanie sie przedmuchy/nie przedmuchy, podniosl korek/nie podnosl korka, wala w ciulki/nie wala w ciulki.

Konkretnie niech zmierza stopien sprezania na cylindach i bedzie wiadomo, czy sa czy nie ma.

Pozniej DIS w reke i polaczyc sie z kompem, brak komunikacji to maja ja naprawic i koniec jakichs opowiesci ze jest/ze nie ma, ze nie wiedza/czy wiedza.

W zyciu trzeba twardym byc a nie mietkim :mad2: Rybki albo akwarium, konkretnie.

 

Auto było tylko SPRAWDZANE przed kupnem, nikt nie będzie się bawił w naprawę przy tego typu zleceniach co jest nie tak i czemu nie ma komunikacji z autem, a przede wszystkim nie w pieniądzach który uwzgledniają sprawdzenie auta przed kupnem. U mnie też się auto nie łączyło ani przez DIS'a ani przez INPĘ, Nikt nie twierdzi, że inne auto nie będzie miało przedmuchów, bo każde będzie miało, ale ja widząc jakie tu byly przedmuchy też bym się trochę martwił, bo to świadczy o m.in zużytych pierścieniach, trudno ocenić na ile są to groźne przedmuchy i dlatego też mechanicy dobitnie to stwierdzili.

Edytowane przez qwertykk
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To przepraszam ,przedmuchy sprawdza sie ZAWSZE ODKRECAJAC KOREK WLEWU PALIWA A CI MECHANICY MAJA RACEJE :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Opublikowano
To przepraszam ,przedmuchy sprawdza sie ZAWSZE ODKRECAJAC KOREK WLEWU PALIWA A CI MECHANICY MAJA RACEJE :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Nie będę polemizował z Tobą. .:cool2:

 

p.s Sprecyzuję jedną rzecz, przedmuchy nie były sprawdzane poprzez korek wlewu oleju, co wcześniej było napisane. Wrzucę za chwilę zdjęcie gdzie były sprawdzane i każdy sobie oceni, ale błagam o nie pisanie bzdur przez niektórych w tym temacie, co widzieli n47 jako oznaczenie silnika :mad2:

 

edt zaznaczyłem miejsce gdzie było sprawdzane i jeszcze w jednym miejscu było, gdzieś po prawej stronie, nie jestem szpecem, tak jak kolega wyżej.

 

http://img254.imageshack.us/img254/9649/3078592494.th.jpg

Opublikowano
Przyznam się że tamtego momentu/pomiaru nie widziałem, co nie znaczy, że go nie było. Widziałem jedynie akcje z korkiem. Więc teraz ktoś może powiedzieć na ile to poważne?

Pozdrawiam,

Tomek

Opublikowano
A może ktoś napisać o co właściwie chodzi z tymi przedmuchami? Tak po ludzku, normalnie, bez zadęcia ?

 

Tak normalnie, im większy przedmuchy tym bardziej zużyte pierścienie i nieszczelność ich.

Opublikowano
Przyznam się że tamtego momentu/pomiaru nie widziałem, co nie znaczy, że go nie było. Widziałem jedynie akcje z korkiem. Więc teraz ktoś może powiedzieć na ile to poważne?

 

Tomek jesteś pewien, że odkręcali korek olejowy :) ? ja tylko widziałem, tam gdzie zaznaczyłem i po prawej stronie gdzieś, ale napewno nie korek oleju.

Opublikowano
A może ktoś napisać o co właściwie chodzi z tymi przedmuchami? Tak po ludzku, normalnie, bez zadęcia ?

 

Tak normalnie, im większy przedmuchy tym bardziej zużyte pierścienie i nieszczelność ich.

Sory, nie doprecyzowalem pytania. Chodzi mi o wyjaśnienie jak sie to powinno prawidłowo diagnozować.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Już ustaliliśmy telefonicznie co kto widział :cool2: Ja z racji emocji nie widziałem wszystkiego i wychodzi na to, że widziałem najmniej ważną rzecz :mad2: Marcin już sprostował i wszystko wyjaśnił a dodatkowo powiedział, że u jego ojca, przy tym samym silniku przedmuchy sprawdzane na tym czymś powyżej ^^ są o wieleee mniejsze wręcz minimalne, także różnica jest. Ja nie będę ryzykował, odpuszczam to auto niestety.

Pozdrawiam,

Tomek

Opublikowano
A może ktoś napisać o co właściwie chodzi z tymi przedmuchami? Tak po ludzku, normalnie, bez zadęcia ?

 

Tak normalnie, im większy przedmuchy tym bardziej zużyte pierścienie i nieszczelność ich.

Sory, nie doprecyzowalem pytania. Chodzi mi o wyjaśnienie jak sie to powinno prawidłowo diagnozować.

 

Z tego co rozumiem, to z tego przewodu co zaznaczył qwertykk na zdjęciu nie powinno dmuchać. Ponoć jeszcze gdzieś z prawej strony da się to sprawdzić ale to już nie do mnie pytanie. Lepiej niech się wypowiedzą biegli w te klocki.

Pozdrawiam,

Tomek

Opublikowano
Ja, żeby zgłębić temat nagram klip z przedmuchów w ojca n47 i wrzucę na forum, rzeczywiście było zdecydowanie mniejsze niż w omawianym tutaj 320d n47.
Opublikowano

Nie rozumiem twojej wypowiedzi, cytuje: "trudno ocenić na ile są to groźne przedmuchy"

Kolego, stan zuzycia silnika mierzy sie przez sprawdzenie stopnia sprezania na poszczegolnych cylindrach.

Sa na to normy, bardzo konkretne ale jak ktos nie ma sprzetu, albo ma ten sprzet ale cena ogledzin nie uwzglednia sprawdzenia stopnia sprezania, to niech to napisze.

Po to jest forum.

Stan panewek tez mozesz zbadac, wszystko jest tylko kwestia ceny. Bierzesz probke przepracowanego oleju i wysylasz do analizy i patrzysz jakie sa wyniki, jakie metale i ile ich procentowo jest.

Wiadomo ze jak ogledziny kosztuja 100 czy 200 pln to nikt nie bedzie sie brudzil, ale niech poinformuje choc zainteresowanych, ze za dodatkowe 300 czy 400pln istnieje mozliwosc sprawdzenia cisnienia sprezania, czy nawet sprawdzenia wtryskiwaczy za nastepne 500 pln przez zrobienie testu przelewowego i niech zamawiajacy ogledziny sam sie zdecyduje jaka opcje chce wybrac.

Zgadzam sie natomiast, ze w cenie ogledzin nikt nie bedzie stawial komunikacji CAN, (bo ogledziny to diagnoza a nie naprawa) ale zakladajac ze Ci ludzie wiedza co robia, to ta komunikacja tam jest uwalona.

A postawienie jej na nowo nie jest wcale tania sprawa.

 

Update:

http://www.iv.pl/images/05870534301511580373.jpg

 

Wiecej nie wklejam bo osoby znajace sie w temacie i tak wiedza o co chodzi.

Acha i aby nie bylo, to jest z podrecznika :mrgreen:

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

AndiT wytlumaczyles im dokladnie a Ci 'mechanicy' z ASO robia w to asowski sposob :duh:

 

qwertykk nie jestem specem a Ty sie zaraz bulwersujesz ze urazilem Twoich mechanikow,uwierz mi, nie ma mechanikow dobrych ,jak sobie sam cos zrobisz to bedziesz mial ,wiadomo wszytskiego nie idzie samemu ale podstawoowe rzeczy mozna :cool2:

Meczanicy musza miec przerob zeby zarabiac ,nie cacakaja sie z autami ,cos nie pojdzie to wroci i znow sie go skasuje ,to tego jeszcze maj dobra kase na czesciach...

Opublikowano
AndiT wytlumaczyles im dokladnie a Ci 'mechanicy' z ASO robia w to asowski sposob :duh:

 

qwertykk nie jestem specem a Ty sie zaraz bulwersujesz ze urazilem Twoich mechanikow,uwierz mi, nie ma mechanikow dobrych ,jak sobie sam cos zrobisz to bedziesz mial ,wiadomo wszytskiego nie idzie samemu ale podstawoowe rzeczy mozna :cool2:

Meczanicy musza miec przerob zeby zarabiac ,nie cacakaja sie z autami ,cos nie pojdzie to wroci i znow sie go skasuje ,to tego jeszcze maj dobra kase na czesciach...

 

Nie bulwersuję się :wink: nie ma mechaników idealnych i z tym się zgodzę, a dobrzy są, ale nie zawsze wychodzi tak samo dobrze, people are people :cool2:

Opublikowano
NO jak z tym wozem kupiles go?

Pisałem wcześniej, że odpuszczam to auto. Mam nadzieje, że cierpliwość się opłaci. Tak btw. to na allegro jest niezły wysyp tanich 320d z rocznika 2010 - i widzę, że za moje ok 70 tys. coś bym tam złowił :mad2:

Pozdrawiam,

Tomek

Opublikowano
NO jak z tym wozem kupiles go?

Pisałem wcześniej, że odpuszczam to auto. Mam nadzieje, że cierpliwość się opłaci. Tak btw. to na allegro jest niezły wysyp tanich 320d z rocznika 2010 - i widzę, że za moje ok 70 tys. coś bym tam złowił :mad2:

 

Chyba wirtualnie, albo średnio wyposażone - z tego, co przeglądam, to ceny zaczynają się od 80k w górę za przyzwoicie wyposażone, zadbane, pewne i serwisowane egzemplarze :wink: Mowa o autach z silnikiem 177KM

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jest na tym forum coś takiego jak giełda? - dział, gdzie użytkownicy forum przedstawiają swoje oferty sprzedaży. Na auto zza granicy nie umiem się doczekać :roll: Swoje sprzedałem i jestem bez auta :!: Kto mi sprzeda 320d ? : )

Pozdrawiam,

Tomek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.