Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam. na zimnym silniku dopuki się nie rozgrzeje falują obroty silnika . jest to niewielkie bo około różnica 50\min falowanie. Jest jeszcze jedno co może mieć coś wspólnego z falowaniem obrotów, mianowicie w nowym akumulatorze ubywa mi napięcie. kiedy dojadę do celu i po wygaszeniu silnika zmierzę napięcie wynosi około 12,6V a rano jak przychodzę to po pomiarze jest średnio 11,7V i odpala ale z ciężkim bólem. oddałem aku na gwarancji do przejżenia. dostałem zastępczy i tak samo, rono było podobnie 11.8V. RATUNKU !!! co robić ? NAPIĘCIE ŁADOWANIA 14,2V.
Opublikowano

Poszukaj tematu o opornicy nagrzewnicy - tzw Jeżu.

U większości osób z podobnymi problemami często winny był ów jeż.

 

Jak aku jest słaby to może falować, chociaż równie dobrze mogą to być np wtryski.

Opublikowano

Hmmm, to szukaj innej przyczyny spadku voltow, chociaz moze to normalne jak aku jest po prostu bardzo zimne.

 

A co do falowanai to poczytaj jeszcze o elektrycznym podgrzewaczu cieczy. To sie aktywuje tylko jak temp spada ponizej 5 stopni.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tylko i wyłącznie przyczyną jest podgrzewacz płynu chłodzącego!!

Nie szukaj innej przyczyny, jeże itp..

Dla porównania, wyłącz kompletnie panel klimatronika, czyli zmniejsz siłę wiatraka, aż się wszystko wyłączy, jak obroty przestaną falować, to łeb dam sobie obciąć, że to podgrzewacz. Sposób na padający akumulator, to przed zgaszeniem silnika zawsze wyłącz klimatronik i po kłopocie, jest kolega na forum, który naprawia te cacka, ROGER-NYSA.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Tylko i wyłącznie przyczyną jest podgrzewacz płynu chłodzącego!!

Nie szukaj innej przyczyny, jeże itp..

Dla porównania, wyłącz kompletnie panel klimatronika, czyli zmniejsz siłę wiatraka, aż się wszystko wyłączy, jak obroty przestaną falować, to łeb dam sobie obciąć, że to podgrzewacz. Sposób na padający akumulator, to przed zgaszeniem silnika zawsze wyłącz klimatronik i po kłopocie, jest kolega na forum, który naprawia te cacka, ROGER-NYSA.

 

Kolega Krzysiek BMW Jabłonna wyczerpał temat. :D

Opublikowano
to mowicie ze to jez jest odpowiedzialny za zarcie pradu bo u mnie tez cos bierze prad jak auto jest zgaszone aku nowy a na zkaszonym pobor pradu jest 1.33 ampera

 

Jak taki duzy, to jezu.

 

Co do falowania to latwo sprawdzic czy to podgrzewacz. Wystarczy od niego odpiac wtyczke. Ja bym sie nie kusil o stwierdzeni, ze na 100% bo wielu ludziom faluje przez wtryski etc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego z Sandomierza wyjmij bezpieczniki odpowiadające za klimę, wiem, że są 3 sztuki i wtedy sprawdź pobór, jak pobór spadnie, to jeżozwierz, w Twoim przypadku bym go obstawiał.

 

Co do podgrzewacza, to można go sprawdzić tak jak kolega dxtr71 mówi, czyli pobrudzić paluchy zdejmując brudną wtyczkę, albo wyłączyć klimatronik jak opisałem wcześniej, wystarczy też obniżyć temperaturę do 16 na klimatroniku i też podgrzewacz będzie wyłączony.

Jak te proste sposoby sprawdzania zawiodą i autko dalej będzie falować, to wtedy trzeba szukać grubych-kosztownych przyczyn jak wtryski.

Pocieszę, że jak do tej pory 10 na 10 przypadków, to podgrzewacz nawalał, gdy falowały obroty i padała bateria.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego z Sandomierza wyjmij bezpieczniki odpowiadające za klimę, wiem, że są 3 sztuki i wtedy sprawdź pobór, jak pobór spadnie, to jeżozwierz, w Twoim przypadku bym go obstawiał.

A jak nie to "Ojciec Mateusz " na pewno dojdzie co i jak :D :D :D

Opublikowano

Witam,

 

Dołączę się do tematu, mam problem z falującymi obrotami na zimnym. Tzn, jak jest zimny to obroty rosną tak do 950 ale po pewnie czasie spadają do około 820. Ale tym się nie przejmuję bo pewnie tak musi być. Wymieniłem akumulator na nowy i jak postoi tak z 2 dni to napięcie spada do 11,88V. Dzisiaj podpiąłem Inpę i sprawdziłem sposobem kolegi na klimatroniku ustawiłem temperaturę 16 st. i napięcie wzrosło do ok. 12,2V, jak wyłączyłem w ogóle klimatronika to napięcie było 12,33V. Więc co jest do wymiany albo naprawy jeż czy podgrzewacz?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam,

Dołączę się do tematu, mam problem z falującymi obrotami na zimnym. Tzn, jak jest zimny to obroty rosną tak do 950 ale po pewnie czasie spadają do około 820. Ale tym się nie przejmuję bo pewnie tak musi być. Wymieniłem akumulator na nowy i jak postoi tak z 2 dni to napięcie spada do 11,88V. Dzisiaj podpiąłem Inpę i sprawdziłem sposobem kolegi na klimatroniku ustawiłem temperaturę 16 st. i napięcie wzrosło do ok. 12,2V, jak wyłączyłem w ogóle klimatronika to napięcie było 12,33V. Więc co jest do wymiany albo naprawy jeż czy podgrzewacz?

Elektryczny podgrzewacz płynu chłodzącego, naprawia ROGER-NYSA i chyba trandolf

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a ktore to bezpieczniki od klimy tak dokladnie ,tam jest niby napisane ale nie chce cos zj.ebac ale 1.33ampera bierze mi jak auto jest wylaczone i jak tu dojc co i jak. moj mechanik mowil zeby nie wyjmowac wszystkich po koleji bezpiecznikow bo imobilaiser rozkoduje przy ktoryms

Znajdziesz tu:

viewtopic.php?p=549867

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
a jeszcze zapomniałem, czy jest problem z wyciągnięciem tego podgrzewacza płynu? co z płynem jak wyciągniemy podgrzewacz?
Opublikowano

Niczym raczej nie zacisniesz. Mozesz lapac plyn od dolu jak bedzie uciekal albo po prostu uzuplenic ubytek.

Termostaty masz sprawne? Moze globalnie wymienc co musisz i wymien plyn caly jesli jeszcze nie wymieniales?

Opublikowano
termostat wymieniłem i płyn(mam tylko jeden), dużo będzie tego płynu uciekać? Jak sprawdzić czy to ten podgrzewacz? żadnego błędu inpa nie wywala.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak dasz temp. na 16 lub wyłączysz całkiem i nie faluje to wina leży w podgrzewaczu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
korekcje są w miarę dobre, tylko prąd mi coś zjada, aku nowy, jak postoi tak 2 dni to napięcie jest w granicach 11,88. i teraz nie wiem jeż czy nagrzewnica? a jak się dostać do tej wtyczki od podgrzewacza?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.