Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A45 mnie mocno kręci... jestem ciekawy jak to będzie jeździło... Miałem ostatnio okazję jeździć nową klasą A i jeśli chodzi o ilość miejsca to według mnie jest go ciut więcej niż w serii 1. W DE cena zaczyna się od 50000 euro. Zobaczymy co wymyślą z ceną w Polsce... bo o ile 200000zł jest według mnie jeszcze ceną akceptowalną to 250000zł za hatchbacka to już sporo...

 

177k wyjściowo, akurat w cenie M135i 5d.

  • Odpowiedzi 150
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
No to będą listy społeczne przed salonami Mercedesa. Już widzę te Evo i eSTiaje miażdżone na światłach przez poczciwe emeryckie A-klasy... Przecież to ma lepiej przyspieszać niż gołe 911... Świat się kończy.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam

 

Trzeba by w końcu dodać f34 do Kategorii premiera 16 czerwca premiera:)... a w nie których salonach auto już jest (nie oficjalnie) ;)

 

i mnie sie podoba :twisted: :twisted:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Troche zdjęć z salonu

 

Auto dzieli płytę podłogowa z nowa 5 (czyli stara płyta 7) miejsca jest ogrom! :mrgreen:

 

http://imageshack.us/a/img189/5179/ar3k.jpg

 

 

http://imageshack.us/a/img600/2820/r1.jpg

 

http://imageshack.us/a/img826/7910/wraz.jpg

 

http://imageshack.us/a/img194/133/sr8k.jpg

 

http://imageshack.us/a/img69/7475/7pxh.jpg

 

http://imageshack.us/a/img809/2381/m6o3.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miejsca na nogi na tylnej kanapie jest że hoho. Z przodu to samo co w F30/31.

pozdrawiam

Paweł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolejny beta tester na forum :wink: Ale gratulacje za odwagę :cool2: Ja może zaczekam ze 3 lata....

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
eee czemu płyta z starej 7 i nowej 5 elektronika z 5 i 3 co tu testować :) BTW ktoś musi być pierwszy ;)
Opublikowano
Tą akurat będziesz widział jak będziesz wracał w odwiedziny do rodziny na wieś ;)
Opublikowano
A ja w sobotę byłem w salonie i oglądałem 3GT. Kiedyś (lata 80-te) miałem Forda Sierrę. Linia zbliżona, bagażnik otwiera się podobnie. Na tylnej kanapie trochę ciasno, głową zawadzam o sufit. Syn mówi, że fajnie, bo można spać. :duh: Nie ma schowka w podłokietniku między fotelami kierowcy i pasażera. Mieści się tam tylko zestaw telefoniczny. Nawet puszki piwa nie włożymy :cry: schowek przed pasażerem też wielkością nie grzeszy. No i najważniejsza uwaga: Bardzo niskie fotele. Siedząc na prawym (pasażer) z podciągniętymi nogami mam ponad 10 cm między nogą a fotelem. Strasznie niewygodne. Nie da się długo jechać w wyciągniętymi nogami i na leżąco. Czasem trzeba się poruszyć i tu największa wada. :mad2: To takie niby sportowe, ale porażka na całego. :?:
Opublikowano

Kolego jak schowki są dla Ciebie takie ważne, to BMW nie jest dobrym kierunkiem... coś koło skody proponuję się rozejrzeć :)

 

Ja też oglądałem 3GT i pierwsze wrażenia są naprawdę bardzo pozytywne. Wygląd to kwestia gustu, ale mi się podoba. Dużo bardziej niż na zdjęciach.

Miejsca w środku jest mnóstwo, z tyłu dużo więcej niż u mnie w F11. A linia GT właśnie z myślą o wygodnym podróżowaniu została zrobiona.

 

Jak tylko będzie to możliwe to umówię się na jazdę próbną.

Opublikowano
No cóż, od zawsze wiadomo, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Dla kolegi przesiadka na 3GT to awans, dla mnie odwrotnie. I tyle w temacie. Ale tematem postu nie jest wyrażanie się o gustach innych, lecz o samochodzie. Nie napisałem słowa, że 3GT to zły samochód. Wskazałem zauważone przeze mnie "wady", tzn. to, co mnie przeszkadza w codziennym użytkowaniu. Chciałbym zobaczyć pasażera o wzroście ok. 180 cm wysiadającego z 3GT po kilku godzinach jazdy w pozycji prawie leżącej :cry2: . Co kto lubi. Ja uważam, że fotele są za niskie. Nawet nie wspomnę o siedzeniach w mojej X5, bo to inna bajka. Natomiast bardzo wysoko oceniam łatwość wsiadania/wysiadania z przednich foteli, ale nie z tyłu. Głowa boli...
Opublikowano

ja mam 187cm i jeżdżę F30 (fotele najniżej jak się da). Jeździłem bardzo różnymi autami (takimi, gdzie fotel dosłownie leży na podłodze też) i czasem mam wrażenie że w F30 nadal jest dla mnie za wysoko.

Tak jak powiedziałeś - o gustach się nie dyskutuje, ale dla mnie wszystkie SUVy odpadają z założenia, bo na taborecie to w kuchni mogę posiedzieć ;)

 

Co do 3er GT - cóż, o niebo lepiej niż 5er GT, jednak wg. mnie jest to zatracona 'sportowosc' BMW - ot, taki duży kloc i widać, że to auto jest naprawdę duże (choć komfort jazdy szczególnie z tyłu musi być bardzo duży).

Opublikowano
Kolego jak schowki są dla Ciebie takie ważne, to BMW nie jest dobrym kierunkiem... coś koło skody proponuję się rozejrzeć :)

 

Ja też oglądałem 3GT i pierwsze wrażenia są naprawdę bardzo pozytywne. Wygląd to kwestia gustu, ale mi się podoba. Dużo bardziej niż na zdjęciach.

Miejsca w środku jest mnóstwo, z tyłu dużo więcej niż u mnie w F11. A linia GT właśnie z myślą o wygodnym podróżowaniu została zrobiona.

 

Jak tylko będzie to możliwe to umówię się na jazdę próbną.

 

przecież to prawda że w f30 bmw pojechało ostro po bandzie oszczędzając na schowkach /i materiałach też/. Jak ktoś robi wersję Gt to chyba nie dla żigolaka tylko dla pary z dzieckiem albo kogoś kto aktywnie żyje i potrzebuje czegoś z większym bagażnikiem na sprzęt. Schowki się wtedy nie przydają ? Tylko skoda je ma ? A usiądź w A4 może, takim z pakietem dodatkowych schowków..

Opublikowano
Kolego Rycy. Zgadzam się z Tobą, ale zauważ, że napisałem o pasażerze a nie kierowcy. Domyślam się, że z prawego fotela korzystasz niezmiernie rzadko. A kierowca ma zupełnie inne odczucia i potrzeby. Swego czasu jeździłem Porsche i leżące fotele kierowcy zupełnie nie przeszkadzały. Ale usiądź obok na dłuższą podróż, kiedy nie masz co zrobić z nogami a musisz trzymać wyciągnięte, brakuje kierownicy pod rękami itp. Wtedy wymienimy poglądy... W długich podróżach coraz częściej oddaję kierownicę młodszym a sam siadam obok lub z tyłu i delektuję się mijanymi krajobrazami. Dlatego zwracam uwagę nie tylko na moc, moment obrotowy, zachowanie na zakrętach... to mnie rajcuje kiedy prowadzę sam. Oczywiście, że moje uwagi są subiektywne ale po to jest to forum. Niech każdy wybierze to, co najlepiej zaspokoi jego potrzeby, a często pierwsze zauroczenie nie pozwala zauważyć istotnych braków czy niedoróbek w danym modelu. A potem żal, bo już za późno na zmiany. No i ważnym jest, do czego ma dany samochód służyć, jakie jest przeznaczenie. 3GT raczej jest rodzinny i brak schowków jest tu akurat chyba wadą.
Opublikowano
Przeczytałem Twój komentarz o niskich fotelach, popatrzyłem czym jeździsz... i wszystko jasne :-) Fotele w 3GT są wyżej niż w zwykłej trójce ale daleko im do pozycji z X5.
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.