Skocz do zawartości

bmw 3 GT


2zerozero7

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 150
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

z innej beczki, byłem wczoraj w Bawarii W-wa na Czerniakowskiej a w salonie tylko 2 auta BMW (remont/przebudowa ASO):

 

jedno to 520d LCI drugie to 3 GT 2.0d z racji, że auta oddalone od siebie o 2m to popatrzyłem:

- wymiary zew. ~porównywalne,

- wymiary środka ~identyczne,

- ceny aut ~porównywalne (~260k),

- przeznaczenie ~identyczne (auta rodzinne do przemieszczania się bez emocji z punktu A do B),

 

ale środek: projekt/materiały/wykonanie/jakość TO NIE TO SAMO :| ,

 

F10 jest minimum 2 klasy "lepsza/ładniejsza",

 

wsiadając do 3GT z F10 miało się wrażenie jakby auto (3GT) było o 50% tańsze, przy bezpośrednim porównaniu środek 3GT to mega bieda :| ,

 

nie mam pojęcia czemu w jednym salonie ustawiono tylko te 2 modele, NIKT "normalny" po obejrzeniu tych demówek nie wybierze 3GT

 

Z myślą o Naszych Klientach od kwietnia trwa gruntowna rozbudowa salonu Bawaria Motors przy ulicy Czerniakowskiej 47. Zakończenie rozbudowy planowane jest na październik. Przez ten czas salon i serwis działają normalnie, jednakże ze względu na rozbudowę mamy ograniczone możliwości prezentacji modeli BMW na terenie naszego salonu.

Odnośnie wyposażenia poszczególnych modeli BMW to jest to indywidualna kwestia każdego klienta. Model BMW 3GT również można dodatkowo doposażyć i skonfigurować według własnych potrzeb.

 

pozdrawiamy,

Bawaria Motors Warszawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jakieś gazecie moto. czytałem, że 3GT nie ma już wpadek materiałowych, montażowych z F30. :roll:

 

Ale ma pewnie inne kolejne jak każdy nowy model

 

nie wiem jak było jak "były wpadki" ale obecnie wygląda to m.in. tak, że szczelina, która w każdym aucie nie istnieje (elementy są na styk) w 3GT wygląda następująco:

 

~spasowanie na przerwę 9mm, photo z auta demo BAWARIA:

 

http://imageshack.us/a/img33/6968/rnmh.jpg

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie 9mm a

http://imageshack.us/a/img94/8092/8ei6.jpg

 

mierzone suwmiarka :twisted:

 

Kolega mógł zajrzeć z drugiej strony auta gdzie jest schowek i jest takie samo spasowanie i zauważyć ze schowek ma taki sam odstęp i wtedy staje się spójne... natomiast od strony kierowcy faktycznie moglo by być to lepiej zrobione...

 

http://imageshack.us/a/img689/6/uok9.jpg

 

http://imageshack.us/a/img268/6871/72yv.jpg

 

 

 

Ale w życiu bym na to uwagi nie zwrócił raczej jeżdżę z zamkniętymi drzwiami ;D :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pełen profesjonalizm :cool2: :cool2:

 

zaglądałem :shock: z każdej strony :8) ,

 

jestem pod mega wrażeniem ilości miejsca na nogi z tyłu, świetnie wygląda też "aktywny" spojler ale środek auta :| :|

 

rozmawiałem na temat jakości z dyrektorem sprzedaży, powiedział, że są "zaniepokojeni" :oops: :oops: (doskonale go rozumiem),

 

szczelina 6mm :wink: czy nawet 1mm, która nie powinna istnieć w żadnym aucie, nawet w "daci" dla mnie jest nie do przyjęcia, tak samo nie akceptowałem tłumaczeń ludzi od aut japońskich, którzy brak wykończenia bagażnika kwitowali, że przecież tam jest miejsce na bagaże a one nie potrzebują "luksusu"...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie szpary, to efekt nie złego montażu, tylko błąd w fazie projektowej ( może nie mieli takiej suwmiarki? :mrgreen: ). Tak było w przeszłości z serią 3 i jest dzisiaj. Audi i Merc, szczególnie ta pierwsza marka potrafi zadbać o jakość materiałów jak i pasowanie wewnątrz i na zewnątrz samochodu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wolał o innych szparach rozmawiać. Ludzie zlitujcie się. Ceny aut cały czas spadają. Dziś z uwzględnieniem inflacji można mieć za cenę lepiej wyposażonego lanosa nowe BMW. Moim zdaniem to dobrze, że producenci oszczędzają tam gdzie to ma sens. Gdyby kierownica była kiepsko wykonana byłbym pierwszy który krzyczy, ale szpara z boku? :duh:

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@K8v8M

Dziś z uwzględnieniem inflacji można mieć za cenę lepiej wyposażonego lanosa nowe BMW

Chyba denominacji :twisted:

 

Niby nie ma się co czepiać ale... można by to lepiej zrobić bo koszt żaden oszczędność żadna a nie smak pozostaje :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś z uwzględnieniem inflacji można mieć za cenę lepiej wyposażonego lanosa nowe BMW.

 

:roll:

W 98 roku za lanosa 1,6 z Klima dałem 43 tys PLN. Dziś z uwzględnieniem oficjalnej inflacji to jest 90 tys zł. Za tyle można kupić jedynkę w salonie z pocałowaniem w rękę.

Niezorientowanym przypomnę że jedynka to jest obecnie auto wielkości serii 5 sprzed lat (E12)

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.finanse.mf.gov.pl/en/budzet-panstwa/kalkulator-inflacji

 

78tyś ;)

 

najtańsza 1ka 86tys.

 

 

konieć off topa

Jak widzisz różnica jest niewielka. Lanos nie był maksymalnie wyposażony (a jego wyposażenie maksymalne i tak było dużo gorsze niż bazowe w jedynce). Gdybyś policzył od 1997 roku, od kiedy Lanos był produkowany wyszło by Ci 90 tys . Tak czy inaczej jak widać dziś klasa premium ma ceny na poziomie koreańskiego dziadostwa sprzed lat. Ceny spadły bardzo mocno i to się musi odbijać na jakości, ale na miłość boską nie w wielkości szpary.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.