Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Będę pytał w tym tygodniu oto na jakiej płycie.... bo auta dziś dojechało do salonu
  • Odpowiedzi 150
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zrobiłem tym autem kilkaset km na przestrzeni tygodnia z rodzina i muszę powiedzieć że auto mi się niezbyt podoba. Jazda przypomina skrzyżowanie wrażeń z serii 5 i X3. Siedzi się nieco wyżej niż w piątce, auto jest bardzo duże i to się czuje na drodze, a jeszcze gorzej przy parkowaniu. Bardzo kiepsko jest pomyślany schowek w bagażniku. jeśli chce się tam włożyć cos większego na szybko aby nie latało to jest problem z zamknięciem bagażnika gdyż zagłębienie jest w środku i podłoga blokuje zamkniecie . Sama jazda jest dość wygodna i gdyby nie skóry, które odparzały mi tyłek to bym powiedział ze całkiem było milo w trasie, o ile nie liczymy na dynamiczna jazdę w przypadku silnika 2,0 184 KM.

Gdyby to auto było lżejsze, ciut krótsze (z mniejszym bagażnikiem ) to bym był o wiele bardziej zadowolony. Na plus ogrom miejsca na nogi z tylu , ale tylko dla dwóch osób.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy tylna kanapa jest tak samo wyprofilowana jak w sedanie czy może bardziej płaska?

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano

z innej beczki, byłem wczoraj w Bawarii W-wa na Czerniakowskiej a w salonie tylko 2 auta BMW (remont/przebudowa ASO):

 

jedno to 520d LCI drugie to 3 GT 2.0d z racji, że auta oddalone od siebie o 2m to popatrzyłem:

- wymiary zew. ~porównywalne,

- wymiary środka ~identyczne,

- ceny aut ~porównywalne (~260k),

- przeznaczenie ~identyczne (auta rodzinne do przemieszczania się bez emocji z punktu A do B),

 

ale środek: projekt/materiały/wykonanie/jakość TO NIE TO SAMO :| ,

 

F10 jest minimum 2 klasy "lepsza/ładniejsza",

 

wsiadając do 3GT z F10 miało się wrażenie jakby auto (3GT) było o 50% tańsze, przy bezpośrednim porównaniu środek 3GT to mega bieda :| ,

 

nie mam pojęcia czemu w jednym salonie ustawiono tylko te 2 modele, NIKT "normalny" po obejrzeniu tych demówek nie wybierze 3GT

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
z innej beczki, byłem wczoraj w Bawarii W-wa na Czerniakowskiej a w salonie tylko 2 auta BMW (remont/przebudowa ASO):

 

jedno to 520d LCI drugie to 3 GT 2.0d z racji, że auta oddalone od siebie o 2m to popatrzyłem:

- wymiary zew. ~porównywalne,

- wymiary środka ~identyczne,

- ceny aut ~porównywalne (~260k),

- przeznaczenie ~identyczne (auta rodzinne do przemieszczania się bez emocji z punktu A do B),

 

ale środek: projekt/materiały/wykonanie/jakość TO NIE TO SAMO :| ,

 

F10 jest minimum 2 klasy "lepsza/ładniejsza",

 

wsiadając do 3GT z F10 miało się wrażenie jakby auto (3GT) było o 50% tańsze, przy bezpośrednim porównaniu środek 3GT to mega bieda :| ,

 

nie mam pojęcia czemu w jednym salonie ustawiono tylko te 2 modele, NIKT "normalny" po obejrzeniu tych demówek nie wybierze 3GT

Jeśli miałbym te dwa auta do wyboru to w życiu nie kupił bym 5. Nawet gdyby w 3GT był tylko chiński plastik, a w 5 skóra i mahoń . 5 jest autem mało użytecznym. Poza tym wyjściowo jednak 3GT jest tańsze, a dodatki związane z wyglądem wnętrza można sobie dokonfiugrowac. Nie mogę zrozumieć że nie wiecie iż wygląd auta w przypadku bmw to kwestia bardzo mocno zależna od klienta. Za to też się płaci więcej.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Ja osobiści jednak wybrałbym lepsze wykończenie i 5-ke albo 5GT - coraz bardziej ide w tą strone...

Stale coś mnie boli jeśli chodzi nawet o F25 a serie 3 też nie są całkiem dopracowane.

Na moje nawet E70 jest lepiej wykonane i mam ciągle jakąś bolączke...

Nie do końca podążam jednak za myślą 3GT ...

Opublikowano
...jednak 3GT jest tańsze, a dodatki związane z wyglądem wnętrza można sobie dokonfiugrowac. Nie mogę zrozumieć że nie wiecie iż wygląd auta w przypadku bmw to kwestia bardzo mocno zależna od klienta. Za to też się płaci więcej.

 

ale co ma piernik do wiatraka :mad2:

 

auta stoją na Czerniakowskiej, 2m od siebie, ceny porównywalne, wymiary porównywalne a środki NIE...

 

nie trzeba być architektem/designerem, żeby zauważyć, że ŚRODEK 3GT jak porównasz bezpośrednio do F10 to "TANDETA"...

 

gdyby demo 520d LCI kosztowało 300k a demo 3GT 2.0d 180k to rozumiem ale ceny są zbliżone :duh: wyposażenie właściwie to samo a wykończenie/wykonanie/jakość NIE :mad2: ...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Tyle, że ilość miejsca w środku, na nogi z tylu które oferuje 3GT jest kompletnie nieporównywalna, na plus 3GT. :mad2: a cena może spokojnie wynieść 180 tyś za GT i 300 tys za F10, także przy tych samych silnikach. Serio tego nie rozumiesz? Że nie wspomnę już o tym, że ta jakość to zwykle świecidełka i paciorki dla naiwnych, a nie żadne cudowne materiały. Jak w każdym bmw.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
5 jest autem mało użytecznym.

 

Jeśli szukałbym auta użytecznego, to z całą pewnością nie wybrałbym 3gt, które jest może obszerne, jeśli porównamy je do ciasnej F30. Nie siedziałem w 3gt, ale przypuszczam, że miejsca jest mniej więcej tyle co w F10. Na nogi z tyłu może być trochę więcej, ale bez przesady.

 

Zaletą może być praktyczniejszy bagażnik. Jeśli jakość wykończenia jest na poziomie F30, to jest zdecydowanie niższa półka niż F10. Przynajmniej jeśli chodzi o wrażenia wizualne.

Opublikowano
Na nogi jest subiektywnie o wiele więcej miejsca. Użyteczność bagażnika też o wiele większa. Wygoda wsiadania z tylu też. Do tego GT jest tańsze może nie 50 procent ale jest. Jakość to rzecz subiektywna. Jak was podnieca trochę inny plastik, to ok bierzcie piątkę. Ja bym jej w życiu nie kupił. Jak mam mieć auto mało użyteczne to wole trójkę. Lub wkrótce dwójkę. Wygoda jazdy na tylnym siedzeniu jest bez porównania wyższa w GT niż w F10. Nie licząc środkowego miejsca.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Trafi się laik lub snob to kupi.

 

 

Byleś widziales? Czy tylko flame?

Nie widze rożnicy w jakości f10 i 3GT

 

Cena "porównywalna"

 

20d xDrive

F10 203k zł

3GT 173K zł

 

no ludzie różnica "jedyne" 30tys...

 

BTW Dzisiaj odebrałem 3GT jako jeden z nienormalnych :D

 

Haters gonna hate;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pozostaje życzyć zadowolenia z jazdy :cool2:

 

Napisz po pewnym czasie jak się użytkuje, jakie odczucia z jazdy, etc.

Opublikowano
poruszam się teraz F10 i jest tak jak koledzy piszą zupełnie inne wrażenia z jazdy, wykonania etc. Nawet jeśli jest to zabieg czysto marektingowy i materiały nie są lepsze jak pisze kolga K8v8M to zabieg ten BMW się udał :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najlepiej zakładaj galerie i wrzuć pełny opis auta + odczucia jak Ci się jeździ i najlepiej porównanie z poprzednimi autami :) Czekamy!
Opublikowano
Nie widze rożnicy w jakości f10 i 3GT

 

Cena "porównywalna"

 

20d xDrive

F10 203k zł

3GT 173K zł

 

no ludzie różnica "jedyne" 30tys...

 

BTW Dzisiaj odebrałem 3GT jako jeden z nienormalnych :

 

dla ośki różnica w cenie to ~20k, to poważny pieniądz ale nie przekraczający 10% finalnej wartości auta,

 

życzę zadowolenia z świadomego wyboru, z zewnątrz auto wygląda świetnie :cool2: ...

 

auto ma mnóstwo zalet ale niestety nie jest nim "wygląd" środka (nawet jak nie widzisz różnicy pomiędzy 3GT a F10 to jednak jest i to b.duża), jakby przeszczepili środek z F10 to byłby "chicior" lub jak robią "lekki" kokpit to żeby wykonali go chociaż jak w AUDI...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano (edytowane)

Jeździ się lepiej niż S klasa (poprzednia) i X3 (poprzednia) i X1 (inna klasa.... pomijając miękkość zawieszenia)

 

Dobrze tłumi drogi nie ma nadsterowności o której sie pisze... ale to może przez xDrive;) a raczej na pewno. Co do gabarytów auto wielkości 5 trzeba się przyzwyczaić. Na co dzień jeżdżę X1. Jeden z kolegów miał na forum zastrzeżenia co do schowka w bagażniku pod płyta. Jest wystarczający...

 

W aucie słychać do 120 tylko opony delikatnie. Jest dobrze wyciszone biorąc pod uwage szyby bez ramek. :twisted:

 

Moim zdaniem dobrze wybiera nie równości chociaż trochę za miękkie to auto dla mnie. W X1 mam Bilstein B12 także wole jak jest twardo;) ale to subiektywne odczucia.

 

No i jest idrive Touch... póki co nie mam zdania... jest też w 5 LCI :twisted: posting.php?mode=edit&f=163&p=1659833#

 

Co do silnika 20d 7.5sek do 100 spokojnie wystarcza przy normalnej jeździe. O spalaniu póki co nie ma co mówić.

 

 

Auto schodzi dosyć dobrze w Częstochowie w nowym salonie zeszły 3 już na pewno. A kliku ponoć czeka na możliwość przejechania sie demo bo nie maja zarejestrowanego. :|

@AO

Ale auto to nadal 3GT a nie 5GT stąd przeszczep z 3jki;) akurat nie ogladałem jeszcze 5 LCI o której mówisz.

 

 

Akurat podałem przykład z xDrive bo taki kupowaliśmy. przy tej kwocie to 10% miedzy 3 a 5 ma znaczenie przynajmniej dla mnie.

Edytowane przez siwyoscar
Opublikowano
W jakieś gazecie moto. czytałem, że 3GT nie ma już wpadek materiałowych, montażowych z F30. :roll:

 

Ale ma pewnie inne kolejne jak każdy nowy model

Opublikowano

jeżeli sie tak czepiamy to 7.9 ;)

 

3GT

Wymiary zewnętrzne

Długość 4824 mm

Szerokość 1828 mm

 

5

Długość 4899 mm

Szerokość 1860 mm

 

róznica

Długość 75mm

Szerokość 32mm

ale nie odczujesz tego :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.