Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 150
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Straszny dziadkowoz, zreszta BMW zaczyna się specjalizowac w takowych...
Opublikowano

Wczoraj oglądałem na żywo 3 GT w salonie i gdybym miał teraz kupić auto to wybrałbym 3GT zamiast 3. Moim zdaniem na żywo wygląda znacznie lepiej niż na zdjęciach. Tył wcale tak zwaliście nie wygląda jak myślałem po obejrzeniu zdjęć. Dodatkowo przestrzeń w środku jest większa (szczególnie więcej miejsca na kolana z tyłu) i bagażnik.

Fajny bajer to spojler, który wysuwa się przy 110km/h lub jest na stałe wysunięty.

Absolutnie nie nazwałbym go "dziadkowozem" :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na pewno lepiej wygląda od 5 GT, choć w świetle tego że ma być właśnie 3 czy 4 GC, porównywanie go z A5 sportback nie jet do końca na miejscu. I jest to kolejne po 5GT auto które oferuje naprawdę dużo miejsca na tylnej kanapie (pomijam 7ki itp). Z przodu jest wciąż w miarę ciasną trojką.

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
Na pewno lepiej wygląda od 5 GT, choć w świetle tego że ma być właśnie 3 czy 4 GC, porównywanie go z A5 sportback nie jet do końca na miejscu. I jest to kolejne po 5GT auto które oferuje naprawdę dużo miejsca na tylnej kanapie (pomijam 7ki itp). Z przodu jest wciąż w miarę ciasną trojką.

 

5 GT ma kolega i to jest bardzo ładne auto... jak się siedzi w środku :) Sam teraz mówi że nie wie czemu je kupił. Natomiast 3 GT wygląda i z zewnątrz i od wewnątrz dobrze.

Opublikowano (edytowane)
Na pewno lepiej wygląda od 5 GT, choć w świetle tego że ma być właśnie 3 czy 4 GC, porównywanie go z A5 sportback nie jet do końca na miejscu.

 

W jakiejś motoryzacyjnej gazetce czytałem porównanie audi A5 sb vs BMW 3 GT, więc na tym się oparłem. Natomiast jeśli takie coś urodzi BMW, to jestem całym sercem za :cool2:

 

http://img140.imagevenue.com/img.php?image=338717649_BMW4SeriesGranCoupeColorsbyMilannoArtworks_002_122_426lo.jpg#

Edytowane przez zent
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W zasadzie to może i masz rację Zent, bo A5 i 3GT są liftbackami (podnoszona tylna klapa) podczas gdy GC będzie miało podnoszony tylko bagażnik więc stanie się odpowiednikiem VW CC i mniejszą wersją CLSa.

pozdrawiam

Paweł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odbieramy w Lipcu 2.0d xDrive ;) :mrgreen:

 

I jak fura odebrana? :) Jak odczucia? Słyszałem opinie, że jest bardzo kanapowa?

Czekamy na opis wrażeń :)

Opublikowano

Juz wyprodukowana. Jeszcze Czekamy na transport może za tydzień będzie. ;)

 

Baza to F10 wiec jej właściwości powinna przejąć. ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oglądałem jakiś zagraniczny test i stwierdzili tam, że jeżeli F30 jest dla Was za twarde i zbyt mało komfortowe a jednocześnie zbyt sportowe to 3GT jest idealnym rozwiązaniem. Wg. ich oceny, taka właśnie kanapowa, miękka, z mniej precyzyjnym układem kierowniczym itp.

Jak dla mnie bardzo dziwna opinia, bo BMW kreuje to auto jako szybki a jednocześnie bardzo wygodny środek transportu :) Tylko pytanie w którą stronę bardziej poszli...

 

Ciekawy jestem Twojej opini. A powiedz czy zamawiałeś może zawieszenie M?

Opublikowano

Tym autem będzie jeździć kobieta... nie zamawiałem M. Zamówiliśmy za to xDrive myślę ze dzięki niemu będzie się prowadziło lepiej niż w testach w których do tej pory był sDrive. Jak tylko auto bedzie dam znać jak sie jeździ.

 

Ale myśle z w zwiazku z tym ze to płyta F10 a nie F30 to masa robi swoje...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale myśle z w zwiazku z tym ze to płyta F10 a nie F30 to masa robi swoje...

 

Tak może być. Czekamy na relacje + fotki.

Opublikowano
Na pewno lepiej wygląda od 5 GT, choć w świetle tego że ma być właśnie 3 czy 4 GC, porównywanie go z A5 sportback nie jet do końca na miejscu. I jest to kolejne po 5GT auto które oferuje naprawdę dużo miejsca na tylnej kanapie (pomijam 7ki itp). Z przodu jest wciąż w miarę ciasną trojką.

5GT ma wiecej miejsca na tylnej kanapie niz 7er. Dopiero w Longu jest wiecej niz w 5GT.

 

Porownanie do A5 ma sie nijak. Wystarczy zobaczyc ile A5 ma miejsca z tylu i jaki ma bagaznik, a jak to jest w 3GT.

W 3GT jest chyba nawet wiecej niz u mnie w X3 i napewno wiecej niz w 5er. Jedynie zostaje kwestia opadajacej linii dachu i dla wysokich osob moze to byc problem. Ja mam 182cm i bylo juz tak prawie na styk. Do tego wyprofilowanie tylnej kanapy nie do konca mi lezy.

Z przodu tez jest ciut wiecej niz w 3er, no i siedzi sie zdecydowanie wyzej. Jak dla mnie pozycja za kierownica idealna.

 

Co do prowadzenia wzgledem 3er, to nie odczulem duzych roznic. Oczywiscie czuc, ze 3GT jest sporo wiekszym autem, o wyzszym przeswicie i wyzszym srodku ciezkosci, ale prowadzi sie IMO pewnie i lekko. W szybkim luku da sie idealnie wyczuc "w biodrach" granice przyczepnosci. Dla mnie super.

Przy wyzszych predkosciach moze jest troche mniej stabilna niz X3.

 

Ogolnie idei auta GT kompletnie nie rozumialem, az do momentu kiedy mialem okazje przejechac sie 5GT na ktorejs imprezie BMW, a potem przez blisko dwa tygodnie nim pojezdzic.

Wtedy mnie oswiecilo. Jest to auto dla takiej osoby jak ja, ktora chocby z racji miejsca zamieszkania potrzebuje X'a, ale nie do konca chce jezdzic SUVem.

Olbrzymia przestrzen w srodku, potegowana panaramicznym dachem. Wyzszy przeswit niz w limuzynie, dzieki ktoremu mozemy spokojnie auto uzytkowac na wiejskich drogach. Wyzej umiejscowione fotele, a do tego prowadzenie zwyklego sedana. Tak, te cechy trafiaja w potrzeby takich ludzi jak ja.

 

Jezeli ktos neguje 3GT, tylko dlatego ze 5GT uroda nie grzeszylo, proponuje zobaczyc to auto na zywo, potestowac choc chwile, a mysle ze duzo osob moze sie do niego przekonac. Jest to idealne auto dla rodziny z dwojka dzieci, dla ktorych 3er jest poprostu za male, a 5er z roznych wzgledow nieodpowiednie.

 

Aha... I gdybym dzis mial wybierac miedzy X3, a 3GT to wybralbym 3GT. Przestrzen w srodku taka sama jak nie wieksza. Wiekszy bagaznik. Tak samo wysoka pozycja za kierownica. Zdolnosci na nieutwardzonych drogach nie duzo gorsze niz w X'ie. Prowadzenie IMO lepsze niz w X3. Sporo szybsze przy tym samym silniku 28i. I duzo nizsze spalanie...

Opublikowano

Jest to idealne auto dla rodziny z dwojka dzieci, dla ktorych 3er jest poprostu za male, a 5er z roznych wzgledow nieodpowiednie.

 

 

rozwin mysl prosze, dlaczego 5er mialoby byc "nieodpowiednie"????

Opublikowano
Różne mogą być przyczyny. Dla mnie np. seria 5 jest "nieodpowiednia" , choć bardzo mi się podoba, z powodu zbyt krótkiego garażu w domu:)
Primator
Opublikowano
Różne mogą być przyczyny. Dla mnie np. seria 5 jest "nieodpowiednia" , choć bardzo mi się podoba, z powodu zbyt krótkiego garażu w domu:)

 

Zanim kupiłem F10 najpierw próbowałem zmieścić go "wirtualnie" w garażu za pomocą miarki, a potem "zahaczyłem" o dom na jeździe próbnej. Wszedł na styk obok drugiego auta :) Inaczej jeździłbym teraz f30.

 

Żeby nie było całkowicie offtop- ktoś wcześniej pisał wcześniej, że 3 GT jest na płycie F10. Nigdzie nie znalazłem potwierdzenia tej informacji.

Opublikowano
Jest to idealne auto dla rodziny z dwojka dzieci, dla ktorych 3er jest poprostu za male, a 5er z roznych wzgledow nieodpowiednie.

 

 

rozwin mysl prosze, dlaczego 5er mialoby byc "nieodpowiednie"????

Przyczyn moze byc duzo roznych. Chocby niedpowiednia cena. ;)

Opublikowano
ja tak usłyszałem w salonie ze na F10

 

Może się rozpędzili na zasadzie analogii do 5GT które jest na płycie F01.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.