Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

 

Posiadam BMW x3 2007r. Co jakiś czas rośnie mi poziom oleju w misce. Prawdopodobnie przyczyną może być zapchany filtr DPF, ale nie zapala mi się żadna kontrolka.

W jaki sposób w moim aucie komputer sygnalizuje zapchanie???

Proszę o fachową pomoc może ktoś z was ma taki sam problem i może mi pomóc.

 

Pozdrawiam :(

Edytowane przez ZimnyBMWx3
Opublikowano

Po pierwsze zmień tytuł wątku na zgodny z regulaminem :cool2: :cool2:

Po drugie: nic tego nie sygnalizuje oprócz diagnostyki

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
Rozumiem, że posiadasz to samo auto i co mógłbyś mi jeszcze doradzić w związku z tym rosnącym olejem. Może przyczyną jest coś innego. :cool2:
  • Moderatorzy
Opublikowano

Powodem wzrostu poziomu oleju może być DPF, przeciek na pompie wysokiego ciśnienia lub lejący wtrysk.

Jeśli dzieje się to co jakiś czas należy sprawdzić DPF i ewentualnie oddać do mycia.

Mogę pomóc znaleźć warsztat ale w okolicy 3city.

Opublikowano
Powodem wzrostu poziomu oleju może być DPF, przeciek na pompie wysokiego ciśnienia lub lejący wtrysk.

Jeśli dzieje się to co jakiś czas należy sprawdzić DPF i ewentualnie oddać do mycia.

Mogę pomóc znaleźć warsztat ale w okolicy 3city.

 

Wszystkie w/w okoliczności moga przyczyniąc się do wzrostu poziomu oleju.

Ale jak to jest rok 2007- w ciemno mógłbym sie załozyć ,ze to jest DPF.

Opublikowano

Jeżeli jest to możliwe prosiłbym cię o podanie adresu w okolicach trójmiasta.

Dziwi mnie tylko to, że nie ma żadnej informacji (palącej kontrolki), że DPF jest zapchany.

Opublikowano
W tych modelach tego jeszcze nie było :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Jeżeli w tych modelach nie było to skąd wiadomo kiedy następuje wypalenie filtra.

Opublikowano
Wygląda to tak, że jak czujniki wykryją potrzebę wypalenia zawartości filtra to przez około 20 min jazdy silnik pracuje stale na wyższych obrotach, spaliny mają przez to wyższą temperaturę, słychać taki trochę inny basowy pomruk układu wydechowego i chyba tyle z tego co da się zauważyć. Oczywiście wszystko działa z automatu
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wiesz nie znam sie na technologi diesla bmw ale kiedys w audi a4 tdi mialem ten sam problem.ropka szla do oleju.okazalo sie, tak jak KRUK podpowiadal, jakas nieszczelnosc na wtryskiwaczach.po wymianie do samego konca uzytkowania auta bylo dobrze.moze to bedzie to samo choc, podkreslam, nie wiem jak silnik bmw jest zbudowany.
  • 2 lata później...
Opublikowano
A jak zdiagnozować wtryskiwacze pod kontem lania? Z inpy wykres z wtrysków widziałem i się mieszczą w zielony zakresie czyli niby ok. Jest konieczność ich wyjęcia i oddania do sprawdzenia?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.