Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Zastanawiam się nad swoim sprzęgłem w E46 320d 98r M47 sedan. Sprzęgło chodzi dobrze, nie ślizga się i nie szarpie. Dwumasa też wygląda na sprawną. Jednak zastanawia mnie fakt łapania sprzęgła dopiero na samej końcówce pedału. Wciskam pedał do końca, a sprzęgło łapie na samej końcówce przy puszczaniu. Co może być przyczyną? Czy mam sprzęgło na lince i wystarczy ją podciągnąć? Czy hydraulicznie i pada mi sprzęgło? Poradzcie coś.. Edytowane przez Shaft28
Opublikowano

Hmmm, ja też mam na końcówce ale mam skrzynię póki co jak w M47 praktycznie.

Jechałem kolegi 2.0d M47N i jemu łapie niżej niż w połowie na nowym komplecie sprzęgła. Rok produkcji 2002r i skrzynia 5-biegowa.

 

Sam już nie wiem jak ma być.

Opublikowano
Sprzęgło ma samoregulator i zawsze powinno "łapać" identycznie nawet mocno zużyte. Można to poprawić...wyciągając skrzynię. Tylko po co?
Opublikowano

Jakub napisał:

Sprzęgło ma samoregulator i zawsze powinno "łapać" identycznie nawet mocno zużyte.

 

versus

 

 

User2046 napisał:

Sprzęgło bierze wyżej jak się kończy. Pomimo samoregulatora.

 

Więc jestem w kropce, sprzęgło działa mi dobrze, ale irytuje mnie to łapanie na końcu. Poprzednio miałem Mercedesa W202 C220D, tam sprzęgło to była bajka :roll:

Opublikowano

Kurde, ja tez nie wiem bo jezdzilem autem z nowym sprzeglem i roznica w braniu sprzegla byla ogromna a nie delikatna.

Ktos sie wypowie, kto wie NA PEWNO?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Też to potwierdzam ,że tak ma być :evil: Miesiąc temu dałem auto do wymiany sprzęgła właśnie z powodu ,że wysoko łapało i w ogóle biegi wchodziły tak "twardo" zwłaszcza przy redukcji . Mechanik rozebrał wszystko i stwierdził że zarówno dwumasa jak i sprzęgło są w bardzo dobrym stanie i nie ma sensu ich wymieniać . wszystko poskładał do kupy i jeżdzę dalej , więc chyba w e46 tak ma być :cry:
Opublikowano

Ktos sie wypowie, kto wie NA PEWNO?

 

Podłącz pod komputer, on prawd Ci powie :wink: :twisted: :lol: :norty:

:norty:

 

Napisałem że bierze wyżej jak się kończy ale ogólnie w e46 sprzęgło bierze wysoko nawet jak jest prawie nowe. Koledzy mają rację. Proponuję nie przejmuj się tym w ogóle i ciesz się jazdą. Być może jeszcze wiele tysięcy km ma przed sobą. Będziesz wiedział że się kończy jak kiedyś zacznie się ślizgać. I nie stanie się to z tygodnia na tydzień tylko trwa to trochę czasu także :cool2:

Opublikowano
ja jedyne co odczułem to było po prostu bardziej miekkie sprzegło :D wciskało się lżej. Ale to jak z kazdą modyfikacją, poduszki silnika, chip, nowe sprzegło, brak dławika sprzęgła. Po 2 tygodniach nikt już tego nie czuje i tak :)
szukam
Opublikowano
ja jedyne co odczułem to było po prostu bardziej miekkie sprzegło :D wciskało się lżej. Ale to jak z kazdą modyfikacją, poduszki silnika, chip, nowe sprzegło, brak dławika sprzęgła. Po 2 tygodniach nikt już tego nie czuje i tak :)

:cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A ja mam takie jeszcze pytanie , czy przy ruszaniu z miejsca dodajecie zawsze gazu czy autko samo rusza??? Bo u mnie często próbuje gasnąć i wpada w takie drgania :roll:
  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.