Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Poszukuje sprzetu diagnostycznego z mozliwoscia kodowania i programowania glownie chodzi mi o serie Exx.Natknalem sie na cos takiego:

 

http://allegro.pl/nowy-tester-bmw-icom-a-b-c-isis-ista-isid-laptop-i2975694382.html

 

Czy mozecie mi przyblizyc mozliwosci tego sprzetu,czy jest on kompletny czy musze szukac jeszcze jakiegos oprogramowania do tego?A moze to tylko zwykla chinszczyzna?

  • Odpowiedzi 88
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jest to klon bo za sama głowice dałbyś ok 10k pln w ASO.

Jeśli jest dobrze wykonany to będzie służył jak oryginał....

W komplecie masz wszystko co potrzebne do zabawy z Exx

http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

natywna ma podspodem win xp it tak.

 

mam natywa

poza tym na win 7 dziala isid z wm wiec mozesz miec duzo ramu na vm

 

mam i3 na vm z 6gb ram i dzila super szybko

a natywa mam na i5 4gb ram tez szybko ale dlugo sie wlacza

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
czy jak kupie icom a klon oczywiscie to mozna potem dokupic b i c beda ze soba wspolpracowac, ktos na ebayu sprzedaje icom a za w miare dobra cene, koles jest z wroclawia, ktos z forum ? jezeli tak prosze o kontakt na pw
Krzysztof
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Sprawdź dokładnie bo jest to chyba wersja skopana która nie widzi zapłonu ( jeżeli tak , to wiem kto to sprzedaje we wrocku ) i o kant dupki rozbić takiego icoma, bo gwarancji już nie ma a będziesz musiał wydać z 1000-1200zł na naprawę głowicy, nie ma sensu panie kolego.

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź dokładnie bo jest to chyba wersja skopana która nie widzi zapłonu ( jeżeli tak , to wiem kto to sprzedaje we wrocku ) i o kant dupki rozbić takiego icoma, bo gwarancji już nie ma a będziesz musiał wydać z 1000-1200zł na naprawę głowicy, nie ma sensu panie kolego.

zgadza sie, doczytalem na aukcji ze nie wykrywa zaplonu ...

Krzysztof
  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kupilem bezposrednio w chinach i wszystko smiga, wykrywa zaplon i baterie, polecam zakup bezposrednio u zrodla nie placicie dodatkowo za posrednictwo
Krzysztof
Opublikowano

Bezpośrednio w Chinach - przez Aliexpress.com czy jeszcze inaczej ?

 

Możesz zdradzić jaki koszt tego zakupu ? - rozważam taki zakup dla celów czysto hobbystycznych i własnej edukacji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak na aliexpress, ja też kupiłem tylko dla siebie nie zarobkowo. Kupiłem póki co ICOM A z kablem OBD2 męsko-żeńskim. Dałem ponad 200 $ z przesyłką fedex. Póki co nie potrzebuje MOST ale pewnie dokupię u tego samego sprzedawcy za miesiąc lub dwa ICOM B.
Krzysztof
  • 2 miesiące temu...
  • Zarejestrowani
Opublikowano
kolega od niego ( mimo nicku ewuncia.) kupił podobny zestaw kiedys w sumie nie tak dawno, po 2 dniach przestal wyktrywac zaplon i chcial oddac na gwarancji, zero kontaktu

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Szukam instrukcji instalacji wersji natywnej oprogramowania do ICOM A+B+C. Kupiłbym z laptopem ale chciałbym umieć zainstalować sam bo jak padnie to co następny bym musiał kupować. Drugi powód to cena samej głowicy jest bardziej "przyjazna" dla mnie. Szukałem ale nie znalazłem takiej krok po kroku. Nie ogarniam też wersji oprogramowania, czy wszystkie głowice ICOM A+B+C są takie same?(pomijam oryginał). Ceny są tak różne że idzie się pogubić. Jestem skłonny zapłacić za pomoc ale rozsądną kwotę. Wiadomo wiedza kosztuje a ja zaoszczędzę wzroku i czasu na przeszukiwaniu neta.
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Tak na aliexpress, ja też kupiłem tylko dla siebie nie zarobkowo. Kupiłem póki co ICOM A z kablem OBD2 męsko-żeńskim. Dałem ponad 200 $ z przesyłką fedex. Póki co nie potrzebuje MOST ale pewnie dokupię u tego samego sprzedawcy za miesiąc lub dwa ICOM bmw B.

 

Bezpośrednio w Chinach - przez Aliexpress.com czy jeszcze inaczej ?

 

Możesz zdradzić jaki koszt tego zakupu ? - rozważam taki zakup dla celów czysto hobbystycznych i własnej edukacji.

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
245 dolarow z przesylka, ponad rok temu, teraz mozesz kupic icom a2,b,c za 313 dolarow z przesylka, ceny leca w dol. Hdd z softem za 99 dolarow chinczycy sprzedaja.
Krzysztof
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

mam mały problem z icomem i istą/p. Byłem u kolegi żeby podnieść soft w swojej F10 11r.

 

po podłączeniu zasilacza laboratoryjnego, podpiął icoma, potem zapłon i potem do kompa.

Ista rozpoznaje auto i wyposażenie, przebieg, i-level itp.

potem przechodzi do identyfikacji sterowników, pojawia się drzewo sterowników a na dole napis

"Trwa ustalanie zadanego kontekstu". Wisi na tym napisie z 15 minut i nic się nie dzieje na drzewie sterowników,

nie pojawia się żadna kropka żółta. Potem wisi tak długo i wywala wszystkie sterowniki na czerwono. Że są do wymiany.

 

Wydaje się że jest jakiś problem z identyfikacją sterowników.

 

Ktoś miał taki przypadek?

Opublikowano
245 dolarow z przesylka, ponad rok temu, teraz mozesz kupic icom a2,b,c za 313 dolarow z przesylka, ceny leca w dol. Hdd z softem za 99 dolarow chinczycy sprzedaja.

Plus podatek i cło i cena się trochę psuje. Chyba że jest sposób na gift?

  • 4 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
3 opinie jak dla mnie to troche malo, szukaj u sprzedajacych, ktorzy maja 2-3 diamenty w opiniach... Zawsze pytaj przed zakupem o wersje firmware. Duzo tych glowic nie chce sie aktualizowac, pada przy probie wgrania nowego flasha.
Krzysztof
  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam,chcę się podzielić swoim doświadczeniem z klonem ICOM A2.Kupiłem go na AliExpress kilka razy był podłączony do samochodu w trakcie naprawy po kilka minut.

W trakcie kolejnego podłączenia ale już na ok.1.5 godziny wyłączył się i tak już zostało.Okres ochrony kupującego na AliExpress minął sprzedawca nie reagował na moje e-mil, postanowiłem kupić drugą jednostkę centralną - sprawdziłem tylko czy działa i od razu go rozkręciłem aby sprawdzić który element zbyt mocno się nagrzewa.

Chłodzenie jest tam wykonane ale jako połączenie pomiędzy radiatorem a procesorem i mikrochip jest taśma termo-przewodząca sam radiator też wydaje się być zbyt mały mocno się rozgrzewa nawet po wymianie taśmy termo-przewodzącej na kawałki blachy aluminiowej jedna o grubości 1mm - do mikrochip oraz 2mm - do procesora w celu wyrównania wysokości płaszczyzny przylegania radiatora (wszystko złożone na pastę termo- przewodzącą),ICOM bez obudowy podłączyłem do zasilania aby sprawdzić jak całość radzi sobie z odprowadzeniem ciepła,po ok 1godz. radiator był już mocno rozgrzany dlatego postanowiłem zwiększyć powierzchnie radiatora o całą obudowę. Została wciśnięta dodatkowa blacha aluminiowa pomiędzy radiator a obudowę (w moim przypadku 1mm grubości), przy taki wykonaniu chłodzenia z premedytacją podłączyłem go na 12 godzin do gniazda OBD które było tylko zasilaniem (klema 30) oraz po stacyjce (klema 15) -podłączone do akumulatora z prostownikiem 14V.Przeszedł test bez uwag obudowa była lekko ciepła - jak by się spalił odesłał bym go sprzedawcy w ramach ochrony kupującego (ten okres wymusza na nich AliExpress). Dlatego po zakupie należy unikać zbyt długiego podłączenia lub poprawić chłodzenie- to jest moja opinia

 

pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja miałem trochę inaczej kupiłem A2 (ABC) podłączyłem wszystko ok wypróbowałem też most (programowanie CCC) wszystko ok

(może oprócz icom C ta lipa się rozłącza na pracującym silniku, więc przerobiłem, nic tam nie ma oprócz diody na pinie 14 aby obniżyć napięcie pewnie na kl30 o jakieś 0,3V) u mnie też jest radiator ale styka się z obudową aluminiową, ogólnie to kilka godzin wytrzymuje i wszystko ok

dałem pozytywną opinie , transakcja zakończona

niestety sprawdziłem tylko na K-line , ale jak trafił mi się model po 2007 roku DCAN to lipa , myślałem że to może tylko brak KL15 ale niestety

cała linia DCAN nie działa (ethernet działa ) znalazłem nawet na allegro się ogłoszenie że naprawia icom A1, A2

http://allegro.pl/bmw-a2-icom-naprawa-elektroniki-urzadzenia-i6611928662.html

niestety cena nie jest tak niska jak w ogłoszeniu

ponieważ zmieniłem samochód i mam już DCAN to musiałem naprawić lub rozejrzeć sie za nowym icom

więc postanowiłem kupić drugiego ale tym razem wybrałem A1 z wentylatorem i muszę przyznać ze jest wyższej jakości niż A2

A2 nadal używam ale tylko do linii K i ethernet

A1 mam tylko do DCAN ale ten działa na każdej linii tym razem wszechstronnie sprawdziłem .

  • 6 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.