Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

 

Proszę o pomoc moje auto stoi już 1 miesiąc.

 

Problem jest taki.

Zepsuł mi się pilot i nikt nie może go naprawić.Po wejściu do samochodu włącza się i nic nie mogę zrobić. Kontrolki się nie świecą....Proszę o pomoc,błagam. :(

 

Z góry dzięki.

Opublikowano
Alarm masz seryjny czy dokładany? ja mam fabryczny i pod machą mam takie małe kwadratowe pudełeczko z wejściem na mały kluczyk, tam wyłączam syrenę. Co do kierunków, ewentualnie ogólnie całości to pomyślałeś o wyciągnięciu przekaźnika odpowiedzialnego za alarm? pod kanapą z tego co dobrze pamiętam jest ale nie pamiętam który więc musisz poszukać. Może troche druciarskie ale na chwile pomoże a do tego czasu wymyślisz coś z pilotem. Chyba, że od razu odcina Ci pompę paliwa to troche lipa

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
Prawdopodobnie mam alarm dokładamy bo w książce nic o nim nie pisze ..Na panelu od pilota pisze "PREDATOR" Wyciągałem to i wszystko przestało świecić .. kontrolki nie świeciły oddcinało dopływ paliwa prawdopodobnie :( co robić
Opublikowano
masz immobilizer? to raczej on odcina paliwo. Nie rozumię tylko tego jak to nikt nie może go naprawic? wydaje mi się że to kwestia nowego pilota i zaprogramowania tylko

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano

Nie mam.Są ludzie którzy naprawią ale trzeba im je przywieść np. do serwisu a ja nie będę płacił za lawetę :( :mad2:

 

 

 

 

Proszę pomóżcie ;(

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie rycz tylko znajdz centralke od alarmu.Musi tam być przekaznik i trzeba go spiąć na krótko.Przeważnie siedzi za głośnikiem obok nóg kierowcy.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Ten przekaźnik to co w nim tak coś tyka jak jest alarm ? I mam odłączyć te wszystkie kable chyba 8 ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego naprowadziłem Cię wystarczająco radz sobie albo oddaj auto do warsztatu.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Do przekaźnika który odcina paliwo idą dwa czarne grubsze kable niż wszystkie inne , na pewno je poznasz , odłącz przekaźnik i zrób na tych kablach mostek , wtedy pompa normalnie po zapłonie powinna działać i nie powinna już odcinać paliwa .
Opublikowano
Najlepiej to wywalić tego predatora, bo to syf, ale roboty trochę jest, bo kable na pół auta z tego idą...

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
U mnie nie był przylutowany , szukaj tak jak Ci pisałem czarnej kostki do której idą dwa czarne przewody , odepnij je i zrób na nich mostek , ten przekaźnik odpowiada za odcinanie pompy paliwa ,
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A ta kostka to co to jest?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może to przekaznik?Daj fote,co na nim jest narysowane i ile dochodzi tam kabli?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Auto zapaliło :) dałem te 2 kable do tych 12 i zaczęły świecić kontrolki przekręciłem kluczyk i zapaliło .... ale niestety kierunki mrugały i nie moglem zgasic samochodu :( co zrobić ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.