Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Sprawdzałem sobie Inpą samochód niby nic nie robiłem nie majstrowałem no i po zakończeniu diagnozy wsiadam a tam się pali bieg ,,5'' i nie mogę nic zrobić ... Może coś z wajchą bo się trochę oparłem na niej bo do bezpieczników chciałem się dostać lecz raczej nic tam się nie mogło uszkodzić bo to było delikatnie, sprawdzałem i wszystko wydaje się być ok. lewarek pracuje tak samo jak pracowal przełączanie pozycij też dobre w kanale byłem i podczas przełączania pozycji linka tez ładnie chodzi, na pozycij P koła zablokowane na N luz itd no wszsytko jest tak jak bylo po za tym że na wyświetlaczu świeci się cały czas bieg ,,5'' Pomoże ktoś/ Błagam bo zaraz padnę na zawał :mad2: :mad2: Dla mnie to albo cos w INPIE rozkodowałem ( bo jestem początkujący) albo jakieś zwarcie gdzies sie zrobiło. W Inpa w skrzyni biegów nie ma żadnego błędu pali sie tylko że bieg jest włączony i zawór elektromagnetyczny 2.
Opublikowano
Ehh juz ogarnięty temat. Bezpieczniki wszystko załatwiły, moja głupota bo źle włożyłem bezpieczniki

 

A dokładniej? Wiesz tak dla potomnych... :norty:

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.