Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam planuję zakupić BMW 5 ale zastanawiam się czy wybrać F07 czy F10 ?

Lubię duże przestronne i wygodne auta i jak mam zainwestować kilkadziesiąt tys. w auto to chciałby nim z 3 lata co najmniej jeździć

Silnik 3,0 czy 3,5 ? Podoba mi się jak 3,5 ma 2 wyloty z tyłu a do tego oglądając ogłoszenia w europejskich stronach zauważyłem że 3,5 mają od razu bogatsze wyposażenia ?

Jaki typ silnika wybrać najlepiej bo pewnie jak w innych autach występują 2 lub 3 typy silników i w jednych pada dana część w innym znowu są inne wady

Gdzie najlepiej jechać szukać takiego auta w Europie ?

Proszę o wypowiedzi w moim temacie gdyż sam nie znam się aż tak bardzo

  • Odpowiedzi 147
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Majac "Kilkadziesiat tysiecy" to lepiej zostac w domu. Te uzywane samochody z takimi silnikami kosztuja od ok. 200tys zl.
  • Moderatorzy
Opublikowano
He's back :mrgreen:

 

Yes.....

Opublikowano
Panowie jestem świeżakiem na forum więc nie wszystko jeszcze wiem jak pisać jak rozwijać wątki a nie mam aż tyle czasu żeby sobie posiedzieć poczytać. Wracając do mojego tematu podoba mi się osobiście bardziej BMW FO7 535 GT pytałem w serwisie o różnice i które auto według nich jest lepsze...tu oczywiście zdania były podzielone ale jednak w większości polecają F10. Cena auta w Polsce w roczniku 2010 waha się ok 200 tys. zł ale auto sprowadzone z Europy i dodatkowo z zrobionym przeglądem jako auto ciężarowe dodatkowo jako firma mam nip europejski to koszty sprowadzenia zarejestrowania myślę że spadły by o ok 50-60 tys. Proszę o poradę w tej kwestii jaką wiedzę posiadacie na temat mojej wypowiedzi i wiedzy która została mi przekazana przez kilka osób
Opublikowano

Kolego jak już omijałeś lekcje jezyka Polskiego w szkole, to chociaż wstaw tekst do worda, który sam poprawi wiekszość błędów.

 

Nie kombinuj z ciezarowymi itp. US cie zje, ma na to 5 lat. Bedziesz musiał zapłacić VAT zaległy + odsetki + kare

Hmmmm
Opublikowano
Wiem że 5 lat auto musi być w kraju żeby nie trzeba było płacić skarbówki ale jak po 3 latach sprzedam dalej jako ciężarowe to i potencjalny klient też chyba nie będzie musiał płacić ? Słyszałem jeszcze że jest jeszcze kwestia auta bankowozu czy cośik innego kojarzy ktoś ? Gdzie najlepiej jechać po Europie szukać auta Włochy Francja Holandia czy może Austria ?
Opublikowano

Ja też planuję zmianę swojego Xa(E53) na coś nowszego i brałem pod uwagę zakup X5 (E70), X6(E71) lub 5GT i coraz bardziej przemawia wszystko za 5GT. Ostatnio powiększyła mi się rodzina i w X5 (E53) ciężko się pomieścić z dwoma fotelikami, kupiłem Sharana, ale po tym zakupie stwierdziłem, że to musi być BMW :) Ciężko również rozstać się z napędem 4x4, stąd chyba będę szukał po 5GT. Model E70 jak i również E71 też ciężko pogodzić z rodziną.

Co do odliczeń na firmę, bankowozy przycichły, ciężarówka też raczej był nie szalał, ale jest inne ciekawe rozwiązanie - legalne.Wypożyczalnia samochodów - jeśli masz to we wpisie do ewid. to możesz odliczyć cały VAT i netto (amortyzacja np na 3 lata lub jednorazowa). Pogadaj z księgową.

 

Co do zakupu samochodu z Włoch...może o przypadek odosobniony, ale mój pierwszy X5 jakiego miałem pochodził z tego pięknego kraju i na przełomie roku włożyłem w niego ogromną ilość kasy:

-skrzynia biegów (nie było nic oleju)

-rozdzielacz napędu (do wymiany)

-wspomaganie kierownicy (do wymiany)

-Turbo (do wymiany)

- Kmpl wtrysków+pompa

Nie obrażając nikogo, ale narody południowe - ich mentalność - jest taka, że nie dbają, aż tak o swoje samochody. Dopóki samochód się toczy to jest ok. Mam wielu przyjaciół wśród greków, jestem tam kilka razy w roku i to widać, we Włoszech jest podobnie. Ja osobiście samochody sprowadzone z Włoch omijam. Tak doradził mi mój znajomy kiedyś, ale napalenie na auto było większe niż rozsądek. :)

Trzy największe litery w całym uniwersum: B M W
  • 1 miesiąc temu...
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

BTW - jak w 2014 wygląda sprawa zakupu aut z kratką ?

Waham się właśnie między zakupem F10/11 a F07 i szukam dobrego rozwiązania.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Wszystko jest kwestia gustu więc moje zdanie będzie oczywiście subiektywne.

Ja byłem już zdecydowany kupić 535d w sedanie ,pojechałem do salonu przejechałem się żeby odfajkować,wysiadłem i kiedy byłem w drodze do finalizacji dalszych procedur, moja żona zobaczyła na placu GT i poprosiła o przejażdżkę ,po przejażdżce kupiliśmy GT(535d SE Black Sapphire z Ivory White Dakota leather ,nowe) ,w tej chwili wg mnie to najbardziej komfortowe auto wśród wszystkich BMW ,z najciekawszym wnętrzem ,na podłodze 7er więc wielki w środku i ciekawe na zewnątrz ,drzwi bez ramek i kilka innych gadżetów.Zanim ktoś kupi zwykłe 5 series zachęcam do przejechania się GT.Mój kumpel śmiał się z bryły mojego GT okrągłe 3 lata odkąd je kupiłem i tydzień temu pojechał po 5er sedan (używane z salonu) ,mówie do niego przejedź się GT ,przejechał się i bialuteńki GT 530d SE z brązową skórą stoi już pod jego domem... magic :-)

Bez urazy do właścicieli Xs ale komfort w SUVach to nie ta sama liga co w 7er albo GT po prostu zero duskusji.Kumpel kupił nowe e70 rok temu ,jeździłem - sorry nie dla mnie.Na SUVy jest jakaś dziwna chyba amerykańska moda (co większe to fajniejsze) Zgadzam sie że niektóre z nich fajnie (i tyle) wyglądają ,są też praktyczne ale proszę nie porównujmy komfortu w X6 albo co gorsza X5 do GT czy 7er.Zauważyłem generalnie że większość ludzi kupuje auta bardziej dla "sąsiadów" albo to co im sprzedawca wciśnie ale nie dla siebie ,mode już bardziej zrozumiem.Owszem X i wersje M Sport fajnie wyglądają ale o wiele bardziej komfortowo jedzie się sedanami SE a GT SE (GT M Sport jest mniej komfortowa - jeździłem) im na pewno nie ustępuje.

Podsumowując ,ten wpis miał być o tym żebysmy kierowali sie swoimi osobistymi kryteriami chcąc nabyć auto i na pewno przed podjęciem decyzji przejechali się koniecznie ,bo sam przekonałem się że Mercedes S-class nie jest aż tak komfortowy jak o nim piszą (podpłacani dziennikarze) a np Maserati nie aż tak awaryjne (mój nie popsuł się nigdy).Nie dajmy się zwieść - mamy własne rozumy...

Opublikowano
Po pierwsze nie rozumiem stwierdzenia "proszę nie porównujmy komfortu w X6 albo co gorsza X5 do GT czy 7er..." Uważasz, że komfort w x6 jest lepszy niż w x5 ? Nie wydaje mi się, x6 bardziej nastawione jest na dynamikę jazdy. Po drugie nie widzę sensu porównywania SUV-ów do limuzyn, są to całkiem inne auta i do czego innego służą. Po trzecie jeżeli już porównujesz te auta to powinieneś porównywać serię fxx z fxx bo jak wiemy są one bardziej nastawione na komfort jazdy niż seria exx. Nowe x5 f15 dużo poprawiło się w kwestii komfortu jazdy szczególnie z opcją zawieszenia Comfort. Oczywiście nie będzie to nigdy seria 7 czy 5GT, które zostały stworzone do tego by były max. comfortowe. X5 łączy kilka cech i nie może być pod każdym względem najlepsza. Każdy kupuje samochód, przynajmniej powinien kupować takie które spełnia jego preferencje i co oczekuje od niego( a nie jak wspomniałeś dla sąsiadów) . Ja mam na przykład dojazd do domu prawie przez pole gdzie czasami w zimę nie przejechałbym osobówką nawet 4x4 :D
"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano
Czy MF zdarzy? juz darzylo bo dostalo zielone swiato z Brukseli, nowe przepisy jeszcze w tym miesiacu...ale sa i plusy, brak ograniczen, jesli pojazd jest wykorzystywany wylacznie do dzialalnosci....wiec sytuacja sie zmienia, kiedys kupowalismy fiaciki z kratka zeby tankowac na nie...bo mialy krate...teraz sytuacja sie troszke odmieni, trzeba kupic seicento ..jak auto do uzytku prywatnego....a BMW tylko do firmowych spraw :)) co za popi..**y kraj.
Opublikowano

lewybmw1

 

Ależ właśnie o tym traktuje mój post,żeby wybierać auta które nam pasują ,przecież napisałem to pod koniec.Zgadzam się z tym co napisałeś w zupełności.Nie mówie ,że Ty porównujesz fxxx z exxx ,tylko że ci którzy to robią a jest ich troche z dziennikarzami motoryzacyjnymi włącznie ,nie powinni raczej tego robić .Co do X6 to mi wydał sie bardziej komfortowy niż X5.I nie dziwi mnie to że Tobie jeździło się inaczej (bo zakładam że jeździłeś oboma) To tylko moje zdanie ,F15 nie jeździłem.

Chciałbym podkreślić że artykuły z czasopism motoryzacyjnych można wsadzać w międzybajki każdy jak leci , BBC też kłamie ;-)

Opublikowano
Picel..ja sie przesiadlem z X6 na F07..i czasem brakuje mi bezkompromisowosci X6 ...ale na codzien chwale komfort 5 GT
Opublikowano
Jasne! Dlatego żeby porównywać samochody trzeba się najpierw nimi przejechać a nie przeczytać o nich :) Chodziło mi o to ,że Ty porównałeś swoje F07 z kolegi E70. Jak porównywać serię fxx to do fxx czyli w tym przypadku do f15, przejedź się nim to zmienisz dotychczasowe zdanie co do X5. Tylko nie jakimś M-pakietem z 20 calowymi kołami z ROF bo komfortu nie zaznasz.
"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano

aiho

 

Zgadza się ,raz komfortu raz bezkompromisowości nam się chce ,nie raz jeszcze zatęsknisz za X6 ,choć powiem Ci że tydzień temu jeździłem GT 530d M Sport ze sportowym zawieszeniem ,podobał mi się ,twradszy ,10mm niżej osadzony ,silnik bardziej mruczy ,coś na kształt E60 gdzie odgłos silnika wewnątrz samochodu jest inny

 

lewybmw1

 

w takim razie musze się karnąć tym f15 ,wizualnie bardzo mi się podoba ,zasiadłem se ostanio za kierownikiem i było pysznie ,skoro mówisz że innaczej sie jedzie niż e70 to może mi się spodoba

M Sport ,ROF czy 20 cali mi nie przeszkadza (lubie twarde auta) tylko ta wysokość za kierownicą w SUVach i te dziwaczne gibanie się na zakrętach/rondach ,mam wrażenie że zaraz się obale na bok

Opublikowano
To musisz się zdecydować czy wolisz mega komfort czy betonową zawieche. Z adaptive drive chyba nie występują żadne przechyły bo w przypadku zwykłego zawieszenia nie odczułem by nadmiernie się przechylało. A f07 nie szoruje lusterkami o asfalt przy szybkiej jeździe? Bo to gt jest bardziej miękka i bujająca się niż x5 :) Przejedź się może się nie obali , jak ja jeździłem było ok !
"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano
Ha ,dotknąłeś dobrego tematu.Muszę sie zdecydować czy wole komfort czy betonową zawiechę.Problem w tym że lubie czasem to czasem to.Jeśli mówisz że adaptive drive jest dostępny w f15 ,bo z tego co wiem w e70 nie był ,to sprawę to dość mocno rozwiązuje.W swoim GT mam adaptive drive (dlatego nie ma sie wrażenia przechyłów) i powiem że warto było za to dopłacić.X5 kolegi jeździłem bez AD i z tego co pamiętam jak go konfigurowaliśmy to nie było opcji AD.Nie szorował lusterkami jak np Jeep Grand Cherokee ale czułem się niepewnie.W trybie comfort mój GT jest bardzo komfortowy choć mam 20 cali ROF (poszedłem na wygląd) ale wierzę że na 18-tkach i nie ROF byłoby o wiele lepiej(zawsze jeździłem GT na 20-tkach).Przyznaje że wtedy troche buja ,ale głównie w wymiarze przednio-tylnym.Na boki dzięki AD aż tak się nie przechyla.W trybie sport jest dość twardy ,ale nie mega twardy dlatego dokupiłem Maserati Granturismo ;-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.