Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
witam, proszę o porade, mam 735i e32 1989r auto przerywało i nie miało odpowiedniej mocy, wkońcu zgaslo po odpaleniu i nie chce zapalić , silnik kręci, sprawdziłem brak prądu na bazpiecznik, przekaźnik od pompy paliwa jest dobry , jak dałem prąd na bezpiecznik to pompa paliwa zaczęła pracować i auto udało sie od razu uruchomic, dobrze zapaliła róno pracowała i prawdopodobnie moc była odpowiednia bo pracował motor jak na 3,5 przystało, gdzie może być problem w moim bmw ??? Edytowane przez bmwmjedyna
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

 

 

Pompke to możesz mieć do roweru:)

 

Nie bardzo rozumiem fragment o bezpieczniku, no skoro daleś prąd na bezpiecznik tzn, że chyba bezpiecznik? wymień na nowy i po sprawie

Opublikowano

Czekaj czekaj, a autko ci jakby ''skacze'' na postoju ?

Być może filtr paliwa zapchany, podobny problem w 730 miałem.Filtr wymieniony i chula już 3 rok , filtr Knechta polecam :cool2:

Opublikowano
samochód znowu zapala lecz pompy paliwa nie słychać że pracuje, auto nie ma mocy przerywa, diagnoza komputerowa zero błędów, silnik bardzo równo pracuje choć jak sie doda gazu to brak odpowiedniej mocy, kluczyk na zapłon i pompa sie nie załancza, choc auto zapala, przekażniki dobre, bezpiecznik też???????????????????????????
Opublikowano

Zapytam czy pływak wskazuje dobrą ilość paliwa :) U mnie poprzedni właścicel tak długo jeździł na gazie że pływak w pewnym czasie stanął i nic nie wskazywał.

Wyj.. balem gaz i coś mi auto nie hulało. Patrze w baku pusto. WSTYD :oops: ale tak jak mówie wina pływaka, kupiłem z filtrem działający i po sprawie.

 

Skoro przekaźniki dobre i bezpieczniki to sprawdź regulator ciśnienia paliwa - to lubi się psuć. Na szybko jak chcesz możesz wyciagnąc dwa przewody gumowe wychodzace od pompy jeśli masz sucho to wiedz, że coś się dzieje :)

 

Jeśli tak jest to miernik w reke i patrz czy na wtyczce ktorą podłączasz do pompy jest prąd. Gdy dalej nic sprawdź przewody na wtyczce, w tak "starych autach" lubią się łamać - może gdzieś coś nie łączy - jeśli faktycznie tak jest, to robisz luty + koszulka termo - żadnego skręcania przewodów :) Bo juz blisko do pożaru.

 

Jeśli to nic nie da to sprawdź wydajność pompy. Potrzebny prostownik, podlaczasz pompe (rob to w domu) i sprawdz jaka ilość leci Ci do butelki, gdzieś na necie znajdziesz w jakim czasie jaką ilość powinno przelać do butelki. Może to być woda, ale proponuje zrobic to z wachą, 1l-3l to mały wydatek. NIe rób tego na "sucho" bo pompe szlag trafi <- jeśli jest sprawna :lol:

 

Jeśli masz gaz to możlwe, że przepływomierz może zmęczony i moze wcześniej gaz troszke strzelał.

Pokusiłbym się o sprawdzenie czujnika położenia wału..

 

Przedstaw się viewtopic.php?f=19&t=5941 napisz skąd jesteś (tylko tam nie pisz o swoim problemie), może jest ktoś z Twojego miasta i będzie mógł Ci pomóc tj. osobiście zdiagnozować problem. :)

 

Jeślo wszystko to co sprawdzisz będzie hulało to wymiana pompy http://allegro.pl/pompa-paliwa-bmw-5-e34-518-520-bmw-7-e32-730-735-i2948162035.html.

 

W/w metody były robione przeze mnie osobiście. U mnie okazało się, że to pękniety przewód. Ale uwierz, że zanim zacząłem wyciągać pompe sprawdziłem czujnik położenia wału, czujnik temp wody oraz silnika, regulator ciśnienia paliwa, prąd na wtyczce, przepływomierz, kopułke, kable, świece.

Sprawdziałem to bo wcześniej już robiłem porządek z przewodami na pompie, okazało się, że inny urwał się od wtyczki :duh: i tyle roboty psu w du.pe :cool2:

Na allegro kupiłem wtyczke od 735 (R6) - pasi jak ulał- i dosztukowałem kolorami + koszuleczki termo i nie może się zepsuć, ponieważ przeowdy od tej wtyczki były bardzo dlugie :)

 

Życze powodzenia :cool2: i zostaw to sobie na week. Daj znać czy Ci się udało. :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kluczyk na zapłon i pompa sie nie załancza, choc auto zapala, przekażniki dobre, bezpiecznik też???????????????????????????

I się nie załączy. Pompa w e32 dostaje napięcie dopiero kiedy zaczynasz kręcić rozrusznikiem. Swoją drogą mogli to rozwiązać tak jak w innych autach.

Komputer silnika dostaje informacje z zapłonu i od czujnika położenia wałka i dopiero wtedy wysyła napięcie na pompę.

Wg mnie, skoro auto odpala to pompa pracuje. Problemem może być ciśnienie jakie generuje. Żeby to sprawdzić niekoniecznie trzeba wyciągać pompę ze zbiornika. Wystarcz zmostkować piny przekaźnika pompy (30 i 87) i wtedy pompa pracuje non stop, nawet bez kluczyka w pozycji zapłon.

Podłączasz wężyk do przewodu paliwowego i wkładasz go do butelki i po zmostkowaniu pinów w przekaźniku patrzysz ile paliwa leci, mniej więcej powinno być 0,8L/30sec.

pzdr

yaz

Opublikowano

Auto ci odpali i co dalej ?? Wkręca się na obroty ?

Ps. podobno w E32 są kody kreskowe czy coś takiego. Może kod kreskowy się zapala a komp nie wykrywa ... czytałem też podobny temat na 7er klub Polska, no ale facet nie dał znaku, po naprawie. Popytaj speców BMW, o te kody może to ci pomoże :cool2:

Opublikowano

Jak kolega YAZ jak zwykle na posterunku :cool2:

Masz juz wszystko opisane, nawet YAZ podpowiedział jak to łatwiej zrobić :)

 

LATA PRAKTYKI :cool2:

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
witam, auto nadal nie odpala , jeśli przekręce kluczyk na zapłon to pompa nie podaje ciśnienia, jak mostkuje przekaźnik od pompy to działa pompa i auto zapala, ( przekaźnik dobry bo przemieniałem inny i to samo), na bezpieczniku od pompy brak prądu -na zapłonie, regulator prawdopodobnie dobry na listwe dochodzi paliwo,,.. ???? może coś z elektryką w puszce z bezpiecznikami bo co jeszcze innego?? czy regulator ma wpływ na załanczanie pompy??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co wg Ciebie oznacza pozycja zapłon?

Zapłon to nie to samo co rozruch silnika, TUTAJ jest to wyraźnie pokazane.

Jak już wcześniej napisałem, pompa paliwa nie dostanie napięcia na włączonym tylko zapłonie. Musisz kręcić rozrusznikiem żeby zaczęła budować ciśnienie w układzie.

Wg mnie możesz mieć padnięty właśnie regulator na listwie.

W momencie kiedy mostkujesz przekaźnik pompy, jak sam zauważyłeś, pompa pracuje cały czas i od momentu kręcenia silnikiem masz już wytworzone odpowiednio wysokie ciśnienie na listwie.

Jeżeli nie masz zmostkowanego przekaźnika to w momencie kręcenia silnikiem paliwo przelatuje przez listwę i wraca obiegiem powrotnym do zbiornika. Nie ma wystarczającego ciśnienia żeby zasilić wtryskiwacze paliwem.

Jeżeli nie chcesz wydawać pieniędzy w ciemno na regulator to na twoim miejscu sprawdziłbym ciśnienie na listwie. Można do tego celu użyć zwykłego manometru.

pzdr

yaz

  • 1 rok później...
Opublikowano

witam szanowne forum, auto chodzi idealnie, :) były zamienione kable na kopułce oraz pierwsza oryginalna kopułka i palec, wymieniłem na nowe bosch, dziękuje za porady, pośrednik który dostarczył mi auto zamienił kable bo sam ja chciał kupić

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.