Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam! Jako że w związku ze zmianą wysokości moich oszczędności i potrzebą podjęcia decyzji o dalszym użytkowaniu mojej E36, lub zakupem E39 zastawiłem się już rękami i nogami za tą drugą opcją... Bez przydługich wstępów potrzebuję już większego auta.. Wiadomy wybór E39, przeglądam już od dłuższego czasu te ogłoszenia, jedne okazje uciekają inne 'okazje' nadal się bujają po allegro ale dzisiaj znalazłem oto taką Bume,

 

http://otomoto.pl/bmw-520-C27632103.html

 

Muszę przyznać , że wydaje się bardzo ciekawa, pod mój gust, tutaj prośba do Was, oczywiście, o zerknięcie własnym okiem, bo jak to zwykle przy zakupie własnego auta, do tego już tak porządnego (po e36) jak e39 może za dużo się przymyka oczy na pewne dość istotne szczegóły na zdjęciach/w ogłoszeniu. VIN podam jak najszybciej, najprawdopodobniej jutro kiedy zadzwonię do sprzedającego.

 

Cena wydaję się dość dobra, nie jakaś mega atrakcyjna, ale i nie duża jak na ten rok i wizualnie.. na przebieg patrzę z przymrużeniem oka, bo jednak średnio mi się chcę w niego wierzyć, za pięknie by było. Ważne czy Waszym zdaniem jest tak jak i moim warta zachodu.. Ogólnie szukałem/szukam standardowo 523 lub 528, chętnie również z gazem, ale jak patrzę na tą i jeśli ma być faktycznie naprawdę zadbana, wolę przejechać się po 2.0 i mieć spokój z nieco słabszym silnikiem, niż wygrzebać słabą 2.8, z którymi raczej właściciele niechętnie się rozstają i to jeszcze nie w tej kasie, w której jej szukam (do ok.12 tys). W przypadku tego autka dochodzi tu u mnie ubezpieczenie, niestety w okolicach 1000zł :/ stąd zainteresowanie właśnie kwotą 11tys, która zapewne i tak w mniejszym lub większym stopniu jest do dogadania... Bez dalszego gadania... proszę do dzieła! Poniżej podam jeszcze kilka linków aut, którymi jestem zainteresowany, myślę że lepiej jak je tu dodam do porównania, niż będę tworzył 5 oddzielnych tematów. Dodam je w kolejności wg mojego zainteresowania tzn. po kolei od bardziej interesujących po najmniej na samym końcu listy... Z góry dzięki za pomoc, jednak 12tyś to już spora kwota dla mnie więc chciałbym je zagospodarować jak najrozsądniej.. (a wiem i tak , że w okolo 11tys można kupić coś ciekawego z e39 - przykład własnego ojca... oczywiście nie bez kompromisów, ale i bez wielkich rozczarowań..) Pozdrawiam

 

(Jeśli faktycznie za dużo ich tu nawrzucałem potworzę nowe tematy...)

Edytowane przez DaroE30
Opublikowano
Przepraszam, ze napisze w nowym poscie, ale na telefonie nijak nie udaje mi sie edytowac :/ VIN sprzedajacy mi juz podal, niestety niepokoka mnie pewne rzeczy typu odpowiedzi 'Ksiazka jest ale jej nie ma, w serwisie widnieje ale jest zgubiona'. Przebieg w pelni autentyczny zdaniem sprzedajacego... i jak zwykle stan bdb, kupiony od kolegi z niemiec i moze sie wszystkiego dowiedziec typu na jakim oleju auto jezdzilo i inne rzeczy eksploatacyjne. Oplacone na miesiac przeglad na rok. Najpierw musze sprawdzic VIN, prosze o rozkodowanie. Ale juz mi sie powoli przestaje ona podobac.. Aha, cena 11000 do zabrania, zadnych negocjacji. Pozdro
Opublikowano

No moze i podał ci vin ale my go nie widzimy :D :D

 

Poza tym jeden temat=jedno auto :mrgreen:

Radze poprawić bo admin zamknie :cool2:

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

Cholera, mowilem ze mam problem z edytowaniem na telefonie :D

 

VIN - WBADR110X0GT02945

Opublikowano (edytowane)

Numer podwozia WBADR110X0GT02945

Kod typu DR11

Typ 520I (EUR)

Typoszereg E E39 (2)

Seria 5

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M52/TU

Pojemność skokowa 2.00

Moc 110

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor ANTHRAZIT METALLIC (397)

Tapicerka STOFF FLOCK/ANTHRAZIT (F6AT)

Data prod. 1999-05-26

 

 

 

Wyposażenie

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S280A LM RAEDER/SPEICHENSTYLING Obr. BMW, st. le. styl. spr.

S339A SHADOW LINE Shadow-Line

S386A DACHRELING Reling dachowy

S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny

S413A GEPAECKRAUMTRENNETZ Siatka oddzielająca bagażnika

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S666A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD RDS

S709A M LEDERLENKRAD M Kierownica sportowa, skórzana

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria

S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

 

 

 

Wyposażenie seryjne

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

Edytowane przez sfinks311
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
Juz udalo mi sie zmienic tytul i wywalic tamte pozostale linki, VIN w tytule, dzieki za pomoc. Wiec po VINie raczej sie zgadza, tylko jak zwykle kombinacje z ksiazka serwisowa.. az tak na przebiegu mi nie zalezy, wiadomo, ale czy faktycznie zgubiona, czy jakis inny powod zabrania ksiazki s. ;) ogolnie nadal jestem nia zainteresowany, patrze uwazniej na klape tylna czy sie przypadkiem nie rozni odcieniem? W prawdzie te klapy w kombiakach rdzewieja wiec nic by dziwnego jakby malowana, ale czy aby nie bita mocno :) jakby ktos mogl jeszcze jakies opinie wyrazic?
Opublikowano

Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBADR110X0GT02945

Kod typu DR11

Typ 520I (EUR)

Typoszereg E E39 (2)

Seria 5

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M52/TU

Pojemność skokowa 2.00

Moc 110

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor ANTHRAZIT METALLIC (397)

Tapicerka STOFF FLOCK/ANTHRAZIT (F6AT)

Data prod. 1999-05-26

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S280A LM RAEDER/SPEICHENSTYLING Obr. BMW, st. le. styl. spr.

S339A SHADOW LINE Shadow-Line

S386A DACHRELING Reling dachowy

S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny

S413A GEPAECKRAUMTRENNETZ Siatka oddzielająca bagażnika

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S666A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD RDS

S709A M LEDERLENKRAD M Kierownica sportowa, skórzana

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria

S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

Opublikowano
O co jeszcze przede wszystkim wypytac sprzedawce jak bede dzwonil? I na co spojrzec przy tym egzemplarzu przy ogladaniu, cos niepokoi na zdjeciach?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

mnie niepokoi przebieg, lewarek i ten panel radia robiony przez Adama Słodowego.

z mechanikiem jedz bo spokojnie może mieć ponad pół melona km.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano

Przy kombiaku to pytaj i oglądaj tuleje tylnego wózka, jest ich 4 i są drogie w zakupie. Zobacz klapę tylną przy rogach gdzie styka się z ta małą otwieraną szybą. Obejrzyj tylne błotniki tam gdzie kończy się zderzak a zaczyna nadkole oraz obadaj błotnik przedni w miejscu połączenia fartucha z progiem. Warto także zobaczyć co dzieje się pod klapką wlewu paliwa, bo tam jakiś kretyn nie zaprojektował odpływu tzn odpływ jest w tej gumce ale nie w metalowej części.

ten panel radia

Dopiero mi się zdjęcia załadowały, brakuje takiej klapki w kolorze listw wewnętrznych, zapytaj czy jest w posiadaniu tego elementu. Taki samochód ma minimalny realny przebieg 400tys. i jak pisze pete_wwa warto mieć osobę odpowiedzialną za ostudzenie myśli :D Maska lub tylko nerki są po FL.

Opublikowano
No mnie to przebieg wydaje sie ewidentnie z kosmosu :) na lewarek tez zwrocilem uwage wlasnie odnosnie przebiegu... co do panelu radia.. to nie wiem czy jest potrzeba sie tym martwic, fakt malo estetyczne, ale raczej nie jest oznaka wiekszych uszkodzen :D co do klapy to sie orientuje, ojciec ma z tym spory problem w swojej e39.. ale co do tych tulei gdzie One sie znajduja i jak je sprawdzac? Co do mechanika...niestety zadnej mozliwosci w tym momencie :/
Opublikowano

Można sprawdzić podczas jazdy, jak z tyłu pojazdu będziesz miał głuche stuki to tuleje będą prawdopodobnie zerwane. Ciężko je sprawdzić na oko, bo pod spodem jest dekiel i nakrętka, więc kanał plus brewka lub duży śrubokręt. W e39 te tuleje trzymają wózek dyfra, mają około 8-10 cm średnicy, około 15-20 cm wysokości więc trudno ich nie zauważyć :D . Sprawdź też jak auto hamuje, czy nie ma żadnych drgań podczas hamowania lub jazdy w okolicach 80-120km/h. Weź chociaż ojca na oględziny bo co dwie pary oczu to nie jedna. Ten panel radia to nie jest jakiś wielki koszt, ale inwestycja po zakupie pozostaje.

Element nr 2

Opublikowano
No wlasnie go nie wezme bo nie mam opcji kompletnie.. poza tym nie wie, ze jade po auto i sam na siebie biore, wczesniej z ojcem.. poza tym pod tym wzgledem on mi duzo nie pomoze, za duzo olewa w tej swojej, drgania kiery podczas hamowania, prawdopodobnie tarcze choc czytalem ze moze byc wiele innych powodow.. klapa rdza, linka maski, typowe usterki. Poza tym On uwaza ze powonienem sie dalej kulac swoja stara e36tka. Szukam auta na dluzsza mete juz nic to e36, ale z kolei nie szukam perelki w tej kwocie, dlatego panel radia czy inna galka mi nie przeszkadza, najwazniejszy stan tech. I blacha zeby byla zdrowa, bo mechanike jak mechanike, ale do blachy nigdy sie nie moglem zabrac zeby ja zrobic w 3ce, dlatego wolalbym zdrowa blacharsko, a teo juz mozna w tyh pieniadzach wymagac.. wypasow ogromnych tez nie musi miec wiec obie bmki ktore podalem prezentuja sie bardzo fajnie, ale ze wzgledu na to ze to moj pierwszy w pelni samodzielny zakup i oczywiscie ubezpieczenie dosyc spore bo ok. 1000zl, staram sie to robic rozwaznie. Bede musial raczej do srody/czwartku rano zdecydowac ktora jechac ogladac, bo mam mozliwosc obecnie ten termin tylko. A jade z kumplem, w zasadzie szefem z pracy, a on to w sumie tylko salonowe... wiec slabo troche :D ale mamy dobrze gadane ;) dlatego bede wdzieczny za kazda pomoc w wyborze auta ktore jechac obrjrzec.
Opublikowano
Największym problemem e39 jeżdżących w PL jest zawieszenie i nie należy do najtańszych. Koszt samych tulei do touringa to 800zł plus robocizna. Mam e39 w domu i poziom skomplikowania zawieszenia i innych podzespołów tego samochodu w porównaniu z e36 jest ogromny. Jeśli coś padnie to koszty robią się dość duże jeśli poprzedni właściciel zaniedbywał naprawy. W tej kwocie powinieneś już coś znaleźć w stanie do jazdy, ale przebieg to będzie 400-500 tys. km. Moim zdaniem sedan będzie tańszy, ale mniej praktyczny w utrzymaniu jeśli chodzi o tylne zawieszenie i klapa tak nie gnije jak w kombiaku, jest też ciszej w środku, ale to tylko moja subiektywna opinia. Moim zdaniem ta 523 z innego postu dostała w tyłek i przód też jest źle spasowany. Z kolei ta ma nieoryginalne nerki i lampy, ale to trzeba sprawdzić.
Opublikowano

Ogolnie osobiscie wolalbym sedana... obejrzalem dokladniej te zdjecia 523 i moze faktycznie klapa z tylu rozni sie szczelinami troche, z przodu tyle co dojrzalem to te listwy pod lampami tez delikatnie daja znac, choc bez pewnosci, maska chyba raczej w normie.. ale kasowo chyba jednak ten kombiak

Do oberzenia... mimo ze 2.0 i mniejszy wypas :) lampy przod i tyl razem po lifcie, moze kaprys.. a czym sie rozni maska przed/po lifcie??

Opublikowano
Przedliftowe nerki są mniejsze, nie wystają poza obrys. Sytuacja jest identyczna w e36, gdzie nerki poliftowe są jakby nałożone i nie ma szpary pomiędzy blachą a srebrnym elementem nerki. Sama maska ma ten sam numer w RealOem, więc kształtem jest identyczna.
Opublikowano
Aha, rozumiem, tak myslalem, ale chcialem sie upewnic. Jesli wszystko pojdzie ok, to raczej pojade ogladac tego kombiaka, moze nie byla z przodubi z tylu lepiona, jedyny duzy minus, ze to handlarz, z takimi zawsze sie ciezej rozmawia.. 'ksiazka jest, ale jej nie ma, bo jest zgubiona ' ... :duh: W kazdym razie jak sie powiedzie i sie nie sprzeda, wale jak w dym pojade obejrzec, sprobuje na chlodno ocenic i czy kupie czy nie, zdam relacje. Dzieki za pomoc, a jesli ktos jeszcze mialby jakies sugestie przyjme z podziekowaniem. Pozdro!
Opublikowano
Witam ponownie! Niestety wyjazd po auto kompletnie mi się zesrał :/ nie obejrzałem autka więc nie podzielę się opinią... nieoczekiwane wydadtki powstrzymują mnie przed zakupem :/ Temat do zamknięcia, Pozdrawawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.