Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam taki problem, że w miejscu i do 40kmh kierownica chodzi lekko. Na trasie auto jest nie do opanowania. Kierownica chodzi ciężko i trudno jest jechać. Ręce bolą od jazdy i generalnie jest to bardzo niebezpieczne. Co poradzicie ? Zbieżność ok, ciśnienie w kołach ok, opony 205 zimowe. Czy może być coś z kasowaniem luzu ? Płyn od wspomagania ok, lecz nie wymieniłem jeszcze.

Dzięki

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano
A pompą wspomagania sprawna? Mi wyglada na walniety pompę.

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano

a słyszałeś ostatnio charakterystyczne wycie spod maski?

kierownica w miejscu powinna chodzić jedną reką, jak mi padła pompa wspomagania to w miejscu trzeba było obu rąk używać zeby kręcić - pompa byla juz calkowicie zatarta i bez płynu.

jezeli zauwazyles tylko ze ciezej chodzi ale nie ma okrutnej tragedii, moze dolej tylko płynu

 

/a moze to kwestia aktywnego wspomagania, kierownica wtedy chodzi cięzej przy wiekszych predkosciach.

http://img38.imageshack.us/img38/8832/hu9c.jpg
Opublikowano

U mnie chodzi chyba ok, nie jest bardzo lekko (mozna jedna reka choc nie jest to super wygodne ja w pandzie;). Cyztalem ze ten typ tak ma.

 

Natomiast interesuje mnie wycie, o ktorym wspomnial kolega pacyk. U mnie zaczyna wyc kiedy skrece kierownice do oporu (tylko wtedy). Czy to normalne?

Opublikowano

Jak skrecisz kierownice na maxa to normalne ze wyje troche, i trzeba unikać takich sekretów.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opublikowano
W mojej E91 kierownica chodzi dość ciężko w porównaniu do np A6 którą miałem wcześniej ale na autostradzie jedzie normalnie więc chyba tak ma być. Stawiałbym na pompę
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Fakt w audi to wspomaganie jest przesadnie lekkie. W e46 wspomaganie mialem masakra. Trzeba bylo sie napocic zeby w miejscu pokrecic jedna reka. Pewnie pompa zdychala, chociaz nic nie bylo slychac. W e90 jestem zadowolony ale to przez aktywny uklad kierowniczy. Fajnie sie kieruje. Moze nie tak lekko jak w audi ale nie trzeba sie meczyc zeby pokrecic kiera. Ponoc bez aktywnego ukladu juz tak lekko nie chodzi kiera. Nie wiem ile w tym prawdy bo nie mialem okazji prowadzic e90 bez tej opcji.

🙃🙃

Opublikowano
Jak skrecisz kierownice na maxa to normalne ze wyje troche, i trzeba unikać takich sekretów.

nic nie powinno wyć :nienie: ...jak wyje to ma mało płynu i tyle, albo pompa już dogorywa

ale płyn nie ucieka sam z siebie - trzeba sprawdzić zawór ciśnienia na pompie czy pod oringiem nie spierdziela albo na maglu no i oczywiście profilatycznie przewody przelecieć. BMW ma wspomaganie jak w Żuku ;)..normalna pompa na pasku, a nie jakieś elektryczne bzdety to to jednym paluszkiem można kręcić i zabić sie jak ci kobita za kiere złapie przy 2 paczkach :wink:

Opublikowano
Do 40km/h kierownica chodzi super. Jak przekroczę ten pułap to ręce bolą. Wygląda to jak by wspomaganie się kompletnie wyłączało i na autostradzie gdy zrobię mały ruch kierownicą auto jedzie prosto, jak zrobię 1/4 obrotu to auto raptownie skręca ,a najgorsze jest to że trzeba walczyć z kierownicą. Pompa nie wyje, płyn w połowie. Na weekendzie zobaczę jak ona tam wygląda. Płyn kupiłem ten co pisze na zbiorniczku i zobaczę czy coś to ta. Co sądzicie o kasowaniu luzu, chodzi mi o tą śrubkę, no ale zobaczę na weekendzie kolumnę i napiszę.

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano

Moze masz uklad zapowietrzony, może jakiś opór jest na maglownicy lub cos z silniczkiem wspomagania

Sprawdz jeszcze czy nie masz servotronic? :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak skrecisz kierownice na maxa to normalne ze wyje troche, i trzeba unikać takich sekretów.

nic nie powinno wyć :nienie: ...jak wyje to ma mało płynu i tyle, albo pompa już dogorywa

ale płyn nie ucieka sam z siebie - trzeba sprawdzić zawór ciśnienia na pompie czy pod oringiem nie spierdziela albo na maglu no i oczywiście profilatycznie przewody przelecieć. BMW ma wspomaganie jak w Żuku ;)..normalna pompa na pasku, a nie jakieś elektryczne bzdety to to jednym paluszkiem można kręcić i zabić sie jak ci kobita za kiere złapie przy 2 paczkach :wink:

Od 2008r jest elektryczne progresywne wiec nie dziala za lekko przy wiekszych predkosciach

Krzysztof
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.