Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie uwazam sie abym byl bogatszy niz ludzie z ktorymi np: spotykam sie co drugi czwartek na warszawskich spotach bmw... ;)

Nie no Waldek napewno jesteś bo masz różowy sweterek i białego SG3.

335i w kosztach serwisowania jest na zbliżonym poziomie do innych wersji silnikowych z turbo. Czy się psuje no cóż to sprawa indywidualna ale z tego co widzę po spotach to raczej na lawetach te 335i nie przyjeżdżają;)

Opublikowano

Ten kto kupuje 335i NIE JEST milionerem, jest zwyklym czlowiekiem

Powiedz to "gostkowi" w E36 :D

Opublikowano

to wlasnie bogaci ludzie umieja liczyc pieniadze (i przez to sa bogaci)

w restauracji gdzie do zeszlego roku bylem menagerem przyjezdza takie "dziadek w lambo"-

zawsze je "male" porcje i napiwek od niego to max 2€.

Jedyny typ bogatych ludzi ktorzy szastaja pieniedzmi to "nowobogaccy" ze wschodniej Europy ze wskazaniem na Rosje.

Jak napisal Waldek- Ekonomia liczy sie zawsze.

Ps- jak znajde to wkleje fotke tego Lambo :lol:

Opublikowano
to wlasnie bogaci ludzie umieja liczyc pieniadze

Oszczędzają bogaci bo im się to opłaci!

Opublikowano
Jakie nagłe włączenie do tematu wszystkich właścicieli 335 :twisted: :mrgreen:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

Kazdy doradza co wybrac hehe.

 

Jak autor tematu planuje zdroworozsadkowo kupic E91 to znaczy nie bedzie to autko stricte to zabawy albo sportowej jazdy, dlatego przedstawiem mu zalety i wady rwd/awd oraz AT i MT.

 

Decyzja indywidualna.

 

Wiem ze jak ja mial bym brac kombii to AT i AWD.

Jak coupe to AT I RWD.

Opublikowano

Tu w Szwajcarii ceny używanych 335i zaczynają się na ponad 20k CHF, egzemplarze z końca produkcji (E90, E91) kosztują do 55k CHF. Octavie 4x4 reklamowali na billboardach w okolicach 25k. Także beemkę 335i można mieć tu za mniej :D

 

Na pewno jak się pogoda poprawi to wybiorę się przejechać jakimś z trzech egzemplarzy E91 z okolicy w kombinacji 6MT + RWD. Choć jakoś czuję, że bardziej przekonam się do 6AT niż do AWD, no ale zobaczymy. Coupe też jeszcze w jakimś stopniu rozważam, ale prędzej zdecyduję się na kombiaka w obecnej sytuacji życiowej.

 

Ja

Ten kto kupuje 335i NIE JEST milionerem, jest zwyklym czlowiekiem

Powiedz to "gostkowi" w E36 :D

 

Jeżdżę dalej E36 i nie uważam się ani za kogoś lepszego ani też gorszego niż ktoś kto ma 335i ;) Tylko w starcie spod świateł 0 szans, ale w CH nikt tak nie jeździ. :cool2:

 

Tak w ogóle czy w przed liftowych egzemplarzach E91 jest ten sam xDrive i ta sama skrzynia automatyczna co w poliftowych? Mowa cały czas o autach z N54 pod maską. Ktoś słyszał jeszcze o jakichś ważnych różnicach między pre-LCI a LCI jeśli chodzi o wykonanie, charakterystykę zawieszenia, ważne upgrade'y, różnice w elektronice (oprócz Navi)? Wizualnie wiem, co je różni, katalogi studiowałem na bieżąco, teraz też mam je ciągle przed oczami, głównie mi chodzi bardziej o to czego nie widać ;)

 

Kazdy doradza co wybrac hehe.

 

Jak autor tematu planuje zdroworozsadkowo kupic E91 to znaczy nie bedzie to autko stricte to zabawy albo sportowej jazdy, dlatego przedstawiem mu zalety i wady rwd/awd oraz AT i MT.

 

Decyzja indywidualna.

 

Wiem ze jak ja mial bym brac kombii to AT i AWD.

Jak coupe to AT I RWD.

 

Dziękuję pięknie :)

BMW - The Ultimate Driving Machine
Opublikowano

Ja

Ten kto kupuje 335i NIE JEST milionerem, jest zwyklym czlowiekiem

Powiedz to "gostkowi" w E36 :D

 

Jeżdżę dalej E36 i nie uważam się ani za kogoś lepszego ani też gorszego niż ktoś kto ma 335i ;) Tylko w starcie spod świateł 0 szans, ale w CH nikt tak nie jeździ. :cool2:

 

 

Chodziło mi o pokazanie różnicy w cenie E36 a E92 335i. Nigdy nie oceniałem i nie mam zamiaru oceniać nikogo po samochodzie :nienie:

Jak byś nie patrzył E36 to BMW i dla mnie to jest klasyk! :cool2:

Pozdrawiam

Opublikowano
Najprościej pisząć to jak nie jesteś jakimś rojdowcem czy drifterem z zapedów to bierz automat nie pozałujesz bo w 335i w AT bez problemu żadnego polecisz bokiem.Jesli chodzi o x-drive jak nie jeździsz w non stop w w wielkich ulewach i nie ma u ciebie zim jak na syberii to też 4x4 możesz sobie darować bo różnicy nie odczujesz praktycznie żadnej poza negatywnymi czyli większe zużycie paliwa i gorsze osiągi.Mówię to jako użytwoknik xd więc nie piszę jakiś mitów z oparcia o forumowe opinie.ja np wiem po sobie ,że nastepne bmw będzie RWD :) Daje więcej fanu :mrgreen:
Opublikowano

Dzięki za rzetelne odpowiedzi z pierwszej ręki. O to mi chodziło. :) Drifterem ani rajdowcem nie jestem. 335i będzie mi raczej służyło do szybkiego przemieszczania się po autobahnach. Driftowanie? Swoim 320i robiłem to może raz w roku na parkingu pod marketem jak nawaliło śniegu i tyle. Po rondach bokiem nie jeżdżę, gum nie palę.

 

Co do ocenianiu ludzi po autach to ja też tak nie robię. Z resztą dziś to nie wiadomo czy ktoś w Lambo nie pożyczył sobie auta na dzień pośmigać.

 

Zima tu gdzie mieszkam jest znośna i w miarę łagodna. A w tygodniu auto i tak stoi w garażu.

 

Czy ktoś z Was, kto ma tu 335i, (obojętnie czy E90, E91, E92), z napędem tylko na tył i manualem żałował, że ma ręczną skrzynię a nie automat? Pytam, bo kombiaków w konfiguracji RWD i 6AT jest niewiele, tym bardziej tych z M-Pakietem, łatwiej znaleźć 6MT i RWD w touringu w konfiguracji mnie interesującej.

 

Wszystko 6MT i RWD:

 

http://www.autoscout24.ch/de/d/bmw-335-kombi-2007-occasion?allmakes=1&body=2768&equip=16464&fuel=2821&index=0&make=0%2c12884%2c0&model=0%2c212092%2c0&nav=8&priceto=45000&sort=price_desc&vehid=1181133&vehtyp=10&yearfrom=2003&yearto=2012

 

http://www.autoscout24.ch/de/d/bmw-335-kombi-2007-occasion?allmakes=1&body=2768&equip=16464&fuel=2821&index=0&make=0%2c12884%2c0&model=0%2c212092%2c0&nav=8&priceto=45000&sort=price_desc&vehid=1038525&vehtyp=10&yearfrom=2003&yearto=2012

 

http://www.autoscout24.ch/de/d/bmw-335-kombi-2007-occasion?allmakes=1&body=2768&equip=16464&fuel=2821&index=0&make=0%2c12884%2c0&model=0%2c212092%2c0&nav=8&priceto=45000&sort=price_desc&vehid=899277&vehtyp=10&yearfrom=2003&yearto=2012

BMW - The Ultimate Driving Machine
Opublikowano
Najprościej będzie jak zrobisz sobie jazdę próbną. Przejedź się autem z 6MT i zobacz jak Ci pasuje. Będzie coś nie tak, to będziesz myślał nad inną opcją. Ja jednak skłaniałbym się ku automatycznej skrzyni.
Opublikowano
W twoim przypadku jak opisujesz jak jeździsz i w jakich warunkach będziesz eksploatował auto to polecałbym ci automat z czystym sumieniem.Chociaż wiadomo jak jest w wyborze aut używanych,trzeba kierować sie nieraz stanem auta niż wyposażeniem i brać to co się trafi.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Ja wybrałbym automat i X. Ewentualne straty mocy można nadrobić programem.
Opublikowano
Jeżdżę od prawie 4 lat e91 335i (n54) rwd w manualu z m-pakietem. Ostatnio tym samochodem poruszam się głównie po Warszawie i nigdy nie przeszkadzało mi machanie lewarkiem. Ten samochód daje super frajdę z jazdy w każdym aspekcie i ręczne zmiany biegów pasują moim zdaniem do tylnonapędowego bmw. Po prostu czuję, że mogę bardziej kontrolować auto w większości sytuacji. Taki samochód oprócz swojej praktycznej funkcji pełni dla mnie rolę trochę zabawki i uważam, że właśnie taka konfiguracja z punktu widzenia praktycznego/rozrywkowego jest idealna. Nie jestem przeciwnikiem automatów ani awd (mam też taki samochód) ale używam go wtedy gdy nie chcę koncentrować się na jeździe i czerpać z tego przyjemności, tylko żeby w po prostu przemieścić się z punktu A do B. W zimie jazda rwd nie jest wcale jakimś przekleństwem - bywa zabawnie (problemy z wyjazdem z parkingu czy wepchnięciem auta w zaśnieżone miejsce parkingowe, powolny start spod świateł z tańczącym tyłem) ale nie przypominam sobie sytuacji, w której czułbym się niebezpiecznie z powodu rwd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.