Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , od czasu kupna 750tki, mam problem z obrotami. Faluje, jeżdzi do 20km/h , czasami potrafi zgasnąć.

Pomocy ! :(

Opublikowano
Nie nie było. Podobno swiece wymienione były . W czym szukać problemu ?
Opublikowano
Przyczyn moze być wiele kolego.Zrób diagnostykę i wtedy się coś wyjaśni a tak to wróżenie z fusów :D
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

Wczoraj byłem, powiedzieli że za stówe, mogą sprawdzić błąd kontrolki na liczniku. A dlaczego tak się dzieje z silnikiem, to komputer im nie powie.Na liczniku nic się nie zapala, podstawowe zespoły , takie jak : ASC, ABS, tempomat itp działa.

Chyba będę musiał zacząć od odm, cewki, kable i najgorsze w V12 świece. Popytam jeszcze elektroników.

Jak błąd naprawie, dam znać i napisze co było przyczyną.

Pozdrawiam

Opublikowano
Wczoraj byłem, powiedzieli że za stówe, mogą sprawdzić błąd kontrolki na liczniku. A dlaczego tak się dzieje z silnikiem, to komputer im nie powie.Na liczniku nic się nie zapala, podstawowe zespoły , takie jak : ASC, ABS, tempomat itp działa.

Chyba będę musiał zacząć od odm, cewki, kable i najgorsze w V12 świece. Popytam jeszcze elektroników.

Jak błąd naprawie, dam znać i napisze co było przyczyną.

Pozdrawiam

Dzisiaj, poszłem odpalić bunie, jak zwykle to samo ... otworzyłem maske, odłączyłem kostke z lewego przepływomierza i samochód zgasł :shock: z drugim było dobrze bez zmian, wie ktoś co jest grane ?

Opublikowano
Więc tak byłem na kompie, nic nie wykazał skubany :mad2: Przyjechałem do domu , ledwo co dojechałem . Po przyjechaniu kontrolka EML się zapaliła i się pali. Co to jest ta kontrolka EML ? Czytałem że to przepustnice elektroniczne w 750i, ale nie wiem dokładnie. Czy to mogą być przepustnice lub któraś z nich ? :mad2:
Opublikowano
Dobra wszystko już wiem. Byłem dziś też na komputerze, GT1 wykryło 2 sondy że są zepsute, w czwartek kupie, to w poniedziałek / wtorek będzie na warsztacie, potem dam znać, czy cokolwieg się zmieniło. Pozdrawiam :wink:
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Doszłem do sedna sprawy. Po wymianie sond na orginalne Bosch, przestało falować. Pierwszy tydzien, byłem w błędzie bo auto nie wchodziło na obroty. Wczoraj na noc , odłonczyłem akumulator.Przyszłem dzisiaj i o dziwo, obroty stoją jak powinne, silnik ma warkot , mniej dymu z rury, wchodzi na obroty :)

Wreszczie doszłem do błędu, teraz biore się za klocki i zawieszenie.

I to kolejny dowód, że e32 750i nie jest drogie w utrzymaniu, trzeba tylko mieć na benzyne :mrgreen:

Temat do zamknięcia

Pozdrawiam :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.