Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jakiej tarczy moge uzyc do usuniecia rys, sa ta plyciutkie rysy wiec chce uzyc wkretarki majacej 1300 obr/min

 

Jak nie robiłeś tego nigdy wcześniej to z wkrętarką uważaj - ryzykujesz że narobisz sobie hologramów. CHYBA ŻE są to faktycznie płytkie ryski, wtedy założ miekkiego pada wykończeniowego (finishing) i spróbuj użyć Meguiars SwirlX albo Menzerny 3000. To są łagodne środki i nie narobią krzywdy. Jak się nie uda usunąć rysek tym (lakier BMW jest dość twardy, niełatwo się go koryguje) to powinieneś założyć pada & pastę o stopień mocniejszą (średniotwardy pad + Menzerna 2500 na przykład, a potem wykańczasz Menzerną 3000 i miękkim padem). Tylko że wtedy (przy bardziej agresywnym padzie i paście) przy używaniu wkrętarki już może być ryzykowniej.

 

U mnie kombinacja średni pad + Menzerna 2500, a potem SwirlX działa super na takie mikroryski (tylko ja to robię polerką dual action).

Opublikowano
Robiłem korektę w E90 na futrze + FG500. Mniej ścierne pasty nie chciały tego lakieru ruszyć. Na finish miękki pad + cokolwiek powyżej 2500. Obroty są co prawda ok, ale wiertara? Powodzenia :wink:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak masz płytkie rysy i nie masz właściwej polerki typu np. Lare to kup sobie Ultimate Compound Meg'sa do tego aplikator tri-color i pojedź z nimi ręcznie, napracujesz się trochę ale nie będzie ryzyka uszkodzenia lakieru jak przy pracy wiertarką/wkrętarką/udarem :wink:
Opublikowano

To ja dodam od siebie coś innego. Niektórzy może go znają, niektórzy pewnie nie ale koleś jest 100% ok polecam jego filmiki, a tu daje link do interesujących pisaków :

Pozdrawiam :D

Opublikowano
Jak masz płytkie rysy i nie masz właściwej polerki typu np. Lare to kup sobie Ultimate Compound Meg'sa do tego aplikator tri-color i pojedź z nimi ręcznie, napracujesz się trochę ale nie będzie ryzyka uszkodzenia lakieru jak przy pracy wiertarką/wkrętarką/udarem :wink:

 

To jest dobra rada i dobry produkt (UC + tri-color). Jak nie masz możliwości pożyczyć polerki dual action to ręcznie będzie dużo więcej męczącej pracy ale cały zabieg będzie bezpieczniejszy. Chyba że masz całą karoserię w ryskach no to wtedy masz zajęcie na 3 dni (twardość lakieru!). :mrgreen:

Opublikowano
Generalnie masz rację, lakier jest twardy. Ja sobie radzę DA ale jest to dość pracochłonne, poza tym moje swirle są bardzo płytkie bo "prawdziwą" korektę robiłem kiedyś rotacyjną i teraz już tylko odświeżam. Mimo to jak kolega chce robić sam swoją pierwszą korektę lakieru to polerki rotacyjnej (a już na pewno wiertarki) bym nie polecał do tego celu bo to narzędzie wymaga większej wprawy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.